DAJ CYNK

10 GB na start od Virgin Mobile dostępne w punktach sprzedaży

15.11.2017

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Taryfy, promocje, usługi

Interakcje: 3538

Ważne 8

4

Od listopada klienci Virgin mogą skorzystać z promocji "10 GB na start" także w punktach sprzedaży



Od listopada klienci Virgin mogą skorzystać z promocji "10 GB na start" także w punktach sprzedaży. Każdy, kto aktywuje starter z kwotą 5 zł otrzyma automatycznie 10 GB transferu danych na 30 dni.

Dotychczas promocja dostępna była wyłącznie na starterach zamówionych za pośrednictwem strony internetowej. Teraz zostaje rozszerzona także na punkty sprzedaży. Każdy, kto zakupi w punkcie i aktywuje starter za kwotę 5 zł, otrzyma automatycznie 10 GB Internetu do wykorzystania przez 30 kolejnych dni. Pakiet aktywuje się automatycznie, a korzystanie z niego nie wiąże się żadną dodatkową opłatą.

Listę punktów można znaleźć pod tym adresem.

Promocja obowiązuje do 31 grudnia.

Zobacz: Regulamin promocji

Źródło tekstu: Virgin Mobile

Komentarze
Zaloguj się
27. ~Damian
0

2017-11-21 16:07:00

Pakiet zdecydowanie do przetestowania, teraz zastanawiam się czy w virgin nie wziąć planu łączonego z chłopakiem, bo też mu się umowa w tmobile kończy, a bardzo oszczędnie to łącznenie planow się prezentuje, więc dobra okazja, żeby sprawdzić jak Internet u nich działa

Odpowiedz

26. ~ale Tiger
1

2017-11-16 14:57:57

Pamiętam że wspierali tego producenta płynu o chemicznym smaku grylażowego cukierka dla gejów. Antypolska firma żydowska.

Odpowiedz

25. filczyk
0

2017-11-15 19:29:20

Kilka dni temu musiałem aktywować "leżaka" z puli VM i ku zaskoczeniu otrzymałem właśnie ten pakiet. Działa na pełnej prędkości na zasięgu macierzystym Play.

Odpowiedz

24. ~
0

2017-11-15 19:23:35

> 10 GB na start od Virgin MobileArtykuł od Orsona.Nie "10 GB od Virign Mobile", tylko "10 GB w Virgin Mobile".

Odpowiedz

23. ~kla
0

2017-11-15 16:53:25

czyli wszystkie sklepy oferujace ich startery? skoro odsyłają do www...

Odpowiedz

22. ~~
0

2017-11-15 16:07:07

Virgin się strasznie pogorszyło. Od jakiegoś roku, może dłużej nie idzie się dodzwonić do BOKu. Już nie mówię o emailach, gdzie na odpowiedz trzeba czekać 2dni. Kiedyś to od razu odpisywali i odbierali telefony. Co się z nimi stało?

Odpowiedz

21. ~
0

2017-11-15 16:06:55

Czy mi się wydaje, czy ze strony zniknęła oferta z telefonem? Nie, żeby jakaś świetna była, ale jednak byłaby to kolejna rzecz na minus.

Odpowiedz

20. wlkp
0

2017-11-15 14:43:53

Dałem szanse tej sieci,przeniosłem 2 numery i teraz 3 przenosiłem.Poprzednio poszło błyskawicznie,obecnie kontakt tel.jest praktycznie niemożliwy ,tylko @ co trwa wiecznie .Jak tak dalej będą robić,to sami się wykończą na własne życzenie .Jak dalej pójdzie w tym kierunku to "bedziem uciekać stąd "

Odpowiedz

19. ~frasag
0

2017-11-15 14:16:00

@13 Zdzichu: Pewnie masz rację- nie opłaca się. Ale w takim przypadku powinni ogłosić że zmieniają regulamin promocji i od dnia- do nadal zamiast laku będzie smoła. A tak to wygląda że kombinują O!

Odpowiedz

18. ~
1

2017-11-15 13:47:12

I wtedy Grażynka będzie musiała przygrywać do kotleta na pianinku w taniej restauracji. Dobrze jej tak, ma na co zasłużyła...

Odpowiedz

17. ~pabloki
1

2017-11-15 13:36:21

to jest 10 GB na 30 dni i po doładowaniu ...czyli RWK. mam wątpliwości czy nie chodzi o nabicie bazy . ostatnio virgin faktycznie blaknie. teraz wystarczy czekać na moment gdy play wykona ruch w karcie a wykona go gdy baza zacznie topnieć szybciej i spadnie przyrost abonamentu. wtedy virgin już może sie zamykać. miał być milion i co wyszło?

Odpowiedz

16. ~Flej
0

2017-11-15 13:26:39

10GB to infrastrukturze Playa to jak lejek 16kb/s po infrastrukturze prawdziwych operatorów. Virgin się zwija

Odpowiedz

15. ~
0

2017-11-15 12:43:00

zawsze mnie dziwiło to podejście dawania GB (nie tylko w Virgin), tylko zamawiając przez kuriera - pzreciez to firme KOSZTUJE

Odpowiedz

14. ~
0

2017-11-15 12:40:30

Musisz dzwonic do skutku

Odpowiedz

13. ~Zdzichu
0

2017-11-15 12:32:02

@frasag, no to masz problem, u mnie we freemium na szczęście wszystko Ok. a juz aktywowałem 3 razy. Chyba zaczynają kombinować bo im sie nie opłaca to freemium

Odpowiedz