DAJ CYNK

Samsung nie boi się porównań w reklamach Galaxy Pro [wideo]

09.04.2014

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Sprzęt

Interakcje: 3917

Ważne 2

3

Samsung rozpoczął agresywną kampanię reklamową tabletów z serii Galaxy Pro. W spotach nie boi się konfrontacji ani z iPadami, ani z czytnikami Kindle.

Samsung rozpoczął agresywną kampanię reklamową tabletów z serii Galaxy Pro. W spotach nie boi się konfrontacji ani z iPadami, ani z czytnikami Kindle.

W reklamach zobaczyć można realną przewagę urządzeń Samsunga nad iPadami wynikającą z pracy wielozadaniowej w kilku oknach czy obsługi kilku kont użytkownika:

<: F1683 :>

<: F1684 :>

Chwaląc się jednak odczuwalnie wyższym zagęszczeniem pikseli na ekranach tabletów, firma mocno przesadza. Galaxy Tab Pro 8.4 ma zagęszczenie pikseli na poziomie 359 punktów na cal, a iPad mini 2 pochwalić może się 324 ppi. Różnica jest ledwo dostrzegalna, tymczasem według reklamy... kolosalna:

<: F1685 :>

Na koniec oberwał też czytnik Kindle od Amazonu... za brak YouTube'a. Szkoda, że ujęcie nie było realizowane w pełnym słońcu, w którym na tabletach ledwo da się czytać, natomiast Kindle czuje się jak ryba w wodzie.

Źródło tekstu: samsung, wł

Komentarze
Zaloguj się
8. ~ace
0

2014-04-13 13:28:16

Apple ma zasady moralne? Dobre... :-)

Odpowiedz

0

2014-04-11 12:25:52

@6 widać, że przy odpowiednich nakładach na marketing porównać i sprzedawać zamiennie można wszystko. Gdyby Apple przeznaczał na ogłupiający marketing chociaż 1/3 tego co Samsung to mógłby namawiać rodziców do kupowania iPhonów zamiast płatków śniadaniowych, bo takie porównanie też można by zrobić, ale jest to firma, która ma zasady moralne i do pewnych rzeczy się nie posuwa a już na pewno nie przeznacza takich sum jak konkurencja aby na siłę sprzedawać. Produkt ma sam znajdować nabywców jak iPhone (51 mln szt za ostatni kwartał za ułamek kwot na marketing vs Samsung).

Odpowiedz

6. Hose
0

2014-04-10 17:21:00

Wiadomo że reklamodawca wychwala swój produkt pokazując braki u konkurencji, chyba nikt nie sądził że Samsung zrobi reklamę w której będzie gorszy od konkurencji :-) Jednak z porównaniem do Kindla to poszli szeroko, jak można porównać dwa zaprojektowane i zbudowane zupełnie w innym celu urządzenia...

Odpowiedz

5. ~N 6303
0

2014-04-10 11:03:57

To wielka sztuka wyczyścić magazyny więc Samsung chwyta się każdej sposobności by upchać swoje zabawki, które na Androidowym polu zdecydowanie są tandetne w porównaniu z konkurencją. Fakt, że nagłady na reklamę mają ogromne i w tej dziedzinie są zdecydowanym liderem.

Odpowiedz

4. ~lool
0

2014-04-10 09:33:26

Może i przesadzone, ale i tak zwykły kowalski się na to złapie... trochę to smutne, że ludzie wierzą reklamie... :/

Odpowiedz

3. ~xxx
0

2014-04-10 06:47:55

ciekawe jak bedzie.wyglasal tandetny plastik samsunga po 1-2 latach...

Odpowiedz

0

2014-04-09 23:35:37

Dokładnie. I niech ktoś spróbuje przeczytać coś w słońcu. Kindla się nie da pobić jeśli chodzi o czytanie. Nie ma mowy. No i zużycie prądu jest nikłe... Pierwsze 2 spoko. Ale ostatnie 2 to /''trochę/'' nagięli.

Odpowiedz

1. ~wewewe
3

2014-04-09 22:01:03

porównanie do kinda jest cokolwiek głupie... no chyba, że samsung potrafi magicznie sprawić, że ich tableciątko będzie działało kilka miesiecy na jednym ładowaniu...

Odpowiedz