DAJ CYNK

[Aktualizacja] Vectra zmienia regulaminy - można rozwiązać umowę

14.05.2014

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 21366

Ważne 14

2

Vectra rozpoczęła wysyłkę korespondencji z informacją o zmianie w regulaminach, która pozwala klientom rozwiązać umowę bez ponoszenia kary.

Vectra rozpoczęła wysyłkę korespondencji z informacją o zmianie w regulaminach, która pozwala klientom rozwiązać umowę bez ponoszenia kary.

Zmiany w regulaminach dla nowych klientów weszły w życie 17. kwietnia, teraz drugi największy w kraju operator kablowy planuje uruchomić je również dla klientów, którzy podpisali umowy przed tą datą. Wielkość miesięcznych zobowiązań nie ulega zmianie, jednak oprócz pakietu poprawek związanych ze zmianą Prawa Telekomunikacyjnego, Vectra zmienia też listę programów telewizyjnych.

To właśnie ta ostatnia kwestia pozwala klientom rozwiązać umowę bez ponoszenia kary. Vectra nie wystosowała w tej sprawie oficjalnego komunikatu, a klienci komunikujący się z operatorem przez Facebooka są zdezorientowani. Zamieszanie nasila fakt rozłożenia w czasie przez Vectrę wysyłki korespondencji informującej abonentów o zmianach:

Wszyscy Abonenci zostaną poinformowani o zmianach. Postanowiliśmy rozłożyć proces dystrybucji korespondencji w czasie, gdyż zależy nam na skutecznym poinformowaniu każdego z naszych Klientów o wprowadzonych zmianach, jak i na przygotowaniu atrakcyjnych ofert promocyjnych, które będą dostosowane do potrzeb naszych Abonentów. Bardzo prosimy oczekiwać na dostarczenie przesyłki, gdyż w niej zostanie określony tryb wypowiedzenia, który dotyczy danej umowy - informuje Vectra na Facebooku.

W zacytowanym przez jednego z klientów piśmie pojawia się data 31. maja, jako termin ostateczny złożenia ewentualnej rezygnacji. Zmiany w regulaminie wchodzą 1. czerwca i zgodnie z Art. 60a Prawa Telekomunikacyjnego, klienci powinni być o nich pisemnie poinformowani w terminie nie krótszym niż jeden miesiąc przed ich wprowadzeniem.

[Aktualizacja 2014-05-15 12:20]

Otrzymaliśmy od Vectry komentarz w sprawie pism i terminów:
Vectra jest świadoma obowiązków wynikających z ustawy Prawo telekomunikacyjne i ich przestrzega. Korespondencję o zmianach regulaminów dostarczamy systematycznie i każdy z abonentów jest informowany z zachowaniem minimum 30 dni przed wejściem w życie zmian. Każdorazowo abonenci mogą złożyć rezygnację do dnia wejścia w życie zmian. Ze zmianami zapoznają się na podstawie załączonego do każdej korespondencji wykazu zmian oraz regulaminów i cenników. Jeśli któryś z abonentów nie otrzymał jeszcze od Vectry powiadomienia o zmianach, oznacza to, iż zmiany w danym okresie jeszcze go nie dotyczą. Vectra informuje, iż każdemu z abonentów, który otrzymuje lub otrzyma pisemne informacje o zmianach, zapewniony jest minimum 30 dniowy okres na zapoznanie się ze zmianami oraz informacja o przysługujących mu uprawnieniach. Zatem cytowana powyżej data 31 maja dotyczy tylko tych klientów, którzy otrzymali od nas informację w kwietniu. Pozostali otrzymają sukcesywnie, tym samym dla nich data będzie inna z jednomiesięcznym wypowiedzeniem.

Źródło tekstu: Vectra, wł

Tagi: vectra
Komentarze
Zaloguj się
38. ~
0

2014-12-04 18:16:19

NACIAGACZE

Odpowiedz

37. ~GOSCCCCC
0

2014-09-15 11:12:01

Podpisałem umowę na szczęcie przed zmianami w regulaminie (przed 17 kwietnia) więc też z niecierpliwością czekam na to pismo. Nieuczciwy pan Daniel Lentiou z firmy VECTRA obiecał , że firma VECTRA rozwiąże za mnie umowę z UPC - hm..jasne... Gdy zadzwoniłem do UPC zapytać czemu 3 m-c naliczają mi rachunek to zrobili oczy, że nie rozwiązałem przecież umowy - masakra. VECTRA to w moim mniemaniu firma, któ?a ma totalnie w d....ie klientów - życzę rychłego upadku!!

Odpowiedz

36. ~Calm7
0

2014-08-19 17:02:02

35). Otrzymałaś powiadomienie? Bo jeśli nie, to Ciebie to nie dotyczy.

Odpowiedz

35. ~abonentka
0

2014-08-19 16:53:57

No tak, wysłałam rozwiązanie umowy z uwagi na zmianę regulaminu a oni wystosowali notę księgową i oczekują opłaty karnej.

Odpowiedz

34. ~Taki tam
0

2014-07-31 07:00:41

Witać jak Vectra robi w konia klientów, obecnie w Białymstoku dają 40 mbit i pakiet 117 kanałów czy ile ich tam jest za 60 zł. A w reszcie kraju...

