DAJ CYNK

Alior Bank o wynikach współpracy z T-Mobile

04.03.2016

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 5401

Ważne 5

9

Na koniec 2015 roku z usług T-Mobile Usługi Bankowe korzystało 529 tys. klientów. O 254 tys. więcej niż w maju 2014 roku, gdy obie firmy rozpoczęły współpracę.

Na koniec 2015 roku z usług T-Mobile Usługi Bankowe korzystało 529 tys. klientów. O 254 tys. więcej niż w maju 2014 roku, gdy obie firmy rozpoczęły współpracę.

W momencie rozpoczęcia współpracy z T-Mobile do T-Mobile Usługi Bankowe przeniesiono klientów dotychczasowego Alior Sync. Do tej puli T-Mobile dołożył 254 tys. klientów, co dało łącznie na koniec 2015 roku liczbę 529 tys. W samym IV kwartale baza klientów wzrosła o 19 tys., a w całym 2015 roku o 113 tys.

Z oferty kredytowej aparatów telefonicznych do końca 2015 roku skorzystało 27 tys. klientów T-Mobile. Olbrzymim zainteresowaniem klientów T-Mobile cieszą się też pożyczki gotówkowe - bank udziela ich na 1 mln zł dziennie.

Na II kwartał tego roku planowana jest nowa odsłona wspólnej oferty bankowo-telekomunikacyjnej, natomiast w III kwartale klienci otrzymają dostęp do nowej platformy mobilnej i internetowej.

Źródło tekstu: Alior Bank

Komentarze
Zaloguj się
22. Gregrin
0

2016-03-10 13:05:42

Najważniejsza wada to to, ze t-mob kupił "gotowy produkt" i na tym stanęło. Sync był innowacyjna platforma która szybko się rozwijała i miala wiele "nowinek". Po sprzedaży widać jak wygląda rozwój -"w III kwartale wprowadza nowa platformę". Czyli po ponad 2 latach !!! Chodzi mi głownie o aplikacje mobilna, która w każdym poważnym banku jest systematycznie uzupełniana o kolejne ułatwienia/funkcje. W T-mob aplikacja w ogolę się nie zmieniła i dalej nie umożliwia podglądu salda bez pełnego zalogowania, a te wymaga podania kompletu danych, czyli loginu i hasła!! (dobrze przynajmniej ze za login można ustawić sobie własny alias a hasło wpisuje się "szczątkowo"). Jeszcze bardziej od braku usprawniania funkcjonalności boli brak wprowadzania nowych usług jak chociażby Blik! Tak, t-mob nie ma Blika albo mniej popularnej iKasy które sa w macierzysty AliorBank i "normalnie" rozwijających się bankach.Tutaj t-mob musi kupić "aktualizacje" o nowe funkcje i usługi i oby "wzięło wszystko" bo następna "aktualizacja" nie przyjdzie prędko.

Odpowiedz

21. ~
0

2016-03-08 08:26:07

Byłem w alior sync..potem "nagle" znalazłem się w tmobile bank. Jak to w erze bywa...wprowadzili opłatę za kartę :( . Nie ma mnie tam już :) sorry ale moja kasa jest ważniejsza !!

Odpowiedz

20. ~
0

2016-03-05 20:10:48

@14: Pewnie płacisz zbliżeniowo i transakcje idą "offline".

Odpowiedz

19. ~Antek
0

2016-03-05 13:11:57

W T-Mobile usługi bankowe mam konto od ponad roku i pomału przykręcają śrubę. Dobre są przelewy błyskawiczne, bezpłatne do 10 w miesiącu i wpłatomaty też bezpłatne do 3 wpłat w miesiącu. Pozostałe rzeczy typowe. Bezpłatne konto, w tym oprocentowanie zerowe, karta bezpłatna jeśli zapłaci się nią min. 200 miesięcznie itp.

Odpowiedz

18. Kryniczanin
0

2016-03-05 08:45:09

Jestem wiernym klientem :-)Na koncie T-Mobile mam 1 grosz:-)

Odpowiedz

17. ~Okołoliberalny cham
0

2016-03-04 22:46:33

Większość kont została natrzaskana przez APS-y wciskające każdemu jak leci wręcz na sile / na Rumuna. Klienci byli nawet informowani żeby tego nie używać. Dużo osób zakupiło tez po sukcesie Alior synca. Obecnie po likwidacji połowy dobrodziejstw powoli ludzie przechodzą do prawdziwych banków.

Odpowiedz

16. ~EU07
0

2016-03-04 20:08:18

Wciskanie niepotrzebnych rzeczy... ile pracownicy salonów musieli nawciskać i nakłamać klientów że niby muszą to wziąć by podpisać umowę na takich warunkach? Ile kont jest martwych? każdy pracownik TM musi mieć takie konto.....

Odpowiedz

15. ~mnm
0

2016-03-04 19:44:48

14@ Co ty opowiadasz? Mam tam konto od czasu alior synka i w życiu tak nie było jak piszesz.Zawsze były jakieś blokady lub w historii transakcji karty zapisane na co i ile i w jakim sklepie tj nie głównej historii rachunku tylko historii karty tam szukaj.Musisz wejść w kartę i wybrać w jej historię lub transakcje kartą,To raz dwa jeżeli płacisz kartą to chyba wiesz ile masz na koncie i ile i gdzie zapłaciłeś ,po prostu zbieraj pokwitowania transakcji a wtedy sprawdzanie stanu konta nie będzie dla ciebie szokiem.Mam tam konto od początku tj od 2012 i nigdy debetu nie miałam.

Odpowiedz

14. ~kill649
0

2016-03-04 18:30:31

Tylko szkoda, ze z takim opóźnieniem księgują płatności kartą....czasami 6-7 dni nie ma śladów ani w blokadach ani w historii rachunku. I kasa nie znika z konta. A potem nagle Armagedon bo na minusie i nikt nie wie ma infolinii czemu. Jak by nie to było by super. Załatwienie kredytu bez problemu dla stałych klientów i abonentów T-mobile.

Odpowiedz

13. ~bubulec
0

2016-03-04 16:40:06

1 mln kredytów to dużo ? Jeden średni oddzialik banku sprzedaje 100 tys. codziennie. A tu z 700 punktów sprzedaje 1 milion

Odpowiedz

12. ~
0

2016-03-04 16:20:48

Mnie wyniki nie dziwią, mają fajne podstawowy zakres usług, karte i bankomaty za darmo i 5%zwrotu do 25zl chyba, nie dużo ale zawsze. Mi pasuje.

Odpowiedz

11. ~bbbb
1

2016-03-04 14:51:11

Codziennie milion zł pożyczek? Wydaje się mega-dużo.

Odpowiedz

10. ~
-1

2016-03-04 14:39:24

Dawno tam konto zamknolem choć teraz jakiś zwrot chyba co miesiąc dają ale są lepsze oferty. Zwlaszcz różowa karta z tym beznadziejny logo sieci.

Odpowiedz

9. ~Heyah banana daje mi bana
-1

2016-03-04 14:36:11

:,(

Odpowiedz

8. ~minck
0

2016-03-04 14:35:59

miałem tam konto i nie byłem zadowolony z kilku powodów, przeniosłem się do INTELIGO i teraz jestem bardzo zadowolony

Odpowiedz