DAJ CYNK

Plantronics: Globalna usługa serwisowa w trybie door-to-door

30.01.2017

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Sprzęt

Interakcje: 3084

Ważne 2

0

Z końcem 2016 roku Plantronics zdecydował się rozszerzyć gwarancję na swoje produkty o globalną usługę serwisową w trybie door-to-door. Od teraz dostępna jest ona również w Polsce.



Z końcem 2016 roku Plantronics zdecydował się rozszerzyć gwarancję na swoje produkty o globalną usługę serwisową w trybie door-to-door. Od teraz dostępna jest ona również w Polsce.

Odpowiedzialność firmy za produkt nie kończy się z chwilą, gdy zejdzie on ze sklepowej półki. Dla marki Plantronics działania posprzedażowe są równie ważne jak sam proces tworzenia produktu. O ich najwyższą jakość dba zespół obsługi klienta, który doradza w kwestiach związanych z prawidłowym użytkowaniem sprzętu i pomaga w razie problemów - czytamy w komunikacie producenta.

W przypadku usterki oryginalny sprzęt Plantronics, który obejmuje gwarancja, zostanie wymieniony na nowy w modelu 1:1. Użytkownik, którego zgłoszenie reklamacyjne zostało uznane jako zasadne, może liczyć na szybką reakcję serwisu, który jest w stanie zrealizować wymianę już następnego dnia roboczego.

Dostrzegając jak bardzo mobilny stał się współczesny konsument, Plantronics umożliwia dokonywanie wymiany sprzętu w dowolnym wskazanym przez użytkownika miejscu - w domu, w biurze czy pokoju hotelowym. Tym samym producent nawiązuje do jednego z głównych założeń firmy, jakim jest upraszczanie komunikacji.

Niewiele firm może zapewnić rozpatrzenie gwarancji w ciągu jednego dnia roboczego. Użytkownik wchodzi na stronę plantronics.com i wybiera właściwy kraj, a potem loguje się do swojego konta, podając numer seryjny sprzętu i otrzymuje nowy w miejsce wadliwego - opisuje prostą procedurę reklamacyjną przedstawiciel firmy.

Marka Plantronics od ponad 50 lat jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań mających na celu usprawnienie komunikacji zarówno w biznesie jak i segmencie konsumenckim. Wszystko zaczęło się, gdy w 1961 roku dwóch pilotów spotkało się w garażu, aby opracować nowy model słuchawek, mający zastąpić tradycyjny zestaw wykorzystywany w lotnictwie cywilnym, a już w 1969 roku pierwsze słowa człowieka na Księżycu zostały wypowiedziane właśnie do urządzenia Plantronics.

Źródło tekstu: Plantronics

Tagi: Plantronics
Komentarze
Zaloguj się
22. LuiN
0

2017-02-01 07:31:53

@19, Robo - w przedostatnim akapicie (cytat) jest to wyjaśnione.

Odpowiedz

21. ~Wygnany
0

2017-02-01 07:30:01

Jabra, Plantronics - jak dla mnie ta sama jakość, różni ich sposób umocowania na ucho, oraz diody informacyjne (które w Jabra są wyraźne, a w Plantronics niemal niewidoczne!)

Odpowiedz

20. ~
0

2017-02-01 07:08:14

Używam ich modelu za 80zl od dwóch lat i nieraz była zostawiana przy -20 w aucie na dłużej i jak narazie zero problemów. Bateria trzyma po tym okresie praktycznie jak po zakupie.

Odpowiedz

19. Robo
0

2017-01-31 16:39:41

@Luin - w newsie brakuje info o tym w jaki sposób zgłaszać sprzęt do reklamacji w trybie door-to-door.

Odpowiedz

18. ~
0

2017-01-31 15:30:52

Czesi w szoku jakie ceny usług gsm mamy w Polsca

Odpowiedz

17. ~
0

2017-01-31 15:03:36

16. Jabra jest moim zdaniem super, mialem fajne sluchawki sportowe - super wygodne. Niestety kabelek przy wtyczce sie wyrobil, a jako ze sluchawki byly EOL to oddali mi kase.

Odpowiedz

16. ~Plantronics jest drogi
0

2017-01-31 13:26:18

A Jabra tylko trochę mniej...Jabra Extreme kupiłem za około 200 zł ponad 5 lat temu - działa do tej pory i bez problemu na mrozie. Po zamoknięciu w trakcie gwałtownej letniej umowy zaczęła świrować - rozebrałem, wysuszyłem i znowu działa.Jabra Boost mam od kilku m-cy - głównie ze względu na Bluetooth 4.0 dzięki, któremu ładuję ją co kilka dni.Czasem na Allegro można wyrwać sporo taniej jakąś słuchaweczkę, którą ktoś dostał w prezencie lub jako zbędny dodatek do innego urządzenia.

Odpowiedz

15. ~
1

2017-01-31 12:50:56

12. Czemu "wogole" zaprzestales dalszej nauki w gimnazjum?

Odpowiedz

14. wlo
0

2017-01-31 12:50:25

hainasz - nie też mówię o tamtym złączu. To m.in. spowodowało, że zmieniłem markę ;-) Miałem Voyagera 520 ostatnio ;-)

Odpowiedz

13. ~
0

2017-01-31 12:49:44

Sprzet super jesli chodzi o jakosc dzwieku, ale wykonanie na poziomie chinczyka z lokalnego targowiska. Cena przy tym jakby wszystko powlekali 24 karatowym zlotem.

Odpowiedz

12. ~Uwaga
-1

2017-01-31 12:39:39

A co to wogole za marka jakiś chińczyk? Nie wiem buty sprzedają?

Odpowiedz

11. hainasz
0

2017-01-31 12:16:36

wlo - Nowa słuchawka Plantronics Voyager 5200, ma magnetyczny styk ładowarki i microUSB. To o czym Ty piszesz to zupełnie stray styk sprzed kilku lat. Niższe modele wszystkie mają microUSB. Co do jakości słuchawek szczególnie tych najwyższych to z ekstremalnych przykładów pralka i zęby psa jej nie zabiły. A najważniejsze to wycinanie dźwięków z otoczenia: rozmowa w starym autobusie (IKARUS) a rozmówca myśli że siedzę przy biurku ;-).

Odpowiedz

10. wlo
0

2017-01-31 11:52:25

Normalnie 2-3 lata używam słuchawki bluetooth. Od dwóch "zmian" używam słuchawek Jabra. Nie ma najmniejszego problemu z "delikatnością" gniazda microUSB.

Odpowiedz

9. wlo
0

2017-01-31 11:50:54

Romlen - Nie wiem jak teraz mają to rozwiązane, ale kiedyś była to specyficzna wtyczka - tylko w ładowarce sieciowej (taka okrągłą mała na "wcisk" - mam ją do dzisiaj, bo dostałem gratis od sprzedawcy kiedy nie byli w stanie mi samochodowej zaoferować). Żeby korzystać samochodzie (bo do auta potrzebuję głównie słuchawki) musiałem ciąć kabel i ładowarkę przerabiać. Zakup oryginalnej był niemożliwy. Nie pomagała korespondencja z dystrybutorem...

Odpowiedz

8. ~qqrrkkaa
0

2017-01-31 11:50:11

Sprzedaje w sklepie te słuchawki i problemu z reklamacją nie było do tej pory ;-)

Odpowiedz