DAJ CYNK

T-Mobile Immmr - telefon stał się aplikacją

22.02.2016

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Sprzęt

Interakcje: 5405

Ważne 11

3

Deutsche Telekom zaprezentował Immmr - usługi telekomunikacyjne niezależne od sprzętu i sieci, z jednym numerem telefonu na wielu urządzeniach.

Deutsche Telekom zaprezentował Immmr - usługi telekomunikacyjne niezależne od sprzętu i sieci, z jednym numerem telefonu na wielu urządzeniach.

Immmr pozwoli na wykonywanie i odbieranie połączeń oraz wysyłanie i odbieranie wiadomości w dowolnym miejscu na globie, bez nawet konieczności instalowania karty SIM. Wszystkie usługi telekomunikacyjne wędrują do chmury - aby mieć do nich dostęp wystarczy zalogować się za pomocą swojego numeru telefonu w przeglądarce internetowej czy dedykowanej, darmowej aplikacji.

Do chmury trafia historia naszych połączeń, SMS-owe czaty czy pełna książka telefoniczna. Możemy nie tylko wykonywać tradycyjne połączenia, ale też połączenia wideo czy komunikować się z wieloma osobami na raz.

Do jednego konta przypisać można kilka numerów komórkowych z różnych krajów, dzięki czemu nasi rozmówcy kontaktując się z nami zawsze zapłacą jak za połączenie lokalne. Połączenia wewnątrz sieci Immmr są bezpłatne, a oprócz tego T-Mobile planuje niskie stawki połączeń na numery komórkowe i stacjonarne całego świata.

W wybranych krajach Deutsche Telekom planuje nawet przygotowanie specjalnych taryf łączących zalety tradycyjnej komunikacji i Immmr. To właśnie w połączeniu zalet telefonii komórkowej i komunikacji VoIP Deutsche Telekom doszukuje się szansy na dalszy rozwój usług.

Platforma Immmr wystartuje komercyjnie w II połowie 2016 roku. Obecnie trwają pilotażowe testy w kilku krajach, w których świadczone są usługi Deutsche Telekom.

Źródło tekstu: T-Mobile, wł

Komentarze
Zaloguj się
21. ~Kuba
0

2016-02-24 08:12:37

@20: Głupi to ty jesteś bo nawet czytać nie potrafisz ze zrozumieniem. I ty siedz i cierp z T-M. Bo ja zawsze przedłużam przez SUK wszystko i wszędzie. Widzisz tobie się udało wywalczyć te warunki co miały być, a nawet lepiej. A moje nagrania rozmów dziwnym trafem poginęły. Zresztą i tak T-M jakościowo u mnie bardzo podpadł. Wszyscy chwalą jakość zasięg, a moje dwa numery na różnych telefonach, nie chciały działać. Co chwila wylatywały z zasięgu. Czy nowy telefon, czy nowa karta zawsze to samo, a wszystko po modernizacji. Ja do dziś nie mam zasięgu T-Mobile w domu, a mieszkam w Centrum Gdańska na ul. Stągiewnej która jest przedłużeniem ul. Długiej (Droga Królewska), a reszta operatorów ma LTE, a T-M nawet 2G nie ma.

Odpowiedz

20. ~
0

2016-02-23 13:13:11

@18 jak żeś głupi to cierp tylko jeleń bierze ofertę w salonie :) dzwoni się na infolinię i masz wszystko nagrane nawet umowy nie musisz czytać jak coś będzie nie tak to odsłuchają i zrekompensują(sam tak miałem w TM i zamiast 1 gb neta mam 2 bo babka mnie z lejkiem w bambuko zrobiła i rekompensata jest) :)

Odpowiedz

19. ~
0

2016-02-23 13:03:19

czym to się ma niby róznić od VOIP?

