DAJ CYNK

Samsung Electronics zapowiada erę "nowych wirtualnych doznań" - Life Unstoppable

Henryk Tur

Sprzęt

Life Unstoppable to nowa kampania firmy Samsung. Pozwoli na wirtualna, interaktywną podróż powiązaną z odkrywaniem nowych produktów producenta.

Samsung zapowiada, że w trakcie kampanii Life Unstoppable zaprezentuje szereg nowych produktów. Będą to zarówno smartfony, jak i urządzenia audio, wearables oraz sprzęt AGD. Wszystko zostanie zaprezentowane w formie wirtualnej, interaktywnej podróży, która potrwa 45 minut. Jak możemy przeczytać jej opis w informacji prasowej: "prezenterzy oraz specjalnie zaproszeni goście pokażą, jak wprowadzane przez Samsung innowacje pozwalały na tworzenie rozwiązań ukierunkowanych na łączność, współpracę i ciągłość działania tak, by nic nie było w stanie nas powstrzymać."

Zdecydowano się na formę interaktywną w związku z globalnymi zmianami związanymi z ograniczeniami dotyczącymi podróży, miejsca pracy oraz osobistych interakcji między ludźmi. Bez wychodzenia z domu będzie można odkrywać nowe urządzenia i produkty, które mają odpowiadać na potrzeby użytkowników w szerokim zakresie - od domowej rozrywki po korzystanie ze smart-urządzeń.

Zobacz także: Samsung Galaxy Z Flip 5G oficjalnie: nowy chipset i obsługa sieci najnowszej generacji

Kampania wystartuje 2 września o godzinie 10:00 czasu środkowoeuropejskiego, a komentuje ją Benjamin Braun, Samsung Europe’s Chief Marketing Officer:

Firma Samsung kontynuuje wprowadzanie przełomowych innowacji dla naszych klientów. Cieszymy się, że możemy na nowo odkrywać sposoby prezentacji, które umożliwiają przedstawienie naszej najnowszej linii smartfonów, urządzeń typu wearables, telewizorów, urządzeń AGD i innych. Jest to podróż, która pokaże, jak nasza przełomowa technologia oparta na łączności, napędza życie tak, by było nie do zatrzymania

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News