DAJ CYNK

BlackBerry Priv nie będzie tani

21.10.2015

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Sprzęt

Interakcje: 4210

Ważne 7

3

Do premiery BlackBerry Priv, znanego wcześniej jako Venice, zostało coraz mniej czasu. Wiadomo już, że smartfon na pewno nie będzie tani.

Do premiery BlackBerry Priv, znanego wcześniej jako Venice, zostało coraz mniej czasu. Wiadomo już, że smartfon na pewno nie będzie tani.

Jak poinformował prezes BlackBerry John Chen, model Priv zaoferuje cenę z najwyższej półki. Z dotychczasowych informacji wynika, że jego cena w Indiach ma wynosić ok 780 dolarów, w Chinach ma to być ok 630 dolarów, z kolei brytyjska cena ma kształtować się w okolicach 895 dolarów lub 75 dolarów miesięcznie z dwuletnią umową.




BlackBerry Priv zaoferuje ekran 2,5D o przekątnej 5,4 cala i rozdzielczości 1440 x 2560 pikseli, procesor Qualcomm Snapdragon 808 i aparat Schneider Kreuznach o rozdzielczości 18 Mpix z nagrywaniem w rozdzielczości 4K. Całośc będzie pracować pod kontrolą Androida zmodyfikowanego przez BlackBerry. Obudowa smartfonu będzie miała 7,6 mm grubości, a masa całej konstrukcji ma wynosić 171 gramów.

Zobacz: BlackBerry - brak zysków w ciągu roku uśmierci dział mobilny

Źródło tekstu: timesnews; wł

Komentarze
Zaloguj się
16. rumianman
0

2015-10-21 18:59:26

@13 żadne wnioski. Gość zapytał, ile osób na sali używa BlackBerry (urzadzenia). A wykres pokazuje wzrost cen udziałów rok do roku (oprogramowanie). Dwie różne sprawy, ale przytyk przemyślany, nie powiem.Po za tym rok do roku to nie udziały w rynku. Można zaklinać rzeczywistość, ale do BlackBerry im daleko. I zapomniał dodać, że BlackBerry właśnie kupiło Good, czyli firmę z drugiego słupka.

Odpowiedz

15. tomunia
0

2015-10-21 16:41:48

a ja mam zamiar kupic w UK za 180 funtów przy abo 32 funty wszystko no limit - ciekawe za ile pojdzie na allegro...?

Odpowiedz

14. ~
1

2015-10-21 16:04:56

a potem powiedza, ze sorry jednak zamykamy firme bo nasz najnowszy telefon sie nie sprzedal, a nie sprzedal sie bo kosztowal 3x za duzo nie oferujac nic ponad konkurencje oprocz dawno upadlej marki.

Odpowiedz

13. ~Misiek
0

2015-10-21 13:26:07

Polecam obejrzeć główną sesję z drugiego dnia konferencji VMworld 2015, od 12:50. Tam jest sporo wniosków na temat BlackBerry i biznesu.Oto link: Wszystko w temacie.

Odpowiedz

12. ~
0

2015-10-21 13:16:08

a ja przeciwnie, czekam na tan model:) z pol roku po premierze cena bedzie akceptowalna.passport fajny, ale jakos w rekach mi nie lezal, ten wydaje sie byc w sam raz z racji slidera:)

Odpowiedz

11. wojtklos
0

2015-10-21 12:42:38

Niby za jakość sie placi ale to jakis żart chyba

Odpowiedz

10. orson_dzi
0

2015-10-21 12:13:17

@8 HTC Cha Cha, Milestone 2 i 3, Droid Pro i Pro+, a do tego cała masa smartfonów, które były robione tylko na amerykański rynek. Ale nic konkretnego nie pojawiło się już dobre 2-3 lata.

Odpowiedz

2015-10-21 12:12:42

@7BB aktualnie jest w kondycji podobnej do stanu piłkarskiej reprezentacji Holandii. Zgadzam się, że sam pomysł z limitowaną edycją danego modelu lub przynajmniej system sprzedaży podobny do modelu One+, jest bardzo kreatywnym podejściem marki do sprzedaży i generuje zysk przy jednoczesnym ograniczeniu kosztów, jednak mówimy o firmie, która modelem Priv decyduje o swojej przyszłości.Jeśli miałbym kupić slide,postawionego na Androidzie za 900 dolarów, to nawet mając cholerny sentyment do samej marki, głęboko bym się zastanawiał, czekając wpierw na recenzję.Boję się jednego: że Nasze wnuki będą wspominać tę markę poprzez ten jeden model, a nie poprzednią generację tych świetnych słuchawek.

Odpowiedz

0

2015-10-21 12:10:08

Pierwszy, od wielu lat Android z klawiaturą QWERTY, ostatni chyba był HTC Desire Z. Wreszcie ktoś wypuścił coś takiego. Szkoda, że tak drogi, bo chętnie bym nabył.

Odpowiedz

7. Morvius
2

2015-10-21 12:00:39

W sumie gdyby każda sztuka miała wybity numer seryjni i np. wyprodukowana określona liczba modeli, wtedy mielibyśmy do czynienia z większym parciem na nabycie poprzez chęć posiadania unikatu. Parametry są ok a cena przestanie aż tak bardzo doskwierać jeśli mielibyśmy po prostu czuć się przez posiadanie wyjątkowego modelu. :)

Odpowiedz

6. ~WalecznyMichaś
1

2015-10-21 11:44:26

Super i pieknie, funkconalnosc napewno bedize bardzo dobra parametry tez sa na dobrym a nawet bardzo dobrym poziomie. Telefon biznesowy to widzac. ALE !. Firma ktora zastanawia sie czy sie nie zamknac nagle wydaje telefon o ktorym uslyszy mały % konsumentów w cenie 800 $ ?! @1 powiedział dokładnie to co sie stanie. No chyba ze sprezdaz okolo 2000-6000 tych telefonów na siecie, (bo pewnie tyle sie sprzeda) naprawi sytacje firmy....

Odpowiedz

5. ~R.W.
1

2015-10-21 11:37:04

Goodbye Blackberry ... :)

Odpowiedz

4. ~zniesmaczony
0

2015-10-21 11:36:05

Jeżynka z androidem? Profanacja... Jeśli mam być szczery, BBOS 10 jest lepszy niż android, przynajmniej nie stwarza problemów w użytkowaniu

Odpowiedz

3. ~jaja
0

2015-10-21 11:32:44

świetny telefon i tanio polecam :-)

Odpowiedz

2. ~nalar
0

2015-10-21 11:29:57

ale to już było...

Odpowiedz