DAJ CYNK

50 proc. gratis do doładowania dla klientów prepaid w Plusie

11.05.2016

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 3596

Ważne 7

7

Przez dwa dni - 11 i 12 maja - użytkownicy usług na kartę w sieci Plus mogą otrzymać 50% więcej wartości zasilenia.

Przez dwa dni - 11 i 12 maja - użytkownicy usług na kartę w sieci Plus mogą otrzymać 50% więcej wartości zasilenia.

Aby skorzystać z promocji należy za pośrednictwem wskazanych stron internetowych zasilić swoje konto kwotą 50-99 zł. Otrzymany bonus można wykorzystać na wszystkie dostępne usługi telekomunikacyjne: rozmowy, SMS-y, MMS-y i Internet.

Promocja trwa w dniach 11-12 maja, a bonus można otrzymać po dokonaniu zasilenia przez jedną ze stron: www.doladuj.plushbezlimitu.pl/, www.doladuj.plus.pl/, www.plusbank24.pl, www.facebook.com/plus.

Z promocji mogą skorzystać klienci wszystkich usług na kartę w sieci Plus: JA+ Na Kartę, Plus na Kartę, Plush na Kartę, Simplus, Sami Swoi, 36,6, JA+ Internet Na Kartę, Plus Internet Na Kartę.

Bonus zostanie aktywowany na koncie klienta automatycznie po dokonaniu zasilenia, natomiast nie przedłuża on okresu ważności dla usług wychodzących.

Zobacz: Regulamin promocji

Źródło tekstu: Plus

Komentarze
Zaloguj się
27. wlo
1

2016-05-13 08:05:47

26 - daj znać o finale sprawy...

Odpowiedz

26. ~Miliard
1

2016-05-12 19:52:08

WLO, byłem dzisiaj wyjaśnić zaistniałą sytuację w punkcie. Konsultant był nieźle zdziwiony. Po rozmowie sms ze stanem konta prawie 25 zł, sprawdzenie kodem 3 z groszami. Reklamacja wysłana. Zygmunt by się nieźle zdziwił gdyby na koncie zamiast 20 miliardów miał ledwo 3.

Odpowiedz

25. wlo
1

2016-05-12 16:37:51

ad24 - w niecałą dobę od zgłoszenia reklamacji (właściwie przyjęcia przez ostatniego konsultanta, który poległ przy próbie definitywnego wyłączenia poczty) wszystko działa jak powinno. Zlecenie reklamacji zamknięte ;-)

Odpowiedz

24. wlo
1

2016-05-12 08:53:55

Żebyście mieli co powtarzać, podam inny, ze ta napiszę, fakt autentyczny... Mimo deaktywacji poczty głosowej (i kodami i trzy razy przez konsultantów na infolinii, zgłasza się poczta kiedy telefon jest wyłączony albo nie jest odbierane połączenie.Proponuję dorzucić ten argument do koszyczka z negatywami dla Plusa, obok awarii platformy, okradania kont, braku wykazu połaczeń, podawania fałszywego stanu konta itd., itp. ;-)

Odpowiedz

23. wlo
0

2016-05-12 08:49:22

22 - nie jest. I z tego powodu tylko bym zmienił operatora, zamiast mieć problem ;-)Korzystam z simplusa. Mam aktywne powiadamianie o koszcie połączenia, używam eboku... Dane o stanie konta - po rozmowie, na eboku i z zapytania *100# Zawsze są takie same.Naprawdę nie wiem co za pecha musi mieć, że Jemu wszędzie inaczej pokazuje ;-)

Odpowiedz

22. ~pytajnik
1

2016-05-12 08:31:09

@wlo - jaka to jest negatywna opinia? IMO to stwierdzenie (że tak napiszę) faktu autentycznego. Jeżeli system jest nieprecyzyjny to winny jest operator, a nie użytkownik. Prowadzisz rozmowę w przekonaniu, że masz wystarczającą ilość kasy na koncie, po czym w najmniej oczekiwanym momencie zostajesz rozłączony. To jest Twoim zdaniem ok?

Odpowiedz

21. wlo
0

2016-05-12 08:10:45

19 - mniej negatywnych opinii wpłynęłoby w moim przypadku na zmianę operatora. Lubisz widzę się udręczać...

Odpowiedz

20. ~Waldek
0

2016-05-11 23:07:39

Można marudzić, że krótko, ale chyba nie ma co przesadzać. 50% - to sporo. Przez net - to wygodnie. No i na plus też częstotliwość promocji, jakimi nas raczy ten operator.

Odpowiedz

19. ~Miliard
0

2016-05-11 21:55:51

Minusiarze, o kant rozbić wasz system billingowy. Po każdej rozmowie dostaję sms, że mam na koncie ponad 25 zł. Sprawdzając kodem mam mniej niż 5 zł, a w eboku podobna kwota, ale też inna. Jak to możliwe że po prawie 20 latach działalności sieci nie można dostać jednej pewnej informacji? Można sprawdzić w PNK wykaz połączeń? Aż się boję o wiarygodność tych informacji.

Odpowiedz

18. ~dżefko
0

2016-05-11 18:18:41

Nie to co Play. Musi spłacać kredyty i przez takie promocje im zabraknie.

Odpowiedz

17. ~ja
1

2016-05-11 16:55:57

@17 jak niema nic w regulaminie to się łączy

Odpowiedz

16. ~a
1

2016-05-11 15:44:22

Czy ta promocja laczy się z promo do pierwszego doladowania?

Odpowiedz

15. wlo
1

2016-05-11 15:21:30

11 - co rozumiesz przez "przyjęcie" ustawy?

Odpowiedz

14. wlo
1

2016-05-11 15:20:49

sylwekZolkusza - nie ma strachu... Samo zaprzestanie świadczenia usług nie wiąże się z utratą stanu konta. Szczególnie w tym przypadku, który nota bene wymusi zmianę regulaminów - a te jak powszechnie wiadomo muszą być "uzgodnione" z odpowiednimi organami ;-)

Odpowiedz

13. ~Piotrek
0

2016-05-11 14:24:24

12 - a to nie problem - 2 noce przegłosują a notariusz wszystko podpisze bez czytania - było ACTA społeczeństwo ruszyło protestować teraz też mają cenzurować sieć i co? chwalą władzę że taka skuteczna - żąl.pl

Odpowiedz