Odpowiedz

18. ~Kuba
0

2016-02-23 11:41:45

@8, mikkel. Ja po prostu jestem realistą. Gdybym został w T-Mobile to bym stracił dużo pieniędzy. Czy T-Mobile jest w stanie dać 5 numerów no-limit sms/mms/min w PL i 100Gb internetu dla grupy za 127,80zł? Nie jest w stanie.Może wy prywatni macie inaczej, ale ja jako wieloletni klient z małej firmy mam zawsze kruczki. Pomimo że mówię konsultantowi żeby mówił mi ceny brutto, to mówi mi że ceny netto i się idzie zgubić. Z tym tak mieszają że zawsze wychodzi mi drożej. Wiele razy przedłużałem przez SUK i zawsze wyszło co innego i dziwnym trafem nagranie rozmowy ginęło. Najbardziej się wku..iłem podczs ostatniego przedłużania umowy w styczniu 2015r. Chciałem typową utrzymaniówkę na rok i mi SUK mówi że za 29zł brutto będzie no limit sms/min w T-M, 200 min/sms do PL i 250mb internetu. Co dostałem? 29zł ale za no limit w TM, 200 min/sms do PL, a internet dodatkowe 8zł... I wez tu człowieku się nie wścieknij. Ustalasz jedno a oni i tak drugie.

Odpowiedz

17. ~
0

2016-02-23 11:03:46

Wszystko jest dla ludzi i są tego duże plusy, nie trzeba wszystkiego trzymać w chmurze, ale przy np zgubieniu telefonu taka chmura ratuje życie. I z tego co rozumiem ma to działać trochę jak applowskie sprzęty, co wielu sobie chwali.

Odpowiedz

16. ~
-3

2016-02-23 04:51:07

14- jojo, siedzisz w Virgin, czego więc płaczesz, skoro i tak nie skorzystasz, dusigroszu?

Odpowiedz

15. ~ola
2

2016-02-23 01:39:46

łał VoIP z sms... super rozwój, w PL pewnie nigdy albo w drogich abo i extra płatne? będzie jak z roamingiem, z dużo się będzie korzystać to jednostronna zmiana umowy?

Odpowiedz

14. DanielR
2

2016-02-22 23:45:00

Ach, gdzież "rewelacyjna promocja w pre-paid"?! Doczekamy się jeszcze w tym roku?

Odpowiedz

13. ~Pz
2

2016-02-22 20:57:03

Ale to żadna innowacja ot zwykłe voip i pewnie drożej niż u konkurencji.

Odpowiedz

12. ~skurczy - byczek
0

2016-02-22 19:57:13

@11. sam fragment zdania nic nie mowi. Napisz cala wypowiedz.

Odpowiedz

11. Th0mas
0

2016-02-22 19:21:27

"bez nawet konieczności", czy to poprawne? Mam watpliwości :D

Odpowiedz

8. mikkel
-3

2016-02-22 18:57:09

kuba, jakoś dziwnie kombinujesz, pewnie jesteś jednym z tych co beczą o wszystko byle tylko beczeć.Ja mam w TM stacjonarne w pakiecie bez limitu, ogólnie wszystko mam bez limitu no może tylko net jest ograniczonymam naviexperta darmowego na 2 lata, lata a nie miesiącewiecznie stałą FV a jeśi coś nie teges to zawsze rozmawiam z kompetentnymi ludźmi i łatwo/przyjemnie sprawa jest prostowanakruczki to chyba masz Ty w swojej głowie, poza tym w tm jest ich tyle samo co w innych sieciach, ani więcej ani mniej

Odpowiedz

6. ~Wojtaszek
4

2016-02-22 18:04:02

#4: boś głupi, społeczeństwo trzeba edukować, trudna to praca, zwłaszcza przez ostatnie 8 lat dużo lemingów wyrosło, ale konieczna

Odpowiedz

5. ~
5

2016-02-22 18:03:32

@3: Mam podobne zdanie.Co mnie najbardziej denerwuje u operatorów* usługi włączane na próbę (a później płatne),* opłaty za brak zgody na marketing oraz różne metody nieświadomego "wymuszania" zgód od klienta* automatyczne odnawianie umów (przedłużanie na czas określony) albo znaczna podwyżka abonamentu po przejściu na czas nieokreślony* wysoka opłata za fakturę papierową (mogę jeszcze zrozumieć 2-3zł/mies, szczególnie dla mniej "dochodowych" ofert)* brak ofert z umową na czas nieokreślony oraz wysokie kary umowne (kwoty ulgi)* oferty utrzymaniowe takie same lub gorsze od tych dla nowego klienta* konieczność dzierżawy sprzętu od operatora (np. routery w Netii i kablówkach)

Odpowiedz

4. ~
-4

2016-02-22 17:14:14

@ i będę wyrzucał swoje dane do chmury a tobie nic do tego

Odpowiedz