DAJ CYNK

Ekran LG G5 z funkcją Always On

10.02.2016

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Sprzęt

Interakcje: 4216

Ważne 4

0

LG podgrzewa atmosferę przed premierą modelu G5. Zaprezentowana została jedna z jego funkcji - ekran z trybem Always On.

LG podgrzewa atmosferę przed premierą modelu G5. Zaprezentowana została jedna z jego funkcji - ekran z trybem Always On.

Funkcja aktywnego, ciągłego wyświetlania powiadomień na ekranie smartfonów z Androidem nie jest nowa. Znajdziemy ją między innymi w Motorolach, pod nazwą Active Display i Nexusach jako Ambient Display. LG nazwało ją Always On i jak możemy zaobserwować na udostępnionych zdjęciach, wyłączony ekran będzie w stanie wyświetlać podstawowe informacje o dacie, godzinie i aktualnych powiadomieniach. Dzięki temu wiemy również, że smartfon prawie na pewno nie będzie wyposażony w dwa ekrany, jak ma to miejsce w modelu LG V10.

Co wiemy już na temat LG G5? Smartfon ma być wyposażony w dwa aparaty główne z tyłu obudowy (8 Mpix i 16 Mpix), 3 lub 4 GB pamięci RAM, ekran o przekątnej 5,6 cala i rozdzielczości 2560 x 1440 pikseli, port podczerwieni i czytnik linii papilarnych. Zastąpi on, znane w ostatnich latach, przyciski umieszczone z tyłu obudowy, które powędrują w bardziej klasyczne miejsce na boku urządzenia.

Premiera nowego LG G5 będzie miała miejsce 21 lutego.

Źródło tekstu: LG; wł

Komentarze
Zaloguj się
14. sudione
0

2016-02-10 12:04:39

Jeżeli LG w nowym modelu nie da wszystkiego co oferuje rynek będzie mu bardzo ciężko przebić się do świadomości większości klientów. Splashproof, wymienna bateria, czytnik kart SD (hybryda z dualSIM/''em), AMOLED, kapitalny aparat. Tylko ten kierunek może zmienić postrzeganie marki LG na rynku telefonów. Poza tym taki przeciwnik jak SAMSUNG, czy Xiaomi nie będzie brało jeńców 21-go lutego. a co dopiero reszta świata mobilnego.;)

Odpowiedz

13. ~domin
0

2016-02-10 10:34:40

@12 wlasnie chodza plotki ze lg chce teraz uzyc Swojego oleda. I ze ma byc troche mniejszy ok 5.3 cala. 4 giga ramu to tez mysle pewnik i lekka wodoodpornosc. Lg potrafi zaryzykowac a przy tym wie ze musi byc mocna konkurencja dla s7.

Odpowiedz

12. orson_dzi
0

2016-02-10 10:07:06

@8 Motorole mają głównie IPS i dobrze to funkcjonuje, nie żre to w jakiś widoczny sposób akumulatora. LG zawsze było wierne IPS-om. Ale jak teraz patrzę na ekran One A9, to za AMOLED na pewno bym się nie obraził ;) .

Odpowiedz

8. sudione
0

2016-02-10 10:00:11

Czyżby AMOLED w G5-tce się szykował?:) ...bo takie powiadomienia na LCD to kompletny bezsens.

Odpowiedz

0

2016-02-10 09:37:15

@6 Tak to jest jak zmieni Ci się koncepcja w połowie zdania ;) . Poprawione.

Odpowiedz

6. Mila89
1

2016-02-10 09:30:22

CZYTNIK LINI PAPILARNYCH , 3 lub 4 GB pamięci RAM, ekran o przekątnej 5,6 cala i rozdzielczości 2560 x 1440 pikseli, port podczerwieni i CZYTNIK LINI PAPILARNYCH zapomniałeś jeszcze napisac ze bedzie czytnik lini papilarnych oraz co najwazniejsze czytnik lini papilarnych ;)

Odpowiedz

0

2016-02-10 09:18:20

@4 Z Symbianem v5, to mi mocno nie po drodze było niestety. Ale takie powiadomienia miała też Nokia 7900 Prism. Na ekranie OLED fajnie to wszystko pływało od krawędzi, do krawędzi.

Odpowiedz

0

2016-02-10 09:09:37

Glance Screena miały już Nokie z Symbianem vide C7.

Odpowiedz

0

2016-02-10 09:02:29

@2 Dokładnie tak. W 925 to chyba pierwszy raz się pojawiło.

Odpowiedz

2. ~Grzybek
0

2016-02-10 08:56:28

Czy jest to coś podobnego jak Glance Screen w Lumiach?

Odpowiedz

1. ~Lolecki Tadeusz
1

2016-02-10 08:46:17

Jak sie pojawia jakis fajny telefon, to ma wiecej niz 5". Jak juz jakis fajny ma 5", to ma jakies nakladki na androida. Przy okazji zapytam: co z fabryka Apple w Ossie z tylu za hotelem(przy smietniku)?

Odpowiedz