Samsung Galaxy Fold powrócił na rynek po miesiącach testów i pracy nad usterkami, które pojawiły się wcześniej. Następnym logicznym krokiem byłaby sprzedaż telefonu. Samsung uznał jednak, że czas... anulować wszelkie zamówienia złożone w ramach przedsprzedaży. Klienci wyszli jednak na tym na dobre.
Koreańczycy zrobili to na terenie USA. Firma tłumaczy, że chce by klienci na własnej skórze poczuli całkowicie nowe doświadczenia związane ze sprzedażą, wyjęciem z pudełka i opieką posprzedażową. W jaki sposób? Otóż wszyscy klienci otrzymali bon na aż 250 dolarów do wykorzystania w internetowym sklepie Samsunga. Kupon obowiązuje również na model Galaxy Fold. Oznacza to, że będą mogli oni o wiele taniej kupić jeden z najdroższych telefonów w dziejach. Wystarczy, że złożą zamówienie w przedsprzedaży raz jeszcze. Samsung Galaxy Fold już dzisiaj trafi na półki w Korei, 18 września we Francji, Niemczech, Wielkiej Brytanii i Singapurze, a 27 września pojawi się w USA.
So Samsung canceled my pre-order for the Samsung Galaxy Fold...at least they gave me a $250 credit for anything on their store. That is admittantly quite generous.
— M. Brandon Lee | THIS IS TECH TODAY (@thisistechtoday) 5 września 2019
I guess I should rejoin the pre-order queue. pic.twitter.com/Nv7OAIMxnN
Źródło tekstu: twitter (@thisistechtoday), wł