DAJ CYNK

Ponad 20 mln zamówień Samsunga Galaxy S6

09.03.2015

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Sprzęt

Interakcje: 5345

Ważne 5

2

Liczba zamówień Samsunga Galaxy S6 oraz Galaxy S6 Edge przekroczyła już ponad 20 mln sztuk. Analitycy przewidują, że będą to najlepiej sprzedające się modele serii Galaxy.

Liczba zamówień Samsunga Galaxy S6 oraz Galaxy S6 Edge przekroczyła już ponad 20 mln sztuk. Analitycy przewidują, że będą to najlepiej sprzedające się modele serii Galaxy.



Jak informuje serwis The Korea Times, Samsung ma już ponad 15 mln zamówień dla Galaxy S6 oraz ponad 5 mln dla Galaxy S6 Edge. Co ciekawe, liczby te dotyczą tylko egzemplarzy sprzedawanych u operatorów. Informacje nie są potwierdzone i pochodzą od anonimowego przedstawiciela jednego z europejskich operatorów. Samsung enigmatycznie stwierdził jedynie, że zamówienia są bardzo duże, ale dokładne liczby nie zostały oficjalnie podane. Analitycy przewidują, że liczba zamówień obu modeli Galaxy S6 bez problemu przebije pod tym względem ich poprzednika, Samsunga Galaxy S5.

Duża liczba zamówień, w połączeniu z zastosowaniem autorskiego procesora Exynos pozwoli również na osiągnięcie większego zysku przy sprzedaży. Dzięki odejściu od Snapdragonów Qualcomma, Samsung oszczędza na produkcji każdego egzemplarza ok 28 dolarów. Zobacz: dane techniczne i zdjęcia Samsunga Galaxy S6 Edge w katalogu.
Zobacz: dane techniczne i zdjęcia Samsunga Galaxy S6 w katalogu.

Źródło tekstu: The Korea Times

Komentarze
Zaloguj się
20. ~Tomek
0

2015-03-11 23:10:16

Moja S5 wytrzymała 2 miesiące od zakupu. Trafiła do serwisu Samsunga, nie wyrobili się w czasie. I teraz wymieniają na nowy telefon. Nie wiem tylko czy się cieszyć czy smucić. Ciekawe jak długo wytrzyma do czasu odwiedzin w serwisie. Jeden wielki badziew...

Odpowiedz

19. ~Darek
0

2015-03-10 12:26:50

Rozumiem, że te przecieki z cyferkami mają podgrzać atmosferę, ale nie ma to znaczenia. Jak sprzęt znajdzie uznanie to będzie się sprzedawał, a jak nie , to pewnie szybko powstanie wersja 6,5 albo 7.

Odpowiedz

18. ~CAT
0

2015-03-10 12:14:29

jedno jest pewne: z S5 na S6 NIE "popełnię sepuku"........nie ma mowy :-(

Odpowiedz

17. Cande
0

2015-03-10 10:29:11

@~Joey to co kto robi z telefonem i własnymi pieniędzmi to jego prywatna sprawa, a z Tobą łączę się w głębokim bólu..

Odpowiedz

16. ~A nie lepiej od razu coś z chin
0

2015-03-09 20:25:50

A nie lepiej od razu coś z chin podobnego za 100 dolarów i też jest szapn - no bo po co to wszystko?

Odpowiedz

15. ~wi
0

2015-03-09 20:14:21

@13... Każda aktualizacja zawsze przynosi poprawki os/''a usprawniające jego działanie. Nie piszę o fonie ze średniej półki a o flagowcu który nie ma 2 lat, i co mam teraz wywalić 3koła na s6 by po roku pozostać z niczym, sorki ale nie.

Odpowiedz

14. muddy
0

2015-03-09 20:10:58

@10: LuiN, by "nadwyrężać" wyświetlacz w określonym miejscu nie musisz zmieniać firmware, wystarczy uruchomić aplikację która non-stop świeci. W ostateczności można nawet ją sobie samemu napisać. Masz rację, powinienem od razu iść z telefonem do operatora a nie do producenta - to był mój błąd, spowodowany wyłącznie wygodą (serwis na miejscu) i ufnością w zapewnienia rzecznika tejże firmy, iż KNOX nie oznacza automatycznie anulowania gwarancji oraz jej zapisami.

