DAJ CYNK

Bank w telefonie? Tylko do najprostszych czynności

19.12.2016

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Sprzęt

Interakcje: 3714

Ważne 1

4

Deutsche Bank przeprowadził w Polsce badanie, sprawdzając, do jakich czynności finansowych przydaje się jego posiadaczom smartfon.

Deutsche Bank przeprowadził w Polsce badanie, sprawdzając, do jakich czynności finansowych przydaje się jego posiadaczom smartfon.

Okazuje się, że wykorzystujemy go przede wszystkim do najbardziej podstawowych operacji, takich jak sprawdzanie stanu konta (42%) i historii transakcji (41%). Co trzeci użytkownik smartfonu opłaca za jego pomocą rachunki (34%) i wykonuje przelewy międzybankowe (32%).

Bardziej zaawansowane działania, takie jak zarządzanie inwestycjami, wykonuje na smartfonie 6% badanych, choć jak wynika z ich deklaracji, jest to niemal wyłącznie domena mężczyzn.

Statystyczny użytkownik smartfonu to częściej mężczyzna, niż kobieta (według badania odpowiednio 62 i 52%). Im respondent starszy, tym prawdopodobieństwo, że posługuje się takim urządzeniem, jest mniejsze. Wśród osób w wieku powyżej 55 lat ma go zaledwie co trzecia osoba, podczas gdy wśród ankietowanych w wieku 18-24 lat smartfon w kieszeni mają już wszyscy bez wyjątku.

Dane do raportu zebrane zostały w lipcu tego roku. Według nich 43% Polaków wciąż nie posiada smartfonu.

Źródło tekstu: Deutsche Bank

Komentarze
Zaloguj się
22. ~gość
0

2016-12-21 11:46:53

Info z regulaminu Aliora: jeżeli telefon posiada roota, bank nie ponosi żadnej odpowiedzialności w przypadku szkód. Dziękuję, nie korzystam.

Odpowiedz

21. ~
1

2016-12-20 12:14:45

przyszłość e-bankowości to przede wszystkim systemy transakcyjne wykonane w technologii RWD (strona internetowa dopasowująca się do parametrów wyświetlacza), a nie ograniczone aplikacje, pozwalające na wykonanie tylko podstawowych transakcji.Appka jest dobra na małych urządzeniach (telefony).A na tablecie lepiej sprawdzi się strona RWD.

Odpowiedz

20. ~Lukikuki
1

2016-12-20 08:34:24

Ale przecież przez aplikację niewiele więcej da się zrobić bo ich funkcjonalność jest ograniczona...Ja kupuję bilety np bo mój bank udostępnia. Gdyby udostępnił inne funkcje, to bym wykonywał mobile

Odpowiedz

19. ~Master Chief
0

2016-12-20 08:32:35

Wszystkie rachunki opłacam na telefonie, sprawdzam stan konta, kontroluję wydatki, historię przelewów, opłacam zakupy w internecie, wykonuję przelewy do znajomych i rodziny. Właściwie na komputerze zalogowałem się do banku tylko na początku, po założeniu konta, by poustawiać wszystko jak należy. Powodem, oprócz wygody korzystania, jest dla mnie bezpieczeństwo, ponieważ urządzenie z systemem BB10 jest moim zdaniem lepiej zabezpieczon od komputera a Windows.

Odpowiedz

18. ~o snowdenie
0

2016-12-20 07:34:21

dalej ufajcie technice i piszcie negatywnie o ustawie antyterrorystycznej a codziennie nagrywa wasz telefon kolegów i was, ale co tam macie zajebiste telefony i zero prywatności do czasu aż będziecie niewygodni dla pisu lub kodziarzy i ich mocodawców np.obrzydliwi katolicy lub patryjoci których tak nie lubią w Socjakistycznych republikach unii europejskiej-sodomicji z kod :

Odpowiedz

2016-12-19 22:51:13

wejście na aplikacje bankową tylko po to,żeby sprawdzić stan konta i nic więcej, uważam za przejaw strachu i chyba braku wiedzy i możliwości takiej aplikacji, bezpieczeństwo a raczej zagrożenia są takie same, dla osoby sprawdzającej stan konta jak i dla osoby intensywnie działającej na aplikacji.

Odpowiedz

16. prixGZ
0

2016-12-19 21:07:48

sprawdzenie konta i szybki przelew - ale to wszystko. nawet nie pamiętam, żebym kiedykolwiek rachunki z teleofnu opłacał

Odpowiedz

15. ~
0

2016-12-19 20:38:31

w czasie wojny za zabicie Niemca dostawalo sie medal

Odpowiedz

14. egran5
2

2016-12-19 19:24:33

wieksze przelewy i wzniejsze operacje zdecydowanie lepiej na komputerze robić, ale do szbkiego sprawdzenie tel idealny

Odpowiedz

13. ~roman
0

2016-12-19 19:14:26

@10 uciec z DB można raczej dlatego że jest tam strasznie drogo, a stary interfejs akurat pasuje np starszym ludziom

Odpowiedz

12. ~
0

2016-12-19 18:25:24

Alez odkrycze, no nie moge... Przeciez to oczywiste. Nikt oprocz *** nie bedzie zarzadzac pieniedzmi w telefonie! Toz to absurd!

Odpowiedz

11. wlo
0

2016-12-19 18:00:51

uikol - co masz na myśli mówiąc o panelu bankowym? Stronę www?

Odpowiedz

10. uikol
1

2016-12-19 17:55:03

Uciekłem z Deutsche Banku za ich archaiczny interfejs w panelu bankowym - koniec lat 90 normalnie. Strona na tabelkach. Nie ma aplikacji mobilnej co wiąże się z tym, że nie ma szans na BLIKA czy Android Pay.

Odpowiedz

9. ~Krak
1

2016-12-19 17:34:02

Ze wszystkich rachunków jakie posiadam tylko DM nie ma wersji mobilnej swojego serwisu.Trochę mnie śmieszy bo badaniami próbują sobie udowodnić, że dobrą drogę obrali nie wchodząc w mobilne rozwiązaniaalbo są tak daleko od rynku że postanowili wydać mln żeby ktoś im potwierdził bo jak nie wyjdzie to zasłonią się niezależnymi badaniami. DB został z tyłu i teraz coś próbują zrobić ale słabo to widzę.

Odpowiedz

8. ~♥~
0

2016-12-19 17:30:33

6). Za dużo razy w pokemon Go grał:-D

Odpowiedz