Odpowiedz

33. ~
0

2014-05-16 16:30:29

@32 w terminowej umowie cena nie może rosnąć chyba że tak stanowi umowa

Odpowiedz

32. ~stream
0

2014-05-16 10:36:25

Zgadzam sie z 16. Mam pakiet z vectry już kilkanaście lat i w tym roku kończę współpracę. Jakość HD jest delikatnie mówiąc kiepska, internet chodzi byle jak, a cena - mimo umowy terminowej - rośnie. Wizyta techników nic nie wnosi, bo sygnał jest ma teoretycznie dobrą "moc" i "jakość" ale obraz HD się tnie. I nie jest to wina telewizora, bo na DVBT ten sam program jest ok. Zero zainteresowania w BOK. Nie wspominając o kolejkach.

Odpowiedz

31. ~
0

2014-05-15 21:00:31

No właśnie, i zapomniałem dodać że w cyfrowej naziemnej jest lepszy obraz niż w Vectrze! Wstyd i obciach, taką jakość ludziom dawać.

Odpowiedz

30. ~
0

2014-05-15 20:52:25

Ja już w tamtym roku z okazji zmiany regulaminu pożegnałem się z cudowną Vectrą która ciągle zabierała programy i podnosiła ceny. Założyłem naziemną telewizję cyfrową i płacę dużo mniej. Po co mi tyle programów? I tak nie mam czasu ich wszystkich oglądać a te podstawowe które najczęściej oglądam to wiadomo TVP1, TVP2, Polsat, TVN.

Odpowiedz

29. pacman
0

2014-05-15 20:31:46

oprócz tepsy zostaje nam internet jak z Polshitu...a nie każdy chce limitów, nawet jeżeli ktoś nie wyciąga 85-100% z Vectry to pingi są u niektórych stabilne i nie ma limitów.Prawda jest taka, że gdyby np. w jednym bloku przy tych samych cenach był identyczny operator, ale z brakiem opłat za multiroom, za własny dysk (!), z brakiem bałaganu organizacyjnego w BOK, a przy zawieraniu umowy dawał takie same promocje to pewnie 95% świadomych klientów przeszłoby do niego np. z powodu braku dziwnych opłat czy dowolności konfiguracji paczki np. promocja to 20 i 80 Mb/s, nie możesz wziąć 30, 40 itd. No i te umowy...przedłużenie na pół roku ?Więc Vectra jest mocno pazerna i nieprzyjazna stąd taki odbiór i sami są sobie winni.

Odpowiedz

28. pacman
0

2014-05-15 20:24:47

Nie chcą wielkich kolejek ludzi którzy masowo oddają sprzęt ? :D Vectra leci po kosztach i np. jak przeszli na inpost to na początku były bardzo duże opóźnienia, teraz tylko czasami się coś przydarzy w tej kwestii, ale przecież nie o to się rozchodzi.Chodzi o ofertę, a ta http://www.vectra.pl/pomoc/telewizja/Multiroom/39"Jeśli zamówię opcję multiroom i jedną z paczek Premium, będę mieć dostęp do tych kanałów na dwóch dekoderach?Niestety nie, każdy z dekoderów jest niezależny, dokupiona paczka Premium jest przypisana do konkretnego dekodera. "Czyli co nadal Vectra chce 2-3 razy za HBo czy dwa razy Canal + ? To za same pakiety premium wyjdzie np. 3 razy HBO i 3 razy C+ czyli 30*3 i 50*3 czyli 240zł ? Za dwa pakiety 160zł bez opłat za pakiet ogólny i internet ?! Czy multiroom tak działa ? :DAlbo inna opłata USB PVR - za podłączenie własnego dysku...którego programów i tak nie odtworzysz na kompie..2zł miesięcznie! Vectra niczym t-mobile i sprawdzanie stanu konta na karcie ;)Do tego mają mało elastyczną ofertę, nie można dowolnie łączyć usług, beznadziejna strona gdzie dowiesz się jakie usługi świadczą pod twoim adresem i.....umowy przedłużające się na pół roku - Vectra to firma antykonsumencka, zupełnie nieprzyjazna klientom. Dlaczego ma w takim razie chętnych na usługi ? Wiele osób nie ma wyboru, np. musieliby wziąć internet z opłatą za utrzymanie łącza, bo w mieście są małe firmy i jedna duża - Vectra, czasami nawet w sporych miastach jest patowa sytuacja, a czasami jest tak na jednym osiedlu...Do tego ludzie przeważnie starsi lub nie korzystający z internetu czy nieświadomi tego jak wygląda rynek przychodzą i chcą pakiet TV i płacą tyle ile ktoś im powie. Co oznacza, że nawet gdyby po złożeniu wypowiedzenia dawali -50% od ceny to i tak się tego pewnie nie dowiedzą...No i np. rezygnujemy z Vectry, ale oprócz tepsy zostaje nam internet jak z Polsh

Odpowiedz

27. ~
0

2014-05-15 20:15:27

@26 - pewnie jakiś pakiet (i głąb liczy tylko cenę internetu w nim), lub oferta dla firm. W ostateczności - troll.

Odpowiedz

26. ~
0

2014-05-15 19:58:43

@Maro czy mógłbyś napisać jak uzyskałeś w vectrze 30 mega za 35zł i to jeszcze w takiej umowie?

Odpowiedz

25. ~Maro
0

2014-05-15 16:56:45

Ja nie narzekam. Mam 30 mega za 35zł z vectry i umowa na czas nieokreslony. Transfer się zgadza na ookli.

Odpowiedz

24. ~Jackson
0

2014-05-15 15:10:31

@9 nie, nie zartuje z tym vod. Tak sie sklada ze czasem cos obejrze i zaplace za to :) sa tacy ludzie w naszym kraju jeszcze ;)

Odpowiedz