DAJ CYNK

Huawei bezpłatnie wymieni ekran w smartfonach P20 i P20 Pro

17.05.2018

Dodane przez: msnet

Kategoria: Sprzęt

Interakcje: 4051

Ważne 4

1

Bezpłatna wymiana uszkodzonego ekranu w P20 i P20 Pro będzie możliwa w ciągu trzech miesięcy od daty zakupu. Pakiet serwisowy przewiduje także bezpłatną wymianę tylnej obudowy telefonu w razie jej uszkodzenia.



Bezpłatna wymiana uszkodzonego ekranu w P20 i P20 Pro będzie możliwa w ciągu trzech miesięcy od daty zakupu. Pakiet serwisowy przewiduje także bezpłatną wymianę tylnej obudowy telefonu w razie jej uszkodzenia.

W celu skorzystania z bezpłatnej usługi, wystarczy zarejestrować smartfon na tej stronie w ciągu 30 dni od daty zakupu. Link do strony internetowej znajduje się także w aplikacji Huawei HiCare, zainstalowanej na każdym urządzeniu. Po potwierdzeniu rejestracji otrzymamy bezpłatny pakiet, zapewniający dodatkową ochronę oraz pomoc techniczną.

Dla klientów, którzy nie mogą osobiście oddać urządzenia do Serwisu Huawei, dostępna będzie opcja serwisu door-to-door. W tym przypadku uszkodzony smartfon zostanie odebrany i zwrócony użytkownikowi przez kuriera, bez dodatkowych kosztów.

Chcemy budować z naszymi klientami długotrwałe relacje oparte na zaufaniu. Dokładamy wszelkich starań, aby osoby, które wybrały nasze smartfony, były w pełni zadowolone nie tylko z produktów, ale również z obsługi posprzedażowej. Cały czas dążymy do tego, aby uszkodzone urządzenia były naprawiane przez wykwalifikowanych specjalistów, potrafiących błyskawicznie przywrócić telefon do pierwotnego stanu - powiedział Michał Hnatowski, Regionalny Manager ds. Serwisu Huawei.

Zobacz: Huawei P20 - dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.
Zobacz: Huawei P20 Pro - dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.
Zobacz: Test telefonu Huawei P20 Pro - pierwsze 10/10 od długiego czasu
Zobacz: Nocny łowca, czyli Huawei P20 Pro zmienia zasady gry

Źródło tekstu: Huawei

Komentarze
Zaloguj się
13. ~Thec
0

2018-05-17 20:40:58

@7Dobrze trafiles. Ja tez zakupilem s7edge w dniu premiery i po 3msc na moich oczach przy odblokowywaniu wyswietlacz przy przycisku zwyczajnie w swiecie pekl i sie wykruszyl. W pol roku spotkalem kilka osob ktore mialy doslownie tak samo. Ale niestety. Wina uzytkownika. Jest bol przy kupowaniu flagowca i jak sie trafi na taki przypadek ze jest olanie przez samsunga. Natomiast to jest korpo ale jak wiemy tam pracuja ludzie... ktorzy maja wytyczne. Posiadam rowniez note8... i w porownaniu jak ten telefon juz lezal itp... to w porownaniu do s7e juz dawno bym go nie mial. Oczywiscie ze zalezy pod jakim kontem upadni itp. Bo moze 50x upadac na beton i nic,a raz upatnie na poduszke i peknie...Jakos zanosze sie z zakupem mate pro... ale nie moge sie przelamac do huaweia po mimo ze mam dobre zdanie o tej marce. To jednak biorac do reki mate a notea... no... jakos mam tak ze note to note.

Odpowiedz

12. ~As
0

2018-05-17 17:26:59

@8: "musi mieć soft od operatora Play w tym telefonie, inaczej nie zadziała" jesteś pewien? Ja mam Sgs8 bez brandu, z wolnego rynku, kupionego u polskiego dealera Samsunga. Wpisałem wymagany kod przez Play który wysłałem SMSem. W ciągu 24 godz aktywowano mi Wi-Fi calling. Telefon działa sprawnie.

Odpowiedz

11. ~t
0

2018-05-17 14:34:40

Gdzie tanio kupić p20pro?

Odpowiedz

10. ~frasag
0

2018-05-17 14:24:20

Czyżby potrzebna była nowa zachęta dla klientów? Czy Pan L. w reklamie to troszkę mało? A może troszkę cenę trzeba obciąć???

Odpowiedz

9. ~Jaaa
0

2018-05-17 14:24:06

No i super, sprzedaje szajsunga s7 edge o ile ktoś go kupi i biore p20 pro. Ludzie nie kupujcie samsunga!

Odpowiedz

8. ~
0

2018-05-17 14:08:18

@6 musi mieć soft od operatora Play w tym telefonie, inaczej nie zadziała

Odpowiedz

7. ~xxx
0

2018-05-17 13:52:24

3mce... poszedlem do serwisu Samsunga bo w moim S7Edge zaczela odchodzic tylna obudowa od ramki. Naprawa w ramach wydluzonej do 3 lat gwarancji S7Guard (telefon ma 27mcy) . Wymienili plecki, baterie, ekran z ramka i usb wszystko to w 3h i bez oplaty. To jest dbanie o klienta, fakt uszkodzen mechanicznych nie bylo poza licznymi obtarciami i rysami, a dzis telefon wyglada jak nowy z pudelka :D

Odpowiedz

0

2018-05-17 13:48:04

No właśnie w Play nie są do końca przekonanie że wifi caliing nie działa. Nie wykluczają takiej opcji, dlatego szukam użytkownika który ma telefon z wolnego rynku i działa mu to ustrojstwo.

Odpowiedz

0

2018-05-17 13:42:45

3@ Jeżeli wcześniej był kupiony w Play i ktoś sprzedaje to tak Jak nówka w sklepie poza Play to nie

Odpowiedz

4. ~
0

2018-05-17 13:39:18

o to Zack z kanału JerryRigEverything będzie mógł zwrócić swój egzemplarz po testach ;-D

Odpowiedz

0

2018-05-17 13:31:59

Pytanie do posiadaczy P20 w Play. Czy kupując telefon na wolnym rynku działa wam wifi calling?

Odpowiedz

2. ~MQ
0

2018-05-17 13:14:01

Miałem P20 Pro kupionego od razu w dniu premiery, ta informacja w HiCare była od samego początku. Dopiero ktoś się zorientował?:)

Odpowiedz

1. LuiN
2

2018-05-17 13:03:17

Nie obraziłbym się za taki standard u wszystkich producentów. Rat za telefon jeszcze milion, a tu bach, poszedł ekran, gdy nadal człowiek obchodził się z telefonem jak z jajkiem.

Odpowiedz