DAJ CYNK

Play: Net Box i inne nowości

11.01.2018

Dodane przez: msnet

Kategoria: Sprzęt

Interakcje: 15636

Ważne 12

6

11 stycznia fioletowa sieć wprowadza do oferty zestaw Huawei Net Box - domowy router Wi-Fi z zewnętrznym modemem.



11 stycznia fioletowa sieć wprowadza do oferty zestaw Huawei Net Box - domowy router Wi-Fi z zewnętrznym modemem.

Huawei B2238-168 składa się z montowanego na zewnątrz domu modemu i routera Wi-Fi. Możliwość umieszczenia modemu na przykład na dachu zwiększa moc sygnału sieci komórkowej, co przydaje się na obszarach, gdzie zasięg nie jest najlepszy ze względu na ukształtowanie terenu lub odległość od stacji bazowej. W zestawie dostaniemy też pakiet montażowy i 10-metrowy przewód do połączenia modemu z routerem. Modem obsługuje LTE cat4 (150/50 Mb/s) i ma gniazdo na kartę miniSIM.

Instalowany wewnątrz domu router umożliwia podłączenie do 32 urządzeń bezprzewodowo oraz 2 urządzeń za pomocą złącza LAN. Do dyspozycji mamy Wi-Fi b/g/n/ac, działające na częstotliwościach 2,4 oraz 5 GHz.



Zestaw Net Box dostępny jest za 69 zł w ofercie internetowej sieci Play z abonamentem w wysokości 69,99 zł (umowa na 24 miesiące, aktywacja kosztuje 39 zł). W ramach oferty otrzymamy darmową instalację sprzętu. Jedynie przy nietypowym umiejscowieniu anteny lub skrajnie dużych odległościach od cywilizacji klientowi zostanie przedstawiona indywidualna oferta.

<: F3517 :>



Korzystając z okazji poniżej publikujemy aktualny cennik zestawów w ofercie Play Internet Pro.

Zobacz: Cennik zestawów w Ofercie Play Internet PRO przy sprzedaży na odległość

Play zmienia także ceny kilku urządzeń w abonamencie telefonicznym oraz wprowadza do oferty nowe. Zmienione ceny dotyczą następującego sprzętu:
Nowościami w ofercie są:
Zobacz: zmiany w cenniku urządzeń w Play

Źródło tekstu: wł

Komentarze
Zaloguj się
97. ~BEAST
0

2018-06-29 10:35:39

Witam, czy ktoś już testował ten NETBOX ? i chciałby siępodzielić opinią ? Z góry dzięki :)

Odpowiedz

96. ~Math
0

2018-01-15 13:35:40

LTE cat 4 - chyba dlatego, że play nie ma kat. 6 ( bo jak mają to urządzenie powoli z demobilu ). w Play to w zasadzie standard aby kopic sobie takie urządzenie biorąc pod uwagę nadal mizerną infrastrukturę po tylu latach

Odpowiedz

95. ~
0

2018-01-12 09:52:48

Ja na temat T-Mobile wiem jedno. Są punkty sprzedaży, nie Salony, T-Mobile, w których siędzą idioci i nawet nie wiedza o tym, ze numer w T-Mobile mozna przenosić teraz w promocji pół roku wczesnie i pieprza, ze miesiąc wcześniej normalnie, a nie trzy, a jak wiadomo zanim dotrze wniosek do obecnego operatora nawet przez internet zanim rozpatrzy i odpowie to moze być miesiac za mało. W Salonach są bardzo kompetentne osoby. Nan obecnie LTE domowe do 60Mb/s i 3 usługi na firmę i nie ma niczego co by mi nie pasowało, licza cały czas tak jak trzeba. Kiedyś za czasów Era GSM były takie bajery i potem długo w T-Mobile jak granie na czekanie, którego jak nie wyłączyłeś po miesiącu to ci zostawał, ale pisało o tym w Regulaminie usług dodatkowych. Niestety nie informowali o tym że trzeba wyłączyć po miesiacu jak się nie chce. UKE się im do tyłka dobrało i nie ma tego.

