DAJ CYNK

Aktualizacja dekoderów Horizon w UPC, nowa funkcja Replay TV i problemy

08.03.2017

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 23454

Ważne 7

2

UPC rozpoczęło proces aktualizacji dekoderów Horizon. Wraz z nowym oprogramowaniem pojawi się m.in. nowa usługa Replay TV.


UPC rozpoczęło proces aktualizacji dekoderów Horizon. Wraz z nowym oprogramowaniem pojawi się m.in. nowa usługa Replay TV.

Niestety nie zaczęło się dobrze. Proces aktualizacji rozpoczął się 7 marca i spowodował problemy z dekoderami. Nie działały niektóre funkcje i pojawiał się komunikat, że "system pracuje w trybie awaryjnym". W nocy przywrócono stare oprogramowanie i jak twierdzi infolinia proces aktualizacji zacznie się dziś ponownie. Należy założyć jednak, że będzie przeprowadzany stopniowo.

Po pomyślnej aktualizacji użytkownicy dekoderów Horizon otrzymają dostęp do bezpłatnej usługi Replay TV. Jej testy operator prowadzi od listopada 2016 r. Usługa umożliwi oglądanie wybranych programów telewizyjnych do 7 dni po ich emisji. Tak więc, jeżeli przegapiłeś program lub nie zdążyłeś na początek filmu, będziesz mógł obejrzeć go od początku.

Programy dostępne w Replay TV nie są zapisywane na dysku dekodera, ale nagrywane są na serwerze, w tzw. chmurze. Stamtąd są przesyłane na dekoder, podobnie jak w usłudze "UPC na żądanie". Niestety operator zastrzega, że nie wszystkie kanały będą dostępne w usłudze, ponieważ zgodę musi wyrazić nadawca (zgoda wymagana jest także na przewijanie i zatrzymywanie programu)

Jak uruchomić Replay TV? Włącz Program TV, a następnie odnajdź interesujący cię program oznaczony ikoną Replay TV:

  • jeśli wybrałeś zakończony program, rozpocznie się jego odtwarzanie
  • jeśli wybrałeś program, który jeszcze trwa, pojawią się do wyboru opcje "Oglądaj na żywo" i "Odtwórz od początku"- wybór potwierdź przyciskiem OK; szara ikona Replay TV oznacza, że program będzie w usłudze dostępny po zakończeniu jego emisji.

Nowe oprogramowanie ma także, a może przede wszystkim, zapewnić stabilniejsze działanie dekodera Horizon, na co narzeka wielu użytkowników. Ulepszony zostanie również interfejs, pojawi się nowy wygląd m.in. menu głównego i przewodnika po programach.

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
31. ~Dagoplpl
0

2017-11-08 21:27:02

Mogę nagrywać całe seriale na kartę Cl+

Odpowiedz

30. ~Dagoplpl
0

2017-11-08 20:10:53

Mogę nawet całe seriale

Odpowiedz

29. ~
0

2017-08-16 14:33:15

przypomnienie; co to jest? przydałoby się przypomnienie do przypomnienia.

Odpowiedz

28. ~West
0

2017-07-23 21:30:27

Dekoder horizon to największa porażka. Długie lata używałem "zwykłego" dekoder od UPC i było zniśnie. Horizon to same kłopoty. Po pauzie nie startuje. Cofając o jeden krok cofa do samego początku. Ogromne problemy z replay tv, serwis fatalny. Szczerze odradzam

Odpowiedz

27. ~reed
0

2017-05-27 21:09:48

niestety...ale po tych aktualizacjach...przestało mi działać nagrywanie....

Odpowiedz

26. ~Ewing
0

2017-04-04 20:07:36

Dziś dostałem SMS z informacją, że w nocy na mój dekoder została wgrana aktualizacja.Na dekoderze niestety nic jednak się nie zadziało. Jak próbuję zaktualizować ręcznie, to pokazuje, że mam aktualną wersję oprogramowania - generalnie lipa.

Odpowiedz

25. ~eXer
0

2017-03-23 11:21:35

NIgdzie nie podają do kiedy mają zamiar się uporać w pełni z aktualizacją,ale stali klienci niestety dostaną tę funkcję na końcu.

