DAJ CYNK

Samsung: To Apple kopiuje nas

15.09.2014

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Sprzęt

Interakcje: 4679

Ważne 8

1

Samsung nie oszczędza Apple'a w swoich kolejnych spotach reklamowych. Tym razem oberwało się iPhone'owi 6 Plus w reklamie Galaxy Note 4.

Samsung nie oszczędza Apple'a w swoich kolejnych spotach reklamowych. Tym razem oberwało się iPhone'owi 6 Plus w reklamie Galaxy Note 4.

W reklamie Samsung wymienia reakcje Internautów na premierę nowych iPhone'ów, np. Czy tylko tak mi się wydaje, czy nowy iPhone 6 Plus to taki Samsung Galaxy Note 2 (z 2012 roku) minus stylus? Póki co Apple nie robi sobie nic z ciągnących się od dłuższego czasu zaczepek Samsunga.


Zobacz: Samsung Galaxy Note 4 oficjalnie zaprezentowany

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
9. ~kmdhv
0

2014-09-16 09:37:18

Apple z powietrza nie bierze pomysłów, i patrzy przez ramię co konkurencja ma.

Odpowiedz

8. PLANET
-2

2014-09-15 13:17:34

To jest po prostu śmieszne (tylko niekoniecznie zabawne), bo zgodnie z konfucjanizmem to Samsung kopiuje udane rozwiązania... Słabe, bez dalszego komentarza.

Odpowiedz

7. Azael
0

2014-09-15 12:57:39

Co by tu nie powiedzieć, jeśli mówisz rysik to myślisz Samsung Note. I nawet gdyby Apple chciało rysik zaimplementować w swoich telefonach to ma świadomość że bardzo by to ich naraziło na zarzut kopiowania Samsunga

Odpowiedz

6. ~Ekonom
4

2014-09-15 11:42:40

ad 4. Wcale nie takie idiotyczne! To dzięki tym przepychanom Plusa i Orange wzrosła wśród klientów świadomość istnienia - z jednej strony limitów w internecie mobilnym, a z drugiej strony opłaty za utrzymanie łącza. No a przy okazji mogliśmy się pośmiać z np. z tego, chłopak Basi ma "małego... transfera" :-)

Odpowiedz

5. ~Ekonom
3

2014-09-15 11:25:05

Reklama porównawcza to błogosławieństwo dla klientów, ponieważ to właśnie z reklam od konkurencji mogą się oni dowiedzieć więcej prawdy o wybranym produkcie niż z przesłodzonych, zmanipulowanych i pustych sloganów reklamujących produkt będący w centrumich zainteresowania.

Odpowiedz

4. ~
-1

2014-09-15 11:07:28

Zasada kontrastu. Własny produkt wyda się lepszy, gdy konkurencyjny przedstawią jako gorszy. To jest dość często stosowane w reklamach. Przypomnijcie sobie niedawne idiotyczne przepychanki Plusa i Orange - to taki nasz lokalny Samsung vs Apple.

Odpowiedz

3. PiotrM
0

2014-09-15 10:17:18

@ mam podobne odczucia, to już się robi niesmaczne i zaczyna działać odwrotnie, bo sprawia wrażenie jakby Samsung miał kompleksy względem Appla i w ten sposób je leczył

Odpowiedz

2. ~.we
-1

2014-09-15 09:42:01

trochę żenua, że szajsung nie potrafi reklamować swojego produktu ot tak, tylko ciagle musi sie posilkowac porownaniem do innych marek...

Odpowiedz

1. ~
2

2014-09-15 09:26:56

Zegarek Apple będzie wymagał codziennego ładowania:

Odpowiedz