Odpowiedz

94. ~mortal
0

2018-01-12 09:46:45

@WszystkoTylkoNieTmobile ty sam chyba jestes &quot;klakierem&quot; za wypisywanie tskich rzeczy pewnie ci troche zaplacili xd

Odpowiedz

93. ~WszystkoTylkoNieTMobile
1

2018-01-12 00:39:01

Na koniec dodam, że magenta (kolor loga T-Mobile), to nie ta sama magenta co barwnik podstawowy magenta w drukarkach z systemem CMYK (Cyan-Magenta-Yellow-blacK) i że obydwie te magenty (ta od loga T-Mobile i ta drukarkowa) to odcienie różowego :)W każdym razie jeśli kolor loga T-Mobile kojarzy się komuś z błękitnym niebem, a nie z lalką Barbie (która wykorzystuje mocno kolor Barbie Pink - bardzo podobny do magnety ), to gratuluję wyobraźni.

Odpowiedz

92. ~WszystkoTylkoNieTMobile
1

2018-01-12 00:04:34

@91 Ktoś, ja to wiem ale 99% ludzi wie i powie, że T-Mobile to ma logo różowe, albo w odcieniu takiego mocnego różu, taki różowawy, takiego koloru jak jeden z barwników w mojej drukarce (jak on się nazywał ten kolor...), w każdym razie takie coś od czerwonego i różowego, w kolorze lalki Barbiei - one taki kolor mają, i kucyki Little Pony też, i ich ubranka i akcesoria (lustereczko, grzebień, buciki, kokardki itp. itd.).A jak zapytasz jaki kolor ma logo Orange? 100% odpowiedzi, że pomarańczowy (żadnych wątpliwości i tylko pozytywne skojarzenia). Plus? Zielony. Play? Fioletowy glut. Virgin? Seksowna i cnotliwa czerwień.Jaki jest jest jeszcze idealny kolor niewykorzystany przez żadnego dużego opa? Niebieski! Idealny pod wieloma względami. Kojarzy się z wieloma pozytywnymi sprawami i rzeczami każdemu i w każdym wieku.Era miała niebieski. A T-Mobile (dawna Era) ma różowy (przepraszam - magentowy) - najgorszy jaki może być dla profesjonalnej firmy telekomunikacyjnej.Bo różowe i magentowe są tylko lalki Barbie, kucyki My Little Pony, logo T-Mobile i barwnik w drukarce (jak się poszuka dobrze, to się znajdą jeszcze szminki, pudry i podkłady w takich kolorach).

Odpowiedz

91. ~Ktoś
-1

2018-01-11 23:33:54

Dla ścisłości .... nie różowy tylko magentowy

Odpowiedz

90. ~WszystkoTylkoNieTMobile
2

2018-01-11 22:47:30

*20-27 grudnia 2016 roku (a nie 2017)

Odpowiedz

89. ~WszystkoTylkoNieTMobile
2

2018-01-11 22:28:44

@metrofan, a jak Ci powiem, że mam dojścia (powiedzmy znam dobrze kogoś, kto zna z kolei dobrze kogoś wewnątrz Telepolis) i znam grupę osób, która założyła masowo konta około 20-27 grudnia 2017 roku tu na Telepolis (może to być też jedna osoba, która założyła tyle kont - ale to mniej prawdopodobne), które mają powiązania z T-Mobile - są to tak zwani klakierzy czyli osoby piszące - często odpłatnie - pochlebne (często nieprawdziwe) opinie na temat swojego pracodawcy/zleceniodawcy i niepochlebne (też często wyssane z palca) na temat jego konkurentów i że należysz do tej grupy osób?Ale żeby było jasne: ja do Ciebie (do rzeczywistej osoby fizycznej) nic nie mam i pewnie nigdy nic nie będę miał (pewnie nawet jesteś wspaniałym, ukochanym ojcem, mężem, bratem, synem, wnuczkiem czy dziadkiem).Natomiast działań na zlecenie, jakie reprezentujesz tutaj swoim nickiem, to mi się nie chce nawet komentować.Ale jest to też jedna z przyczyn dlaczego ludzie Was (T-Mobile) tak nie lubią i od Was odchodzą.No i jeszcze ten różowy kolor...

