DAJ CYNK

[Aktualizacja] Nowa oferta T-Mobile 1 Bez limitu

03.07.2017

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 26389

Ważne 11

22

T-Mobile 1 Bez Limitu to oferta gwarantująca nielimitowane usługi darmowy pakiet Netflix. Nietrudno zauważyć w niej podobieństwa do zaprezentowanej niedawno oferty Play.



T-Mobile 1 Bez Limitu to oferta gwarantująca nielimitowane usługi darmowy pakiet Netflix. Nietrudno zauważyć w niej podobieństwa do zaprezentowanej niedawno oferty Play.

Nowa oferta T-Mobile, to nielimitowane - rozmowy na komórki i stacjonarne, SMS-y i MMS-y w Polsce i roamingu na terenie Unii Europejskiej, nielimitowany Internet w Polsce i dodatkowy pakiet internetowy w roamingu na terenie Unii Europejskiej. Do tego darmowy dostęp do Netflixa przez 12 miesięcy.

Ceny pakietu w opcji bez telefonu prezentują się następująco:

  • 50 zł dla pojedynczej oferty,
  • 40 zł za kartę SIM dla duetów,
  • 30 zł za kartę SIM dla oferty rodzinnej.

Oferty ze smartfonami zaczynają się od dodatkowych 20 zł miesięcznie. Promowanymi modelami są Huawei P9 Lite 2017 i LG X Power 2, które razem z abonamentem kosztują:
  • od 80 zł dla pojedynczej oferty,
  • od 60 zł za kartę SIM dla duetów,
  • od 50 zł za kartę SIM dla oferty rodzinnej.

Osoby przenoszące numer do T-Mobile otrzymają 10 zł rabatu na abonament przez cały okres trwania umowy.

Dodatkowy pakiet Netflix pozwala na oglądanie treści w jakości HD na maksymalnie dwóch urządzeniach jednocześnie. Serwis będzie korzystał z dostępnego w ofercie pakietu danych. Dodatkowo można dokupić pakiet dla samego Netflixa - Supernet Video.

Oferta będzie dostępna od 4 lipca i zapewne dopiero jutro poznamy jej szczegóły po udostępnieniu regulaminów.





Aktualizacja

Na stronie internetowej T-Mobile pojawiły się regulaminy i trzeba przyznać, że wyglądają one przejrzyście. Znajdziemy w nich m.in. informację o tym, że opłata aktywacyjna dla nowego numeru to 49,90 zł, a dla przenoszących numer z innej sieci lub oferty Heyah i T-Mobile 1,01 zł. Jedynym rabatem udzielanym na abonament jest rabat za wyrażenie zgody marketingowej w kwocie 5 zł. Jeśli chodzi o pakiet danych, to zarówno w kraju jak i w roamingu lejek do 1 Mb/s uruchamia się po wykorzystaniu 10 GB.

Zobacz: Regulamin oferty T-Mobile 1 Bez Limitu bez telefonu
Zobacz: Regulamin oferty T-Mobile 1 Bez Limituz telefonem na raty
Zobacz: Regulamin oferty T-Mobile 1 Bez Limitu 2w1 lub 3w1 bez telefonu
Zobacz: Regulamin oferty T-Mobile 1 Bez Limitu 2w1 lub 3w1 z telefonem na raty

Źródło tekstu: T-Mobile

Komentarze
Zaloguj się
210. ~Okrutn1k
0

2017-07-14 10:47:52

209 - Haha, o jakim standardzie obsługi mówisz? Przecież obsłużyłeś się sam przez internet! Chcesz obsługę - idziesz do salonu, proste! :D

Odpowiedz

209. ~
0

2017-07-06 22:33:39

Chciałem przejść do tej "świetnej" sieci, 19czerwca wypełniłem formularz, 21dostałem przesyłkę kurierską z stosownymi drukami. Data przeniesienia była wyznaczona na 3lipca i *** brak kontaktu od tej pory, numer nadal jest u starego operatora. Gratuluje wysokich standardów obsługi !!! Chyba,że chodzi jedynie o powiększenie bazy do sprzedania telemarketerom, niestety wszędzie zaznaczyłem, że nie wyrażam zgody oprócz informacji potrzebnych do przeniesienia.

Odpowiedz

207. ~pabloki
1

2017-07-05 12:31:32

ten wlo to klepie posty na ilość . teraz wyszłą prawda. o tmobile nic nie mówi ale naklepał postow. o play nie chce powiedzieć ale postów naklepał.

