Samsung rozpoczął agresywną kampanię reklamową tabletów z serii Galaxy Pro. W spotach nie boi się konfrontacji ani z iPadami, ani z czytnikami Kindle.
W reklamach zobaczyć można realną przewagę urządzeń Samsunga nad iPadami wynikającą z pracy wielozadaniowej w kilku oknach czy obsługi kilku kont użytkownika:
Chwaląc się jednak odczuwalnie wyższym zagęszczeniem pikseli na ekranach tabletów, firma mocno przesadza. Galaxy Tab Pro 8.4 ma zagęszczenie pikseli na poziomie 359 punktów na cal, a iPad mini 2 pochwalić może się 324 ppi. Różnica jest ledwo dostrzegalna, tymczasem według reklamy... kolosalna:
Na koniec oberwał też czytnik Kindle od Amazonu... za brak YouTube'a. Szkoda, że ujęcie nie było realizowane w pełnym słońcu, w którym na tabletach ledwo da się czytać, natomiast Kindle czuje się jak ryba w wodzie.
Źródło tekstu: samsung, wł