DAJ CYNK

Aplikacja Mój Orange teraz też dla klientów usług stacjonarnych

25.11.2013

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 3297

Ważne 4

1

Dzięki aplikacji Mój Orange klient może sprawdzić stan konta i pakietów, przejrzeć faktury i płatności, wybrać usługi dodatkowe czy doładować numery na kartę i mix.

Dzięki aplikacji Mój Orange klient może sprawdzić stan konta i pakietów, przejrzeć faktury i płatności, wybrać usługi dodatkowe czy doładować numery na kartę i mix.

Aplikacja pozwala też szybko sprawdzić listę ostatnich wykonanych połączeń, a także skontaktować się z Biurem Obsługi Klienta, gdy mamy problem lub chcemy uzyskać więcej informacji o usługach oferowanych przez Orange.

Nowa wersja wprowadza kilka istotnych zmian. Najważniejszą nowością jest udostępnienie aplikacji Mój Orange dla klientów korzystających z usług stacjonarnych, czyli linii telefonicznej lub Neostrady. Wcześniej była ona dostępna tylko dla abonentów usług mobilnych

Nowy, elegancki, czarny interfejs Holo jest bardziej przejrzysty i ułatwia nawigację. Aplikacja wprowadza także opcję przełączania na inne numery bądź konta bez konieczności każdorazowego podawania loginu i hasła. W nowej wersji klienci stacjonarni korzystający z e-faktury mają również możliwość pobrania obrazu ostatniej faktury.

Aplikacja Mój Orange jest dostępna na platformie Android - pobierz tutaj i iOS - pobierz tutaj. Już niedługo pojawi się też na Windows Phone.

Źródło tekstu: Orange

Tagi: orange
Komentarze
Zaloguj się
11. ~OFNK TNIE!
0

2013-11-26 11:26:40

OFNK TNIE!?: Sposób konfiguracji w OFNK jest dość szczególny - sieć aktywnie zwalnia pasmo w przypadku braku ruchu. Niektóre modemy sobie z tym nie radzą. Proponuje odpalenie w tle ping/''a zapętlonego - nie generuje dużego ruchu a przynajmniej nam sesji nie zerwie.

Odpowiedz

10. Heniio
0

2013-11-26 09:50:26

@6 Wyobraź sobie, że ja miałem wręcz odwrotnie. W okolicach Centrum Europa w Gliwicach po przełączeniu na VMP totalna tragedia; nawet jak przełączyłem ręcznie na Orange.

Odpowiedz

9. ~
0

2013-11-26 07:55:16

Sim only ofn abo tez nieraz mrozi sesje ale zwykle w dzien 2-4 Mbs w nocy bez limitu 6-8 czasem 10.sim zalogowany do 26 034 tj w roamingu tm.na wlasny zasieg orange bym sie nie zdecydowal nigdy,jak i na play.mirekb

Odpowiedz

8. ~AStron
0

2013-11-26 00:29:17

@ 1. & 6. - Niestety ja też muszę potwierdzić poważne problemy z internetem mobilnym w taryfach Orange na kartę (w ofertach abonamentowych nie sprawdzałem). Rwanie połączeń internetowych, zamieranie transferu danych mimo dobrego zasięgu, czy też slamazarny transfer - tego doświadczyłem już w te wakacje w Orange One (pakiet 6GB za 6zł). Od października w taryfie dedykowanej do internetu mobilnego(Orange Free na kartę) niestety jest tak samo. A co gorsza dzieje się tak już po modernizacji sieci Orange w ramach projektu NetWorks! Jestem od lat w Orange, darzę tą sieć sympatią, ale moja cierpliwość się powoli kończy...

Odpowiedz

7. Rambus
0

2013-11-25 23:18:48

@5 Tu chodzi chyba o to, że jest aktualizacja dodające te funkcje. I nowa wersja wyszła już na Androida i iOS, a na update apki WP trzeba poczekać.

Odpowiedz

6. ~pabloki
0

2013-11-25 22:26:22

@3 orange wywala i będzie wywalało bo tak jest ustawione. poza tym orange ma słabą jakość dźwięku i będzie ją miało. testowałem internet orange i prędkośc max 1,25 Mbps ,włożyłem karte virgin i prędkość 1,98Mbps( ta sama lokalizacja i blisko nadajnik), orange kompresuje obrazki , orange planuje aktualizacje systemów w dzień... można by jeszcze długo wymieniać

Odpowiedz

5. ~Gosc
0

2013-11-25 22:25:50

Aplikacja jest juz przecież na Windows Phone...

Odpowiedz

4. ~lech
0

2013-11-25 22:14:00

Witam.Jestem użytkownikiem Orange stacjonarny dla firmy. Po aktualizacji aplikacji i zalogowaniu widzę tylko napis: "Plan taryfowych z którego kozystasz jest nie obsługiwany." Niech żyje Orange

Odpowiedz

3. ~
0

2013-11-25 21:58:21

@2 zapłaciłem to używam, nie jestem organizacją charytatywną. Może się rządzić takim prawem w jednej lokalizacji, a nie we wszystkich naraz w promieniu 100 km. Orange po prostu wywala prepaidy z sieci. A skoro ustawili taki priorytet to UKE powinien się za to wziąć, bo ta oferta pow względem działania nie powinna się niczym różnić od abonamentowej. Może regulamin jest inaczej skonstruowany - wywalamy z sieci co 20 minut hem?

Odpowiedz

2. ~
1

2013-11-25 21:49:02

@1 - to po "wuj" używasz? Internet mobilny to nie kabel, rządzi się swoimi prawami. Jeżeli jest tak źle i nie przesadzasz, zmień na operatora z lepszym zasięgiem w swoim miejscu, może np. Plus. Że nie tak tanio? A kto powiedział, że najniższa cena jest synonimem jakości, jeszcze pewnie jedziesz na kartach z wałku z kuponami z Relaya, czy skąd to tam były. Te 25GB i 30 dni za 15 zł... Przecież na forum pisano, że są problemy, bo się Orange połapał na cwaniaczkach.

Odpowiedz