DAJ CYNK

Nieautoryzowane wysyłanie zdjęć - oświadczenie Samsunga

03.07.2018

Dodane przez: msnet

Kategoria: Sprzęt

Interakcje: 5322

Ważne 4

1

W związku z opisywanymi dzisiaj problemami dotyczącymi wysyłania zdjęć przez smartfony Samsunga bez wiedzy użytkownika, otrzymaliśmy oficjalne oświadczenie przedstawiciela Samsung Polska.



W związku z opisywanymi dzisiaj problemami dotyczącymi wysyłania zdjęć przez smartfony Samsunga bez wiedzy użytkownika, otrzymaliśmy oficjalne oświadczenie przedstawiciela Samsung Polska.

Samsung wnikliwie weryfikował temat przez ostatnie kilka dni. W wyniku naszych ustaleń nie stwierdzono żadnych usterek, zarówno od strony sprzętu jak i oprogramowania, które mogą mieć związek z omawianym przypadkiem. W skali globalnej nie odnotowaliśmy podobnych doniesień ze strony użytkowników, jednak będziemy kontynuować działania w celu wyjaśnienia spraw - napisał Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Polska.

Zobacz: [Aktualizacja] Telefony Samsunga rozsyłają zdjęcia użytkowników bez ich zgody

Źródło tekstu: Samsung

Komentarze
Zaloguj się
10. xperia
0

2018-07-05 22:55:15

zainfekowany androidem

Odpowiedz

9. ~
-2

2018-07-05 22:18:48

Dobrze że chociaż nie ograniczają wydajności jak apple... Ip6 działa tak wolno że wrócił do łask andek na xperi neo v którą kupiłem w 2012 i działa lepiej. Porażka. Musze kupić nowy tel ale już nigdy nie apple i ich powolne izłomy

Odpowiedz

8. ~NIK
0

2018-07-04 13:31:14

Nie pierwszy raz samsung zgrywa niewiniątko i udaje że nic nie wie. O telewizorach samsunga które podsłuchują i podglądają użytkowników też szybko ucichło. Nigdy nie miałem zaufania do samsunga i raczej to się nie zmieni nie tylko ze względów bezpieczeństwa.

Odpowiedz

7. ~Zhchd
0

2018-07-04 05:57:18

SramSungi wysylaja gdyz sa zainfekowane. Dziwne ze nie ma tej informacji...

Odpowiedz

0

2018-07-04 00:16:19

@ 3 Buli - Pierwsza zasada testowania jest taka - nie jest możliwe znalezienie wszystkich błędów. Dodatkowo powiem tobie, że pełne testy rzadko się robi (a nawet wtedy nie ma możliwości sprawdzenia wszystkiego, a tutaj wchodzi w grę sprzęt, czyli telefon, system, czyli Android, i aplikacje, czyli te ich wiadomości i zależności pomiędzy nimi.). Nawet jak byś wziął wszystkich ludzi na świecie do testowania danego produktu, to i tak nie pokryjesz wszystkich możliwości. O automatyzacji nawet nie ma co wspominać... Co do rzecznika Samsung Polska, to przypuszczam, że wie tyle co pewnie dostał w mailu gdzie był w CC/DW - czyli zero szczegółów. Jakaś ogólna papka. Inną rzeczą jest to, że jeśli ten błąd jest faktycznie po ich stronie, to czy się przyznają, czy zamiotą sprawę pod dywan. Oby ta sprawa szybko się wyjaśniła.

Odpowiedz

5. ~Jon
0

2018-07-03 23:12:04

Jak smartfony wybuchały to też tak mówili

Odpowiedz

4. ~pabloki
0

2018-07-03 20:45:18

a która korporacja i kiedy przyznała się do wpadek?

Odpowiedz

3. ~Buli
0

2018-07-03 20:36:01

"Samsung wnikliwie weryfikował temat przez ostatnie kilka dni." - hoho, a może by tak najpierw testować sprzęt, zanim zaczniecie go sprzedawać, co? I to nie przez "kilka dni". Od czasu pierwszego Galaxy-ego zasięg waszych smartfonów i tabletów jest fatalny (słaba czułość). A to tylko jedna z wielu niedoróbek.

Odpowiedz

2. ~
1

2018-07-03 20:17:26

Wg mnie ktos poprpstu zwietrzyl okazje na odsskodowanie od Samsunga a inni sie przylaczyli i tyle

Odpowiedz

0

2018-07-03 19:23:21

Pewnie niektórzy korzystają z pirackich, zainfekowanych apek i mają co mają.

Odpowiedz