Odpowiedz

24. ~Paproch
0

2017-03-16 15:20:23

Zgadzam się z opinią poprzednika. Horizon ma moim zdaniem jeszcze więcej braków:1. Nie działa należycie przypomnienie bo nie przełącza na ustawiony program.2. Nie ma widoku jednego kanału.3. Przejście do programu kilka dni do przodu to konieczność przewijania o sto godzin.4. Brak możliwości powiększenia czcionki w opisach programów.5. Brak użytecznych aplikacji a do youtube noie można się zalogować.Odradzam każdemu Horizona.

Odpowiedz

23. ~nowy
0

2017-03-16 06:53:28

Miałem Vectrę, teraz UPC. Dla mnie podstawowa niedogodność w Horizon, to brak możliwości sortowania ulubionych programów i brak możliwości przeglądania programu TV tylko w ulubionych programach > trzeba przeglądać wszystkie. Jeśli to poprawią będzie OK.

Odpowiedz

22. ~gostka
0

2017-03-13 12:37:51

mialam ustawione stale nagrywanie na cykl programow i teraz neistety wszystko od nowa musze ukladac i sie polapywac ,tety to powinny byc ale nie na klientach

Odpowiedz

21. ~gostka
0

2017-03-13 12:36:25

chcialam cofnac milionerow ale chyba tvn cos blokuje bo nie dzialamenu masakra droga upc i chyba jest podwyzka abonamentu o 3 zlote

Odpowiedz

20. dRkAnE
0

2017-03-10 11:22:18

@19 nie mam akurat pod ręką dekodera, ale patrząc na stronę Horizon.tv (gdzie można oglądać TV poza domem) działa to na: TVP1, TVP2, Puls, TVP Info, Polsat News, TVP HD, Puls 2, KinoPolska, Stopklatka, Paramounth, TVP Seriale, Lifetime, AXN, AXN Spin, AXN White, AXN Black, ComedyCentral, ComedyCentral Family, Romance TV, FilmBox, National Geographic, Nat Geo Wild, Nat Geo people, Discovery, Discovery Science, DTX, Discovery Life, Travel, Fokus, Planete+, History, Discovery Historia, BBC Earth, Adventure, Polsat Crime Investigation, ID, TLC, Polsat Food Network, BBC Brit, ftv, Eurosport 1, Eurosport 2, Sport Klub, Fight Klub, Extreme Sports Channel, Polsat JimJam, Disney Junior, Nickelodeon, Nick Jr, Disney Channel, Disney XD, Da Vinci Learning, MTV Polska, VIVA Polska, 4fun.tv, 4fun Hits, Stars.TV, VOX Music TV, 4fun Fit&Dance, MTV Hits, MTV Dance, MTV Rocks, Kino Polska Muzyka, Mezzo, euronews, BBC Lifestyle.

Odpowiedz

19. ~Frehar
0

2017-03-09 21:04:54

Czy ktos moze mi powiedzieć które kanały maja funkcje replaytv ? W netii mam wybrane pakiety i cieszyłem sie z giganagrywarki do momentu aż nie wyłączyli mi dodatkowych kanalaow po pierwszym miesiącu i okazało sie ze telewizje 7 dni wstecz mogę oglądać na trzech kanałach :)

Odpowiedz

18. dRkAnE
0

2017-03-09 20:09:34

Korzystam z aktualizacji od dwóch miesięcy jako tester (chyba każdemu wysłali zaproszenie do testów - wystarczyło kliknąć w maila). Dostałem info, że cofnęli aktualizację, ale nadal mam, więc widać sami nie wiedzą albo wysłali info do wszystkich. Usługa super, ale często nie działa (nie można przewijać lub wcale nie działa). Miałem nadzieje, że teraz jak będzie dla wszystkich, to będzie już bez problemów, a tu całkiem odwrotnie. @2 Pamiętam, że na początku też byłem zdziwiony, że wszystko jest jakby mniejsze, ale chyba się już przyzwyczaiłem, bo patrzę teraz i nie wiem o które ekrany mi wtedy chodziło.

Odpowiedz

17. ~Majestic
0

2017-03-09 19:39:57

ViNYL, a czy używając modułu CI+ masz możliwość nagrywania programów? I jeśli tak, to czy możesz zaplanować nagrywanie kilka dni w przód?

Odpowiedz