Odpowiedz

206. ~Instytut badania opini
1

2017-07-05 11:20:58

Panie wlo, proszę bez wyzwisk, wystarczy grzecznie odpowiedzieć. Okazywanie zupełnego braku kultury osobistej na tak szacownym portalu jak Telepolis jest zupełnie nie na miejscu. Apelujemy zatem o powściągnięcie emocji, uspokojenie nerwów oraz zachowanie powagi.

Odpowiedz

205. wlo
-1

2017-07-05 10:51:22

204 - nic. Już mówiłem. Ile razy mam powtarzać? Temat zupełnie mnie nie interesuje. Aż tak tępy jesteś, że nie rozumiesz?

Odpowiedz

204. ~Instytut badania opini
1

2017-07-05 10:45:30

Absolutnie nie prosimy o potwierdzanie czy kwestionowanie. Pytamy tylko co Pan sądzi na ten temat.

Odpowiedz

203. wlo
-1

2017-07-05 10:28:24

200/202 - mam zajmować stanowisko w sprawie danych? Że co? Mam je potwierdzić czy je zakwestionować?

Odpowiedz

202. ~Instytut badania opini
1

2017-07-05 10:22:21

Szanowny Panie wlo, pańskie odniesienie się do tematu, dogłębna analiza i ocena wskaźników jako - niewątpliwie - znawcy tematu, można by rzec eksperta ds. telekomunikacyjnych, byłoby dla nas swoistym podsumowaniem oraz jednoznaczną oceną zebranych i zaprezentowanych przez nas wyników. Jako Instytut badania opini liczymy na Pańską opinię, będzie dla nas zaszczytem współpraca z Panem. Łączymy wyrazy szacunku, jednocześnie czekając na informację zwrotną!

Odpowiedz

201. ~
1

2017-07-05 10:21:33

Łobze, ale drogo!

Odpowiedz

200. ~Instytut badania opini
0

2017-07-05 10:05:45

Ponadto według badania SMARTSCOPE (ośrodki miejskie), kampanie reklamowe PLAY mają najwyższą znajomość i przyciągają najwięcej uwagi. W 2016 r. wskaźnik dla PLAY wynosił 30%, dla T-Mobile 20%, dla Orange 19%. W marcu 2017 r. wskaźnik dla PLAY był wyższy i wynosił 35%, a dla Orange (2 pozycja) 20%.Panie wlo, czy może się ustosunkować do powyższych danych?

Odpowiedz

199. wlo
-1

2017-07-05 10:01:09

198 - no to potwierdzam - nic nie mam do powiedzenia na ten temat. Nie ma dla mnie żadnego znaczenia co kto komu poleca. Ja nie polecam nikomu mojego operatora. Jak mi będzie za to płacił - wtedy owszem ;-)

Odpowiedz

198. ~Instytut badania opini
0

2017-07-05 09:53:09

Wskaźnik NPS (net promoter score) informuje o poziomie chęci polecenia swojego obecnego operatora innym osobom i jest obecnie najważniejszym wskaźnikiem pomiaru satysfakcji i lojalności klientów. Wartości NPS należą do przedziału -100 i +100, przy czym -100 odpowiada sytuacji gdy każdy z badanych jest krytykiem danej marki niepolecającym jej innym, a +100 odpowiada sytuacji gdzie każdy promuje i jest gotów polecić daną markę znajomym. Wartości dodatnie NPS uznawane są za wynik dobry a wartości powyżej 50 za doskonały.Najwyższy wskaźnik spośród 4 polskich dużych operatorów komórkowych posiada PLAY. Według badania firmy Analysys Mason Limited za 2016, dla PLAY wynosił on 28. Pozostali operatorzy uzyskali NPS na znacząco niższym poziomie: Orange 18, T-Mobile 9, a Plus tylko 4.

Odpowiedz

197. wlo
-1

2017-07-05 09:44:05

A propos... Co to za wskaźnik jest w ogóle? ;-)

Odpowiedz

196. wlo
-1

2017-07-05 09:41:19

193 - nie zauważyłeś, że zawsze wskazuje numer posta a nie Twój nick? W przeciwieństwie do zarejestrowanych użytkowników?194 - nic. Nie ma to dla mnie najmniejszego znaczenia ;-)

Odpowiedz

195. ~władek
0

2017-07-05 09:38:55

191. wlo = włodek. :)

Odpowiedz