Odpowiedz

13. SACZI
1

2015-03-09 19:42:25

@12, wbrew Twoim obawom, zdecydowana większość myśli.Po jakiego grzyba kilka aktualizacji oprogramowania w danym modelu?Co przynosi Lolipop względem KitKata?Potrafisz wymienić chociaż kilka różnic (poza "płaskim interfejsem")?

Odpowiedz

12. ~wi
1

2015-03-09 19:12:12

...a s4 flagowiec nadal bez andka 5.... ale owczy pęd pójdzie i kupi s6...a "sam" ma klienta w du...., ludzie myślcie na litość boską, szok.

Odpowiedz

11. Morvius
-1

2015-03-09 18:03:28

luin maila masz. orson też :P

Odpowiedz

10. LuiN
0

2015-03-09 17:57:26

9, pabloki - a skąd np. serwis ma wiedzieć czy nie wrzuciłeś softu, który przez kilka tygodni będzie z premedytacją nadwerężał określone miejsca na wyświetlaczu czy podkręcał procesor? To nie jest tak, że oprogramowanie nie ma wpływu na zużycie sprzętu. Inna sprawa, że lepiej skorzystać z rozwiązań prawnych, niż z gwarancji - już na początku. Gwarancja to jedynie dobra wola producenta przecież.

Odpowiedz

9. ~pabloki
1

2015-03-09 17:44:46

@7 kupić telefon za kilka klocków i nie móc skorzystać z gwarancji . tym właśnie kończy sie zaślepienie nowymi technologiami.

Odpowiedz

8. Morvius
0

2015-03-09 17:36:28

joey zastanów się 2 x zanim powiesz coś głupiego. 1. nie wymieniam telefonów co rok ( pokaż mi gdzie tak powiedziałem) napisałem tylko że będzie kolejny. 2. nie nie mam za dużo pieniędzy, po prostu poczekam na odpowiednią cenę-okazję. 3. moi rodzice nie łożą pieniędzy na moje przyjemności od 13-tego roku życia, sam musiałem na nie zarabiać a w tym momencie mam 2x tyle lat na karku co wtedy i to co kupuję oraz za ile to moja sprawa.

Odpowiedz

7. muddy
2

2015-03-09 17:30:33

Nigdy więcej Samsunga. Galaxy S - świetne urządzenie. Galaxy Note 2 - genialne. Do czasu, aż wpadli na wprowadzenie KNOXa. Tuż po wprowadzeniu tego udogodnienia (bez sarkazmu - w niektórych przypadkach świetne rozwiązanie! ale nie na rynek konsumencki) sam rzecznik firmy opowiadał, że "samo złamanie flagi KNOX nie powoduje utraty gwarancji". Mam screenshot z twittera.Postanowiłem oddać telefon na gwarancji: w wielu miejscach wypalony ekran SuperAMOLED (wada tych ekranów, niestety: jeśli ma się długi czas ten sam Launcher i w tym samym miejscu jest np. wyświetlana godzina, to piksele świecą coraz słabiej, pojawiają się "duszki" na ekranie). Oczywiście flaga KNOX była nabita, ale telefon oddany z oficjalnym oprogramowaniem Samsunga. W końcu moja wada to wada hardware. I co? Serwis nie przyjął telefonu - zgodnie z "wewnętrznymi wytycznymi" nabita flaga KNOX oznacza anulowanie gwarancji. Pokazuję punkt w gwarancji mówiący, że gwarancją nie są objęte uszkodzenia powstałe NA SKUTEK ingerencji w oprogramowanie - serwisu to nie obchodzi, bo mają własne wytyczne. Napisałem reklamację do Samsunga - napisali, że serwis miał prawo uznać że wada powstała na skutek ingerencji w oprogramowanie i że ocena serwisu jest ostateczna. Mogę co najwyżej iść do sądu - i chyba to zrobię.

Odpowiedz

6. ~Joey
-2

2015-03-09 17:14:32

@Morvius wymieniasz flagowca z roku na rok? Albo masz za dużo pieniędzy albo Twoi rodzice bo to głupota

Odpowiedz