Odpowiedz

88. metrofan
-3

2018-01-11 22:00:22

Trochę się temu plejpowi pomieszało z tą ofertą a koledze u góry to pomieszanie sie udzieliło. Pozjadał wszystkie książki, karty sim, umowy, routery, telefony i myśli, że wie wszystko

Odpowiedz

87. ~WszystkoTylkoNieTMobile
1

2018-01-11 21:31:12

...(c.d)- pobieranie opłaty 3zł za migrację z Heyah do T-Mobile przez kilka lat (i wciąż to sie dzieje) gdy w regulaminie stoi jasno zapisane, że migracja kosztuje 0zł,- kłamliwe zapewnieniami, że te błędy (powyżej wymienione) już się nie powtórzą, bo zostały zlokalizowane i naprawione, gdy faktycznie już nawet następnego dnia wszystko powtarza się od nowa i tak się działo przez kilka lat.I jeszcze sporo by tego wymieniać ale mi się nie chce.&quot;4 grosze daj mi proszę&quot;, to pikuś przy tych wszystkich przekrętach, które wciąż trwają.Pomagam znajomym, którzy są w T-Mobile - łącznie jakieś 60-70 numerów (większość prepaid, bo kogo mogłem wydostałem z abonamentu T-Mobile) - więc wiem jak to teraz wygląda: NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO.Jak się ma jeden numer w T-Mobile, albo nawet 5, to można pewnych rzeczy nie zauważyć.Ja mam obecnie wgląd w kilkadziesiąt numerów, a wcześniej tak jak pisałem, w 300.Więc coś tam wiem o T-Mobile.

Odpowiedz

86. ~
0

2018-01-11 21:26:51

Lol wx2d7Bardzo vivamix

Odpowiedz

85. ~WszystkoTylkoNieTMobile
2

2018-01-11 21:25:08

@83, kolega spod @84 umcusumc, napisał Ci do czego przydaje się czytanie umów, cenników i regulaminów w T-Mobile: do ciągłego egzekwowania rekompensat i zadouśćuczynienia od T-mobile za jego ciągłe i super powtarzalne przekręty i nadużycia od kilku lat.Jeśli chodzi o mnie, to czytanie w ogóle i ze zrozumieniem umów, cenników i regulaminów, to mój konik - jeden z 30.Moja naiwność? Nie wiem o co Ci chodzi. Napisz wprost co chcesz wiedzieć, to Ci odpowiem.PS. Zarządzałem swego czasu przez kilkadziesiąt miesięcy około 300 numerami w T-Mobile: około 50 numerów to był abonament, 250 to prepaid.Obecnie z tamtych numerów żaden już nie jest w T-Mobile. Nie z powodu słabej oferty, albo drogiej, albo słabej jakości rozmów, słabego zasięgu czy wolnych transferów - to wszystko było OK, prawie OK albo bardzo OK.Wszystko rozbiło się o:- ciągłe oszustwa w systemie bilingowym,- niedziałaniem wielu usług zgodnie z regulaminem,- naliczaniem opłat z sufitu i niezgodnie z regulaminami,- niemożnością prawidłowego zarządzania numerem przez iBOA,- niemożnością zarządzania więcej niż jednym numerem przez iBOA,- niedziałaniem iBOA w ogóle przez długie okresy czasu (przez miesiące!),- otrzymywaniem fałszywych komunikatów SMSowych od operatora przez lata:--- że skończyła się ważność konta (gdy ta faktycznie jeszcze była wiele miesięcy do przodu),--- aby doładować konto minimalnie za 25zł (gdy wystarczało w takim przypadku 5 lub 10zł),--- informowaniem, że przepadną wszystkie złotówki z konta (gdy faktycznie nic takiego nie mogło się wydarzyć, bo ważność była wiele miesięcy do przodu),- kasowanie złotówek z konta 15 dnia od daty połączeń wychodzących (to akurat zgodnie z regulaminem ale takiego, &quot;złodziejstwa&quot; nikt inny w regulaminie sobie nie zapisał),(c.d.n)...

Odpowiedz

84. umcusumc
1

2018-01-11 20:59:20

@83 Ja umowy czytam namiętnie. I co mi po tym, jak operator leci sobie w kulki i nie stosuje się do własnych regulaminów i umów? Kradnie kasę i jak reklamacji nie złożysz, to nie oddaje. Żeby to był jednostkowy przypadek, to można zrozumieć, ale niestety T-mobile tak ma w standardzie. To chyba wie każdy użytkownik T-mobile. Ciekawe czemu Plus czy Play tak nie ma. To jest akurat jedyna rzecz, którą mam do T-mobile - złodziejstwo. Poza tym jako sieć jest naprawdę w porządku. No tylko akurat ta jedna wada jest dla mnie nie do zaakceptowania.

Odpowiedz

83. ~
-1

2018-01-11 20:49:00

@82. ~WszystkoTylkoNieTMobileTe mocniejsze to chyba Twoja naiwnośc i nie czytanie umów, ani Regulaminów?

Odpowiedz