DAJ CYNK

Blue Media wprowadza darmowe przelewy ekspresowe na telefon

05.04.2013

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 3868

Ważne 3

3

Blue Media, operator systemu przelewów ekspresowych BlueCash, wprowadza darmowe przelewy na telefon. Przelew natychmiastowy będzie można zrealizować bezpłatnie do 27 banków, bez konieczności wpisywania numeru konta odbiorcy.

Blue Media, operator systemu przelewów ekspresowych BlueCash, wprowadza darmowe przelewy na telefon. Przelew natychmiastowy będzie można zrealizować bezpłatnie do 27 banków, bez konieczności wpisywania numeru konta odbiorcy.

BlueCash to pierwszy w Polsce system przelewów ekspresowych. Został uruchomiony w 2008 roku przez sopocką spółkę Blue Media i do tej pory za jego pośrednictwem zrealizowano ponad 3 mln transakcji. W serwisie BlueCash.pl około 95% przelewów jest realizowanych w czasie krótszym niż 10 minut, średnio w 42 sekundy.

Obok realizacji standardowych przelewów ekspresowych, wymagających wpisania danych i numeru konta odbiorcy, BlueCash umożliwia przekazywanie środków na konto po podaniu numeru telefonu odbiorcy. To najprostszy a obecnie także darmowy sposób przesyłania pieniędzy pomiędzy kontami w różnych bankach, umożliwiający realizację przelewu do wysokości 20 tys. zł. Do tej pory prowizja za realizację przelewu na telefon wynosiła 1 zł za każde 1000 zł. Od dziś Blue Media całkowicie rezygnuje z pobierania prowizji, oferując swoim klientom darmowy, ekspresowy transfer pieniędzy do 27 banków. Aby skorzystać z bezpłatnego przelewu na telefon, wystarczy zarejestrować się w serwisie BlueCash.pl.

Przelew BlueCash na telefon może być alternatywą dla tradycyjnych przelewów bankowych, bo jest darmowy, znacznie szybszy i nie wymaga podawania danych odbiorcy oraz numeru konta bankowego. Aby przelać pieniądze wystarczy wybrać odbiorcę z książki adresowej w telefonie - tłumaczy Sebastian Ptak, Dyrektor Zarządzający Blue Media.

Bezpłatny przelew na telefon można zrealizować zarówno do osoby zarejestrowanej w serwisie (transakcja odbywa się automatycznie po podaniu nr telefonu - system przyporządkowuje numer telefonu użytkownika do numeru konta bankowego i przekazuje środki na jego konto), jak również niezarejestrowanego odbiorcy. Po zleceniu przelewu otrzymuje on SMS o treści "odbierz przelew od...". Pieniądze zasilą jego konto, po podaniu numeru PIN i numeru konta, na który mają zostać przelane środki.

Na każdym etapie zlecania i wykonywania przelewu, nadawca jest informowany mailowo o bieżącym statusie transakcji. Dodatkowo odbiorca może otrzymać powiadomienia SMS oraz e-mail o zrealizowaniu przelewu od nadawcy. Darmowe przelewy na telefon można realizować od dziś do odwołania za pośrednictwem serwisu www.bluecash.pl albo aplikacji dostępnej na platformy mobilne: Android oraz iOS.

Źródło tekstu: Blue Media

Tagi: Blue Media
Komentarze
Zaloguj się
14. ~kogol
0

2013-04-08 16:03:41

Przelewy z Polski do UK tez obsluguja?

Odpowiedz

13. SirmarK
1

2013-04-05 20:39:48

Ja już od dłuższego czasu korzystam z tych przelewów i polecam. Kiedyś jeszcze były przypadki, że coś potrafiło dłużej iść, ale wtedy mieli promo, że powyżej 10 minut zwracali prowizję. Obecnie idzie błyskawicznie (tzn. ja nie zanotowałem opóźnień). Te przelewy na telefon to jest bardzo fajna sprawa. Proponuję, abyście przetestowali przesyłając np. 1 zł. W końcu nie ma prowizji.

Odpowiedz

12. ~
1

2013-04-05 15:01:18

Ale pabloki wie lepiej przecież;)

Odpowiedz

11. ~Wirt
1

2013-04-05 14:40:52

@pabloki: "System płatności BlueCash powstał na podstawie zgody Prezesa Narodowego Banku Polskiego, prof. Marka Belki z 25 listopada 2011 r. System nadzorowany przez NBP służy do realizowania przelewów międzybankowych w czasie rzeczywistym."

Odpowiedz

10. ~Adam
1

2013-04-05 14:38:04

Spójrz: http://bluemedia.pl/projekty/projekty_wlasne/system_platnosci_bl uecash/

Odpowiedz

9. ~pabloki
-2

2013-04-05 14:26:34

@Adam nie podlega .

Odpowiedz

8. ~Adam
1

2013-04-05 12:03:47

Przecież Blue Media też podlega pod NBP - jest na tych samych prawach co KIR

Odpowiedz

7. ~
-1

2013-04-05 11:38:41

Jakoś nie ufam rozwiązaniom firm zewnętrznych. Może gdyby to KIR wprowadzał, ale nie wiem

Odpowiedz

6. ~Adam
1

2013-04-05 10:37:44

nadawca ustala 4-cyfrowy PIN i przekazuje go odbiorcy - jak ten nie wstuka kodu, przelew nie przejdzie - zabezpieczenie na wypadek podania niewłaściwego nr telefonu

Odpowiedz

5. ~anna maria studentka
1

2013-04-05 09:54:11

Po podaniu numeru PIN? W jakim sensie?

Odpowiedz

4. ~Jacek
2

2013-04-05 09:46:58

piszą, że za darmo a jak próbowałem zrobić przelew 1 zł na telefon to doliczyli 5 zł prowizji :-/ ja dziekuje za takie promocje

Odpowiedz

3. ~zlotowinfo
2

2013-04-05 09:38:38

1zł za przelew do 1000zł, był do zaakceptowania gdy powiększyli opłaty do min. 5zł, przegrali prawie całą swoją niszę reklama na telepolis już ich nie uratuje

Odpowiedz

0

2013-04-05 08:29:13

poprawcie te "tyś."

Odpowiedz

1. ~
-3

2013-04-05 07:54:06

Taaaak, a wszystko to po to, żeby więcej kasy zedrzeć z ludzi oraz więcej danych o nich zbierać...

Odpowiedz