DAJ CYNK

Apple popsuł iPady Pro ostatnią aktualizacją

17.05.2016

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Sprzęt

Interakcje: 3038

Ważne 6

2

Od poniedziałku dostępne jest oprogramowanie iOS 9.3.2, które usuwa szereg rozpoznanych przez Apple'a błędów. Użytkownicy 9,7-calowych iPadów Pro jednak powinni wstrzymać się z aktualizacją.

Od poniedziałku dostępne jest oprogramowanie iOS 9.3.2, które usuwa szereg rozpoznanych przez Apple'a błędów. Użytkownicy 9,7-calowych iPadów Pro jednak powinni wstrzymać się z aktualizacją.

Do sieci trafiają narzekania posiadaczy w/w urządzeń, dotyczące błędu 56. "Error 56" pojawia się przy próbie podłączenia unieruchomionych aktualizacją tabletów do komputera. Oznaczenie błędu identyfikowane jest jako awaria sprzętowa.

Wsparcie techniczne producenta sugeruje w tej sytuacji aktualizację iTunes do najnowszej wersji, upewnienie się, że przewód USB nie jest uszkodzony oraz sprawdzenie czy antywirus nie blokuje działania aplikacji. Następnie należy spróbować przywrócić oprogramowanie - jeśli nie uda się to dwukrotnie, należy oddać sprzęt do serwisu.

Źródło tekstu: BGR

Komentarze
Zaloguj się
14. ~phablet 7''''
0

2016-05-18 12:40:14

przepraszam, co to jest tablet?

Odpowiedz

13. ~Piotrek
-1

2016-05-17 19:19:57

CEBULE nie lubią JABŁEK - i odwortnie

Odpowiedz

12. Brend
1

2016-05-17 17:05:56

Ojej, ileż jadu i nienawiści. Aż się człowiekowi ciepło na sercu robi jak to czyta :).

Odpowiedz

11. ~``
1

2016-05-17 16:08:43

a gdzie jest Apple Fun Boy teraz - > schował się biedny

Odpowiedz

10. ~
0

2016-05-17 15:55:16

Czy te zabawki można bardziej "popsuć" niż to zrobiło Apple, sprzedając je jako sprzęt do pracy?

Odpowiedz

9. ~ola
0

2016-05-17 15:22:02

wyznawcy i tak kupią nowe..

Odpowiedz

8. ~
3

2016-05-17 14:45:15

To ktoś jeszcze z tabletów korzysta ?

Odpowiedz

7. ~shaggy
2

2016-05-17 14:10:36

Apple powinno bez dyskusji załatwiać takie rzeczy kurierem drzwi-drzwi.

Odpowiedz

6. ~
-2

2016-05-17 13:26:51

@4, 5. Ja. Proszę wpisywać aktualne adresy email. Bede sie kontaktowac indywidualnie w sprawie zwrotu kosztów.

Odpowiedz

5. ~
1

2016-05-17 13:07:36

4@ oczywiście dojazd do serwisu

Odpowiedz

4. ~
0

2016-05-17 13:06:27

A kto mi zwróci pieniądze za dojazd i stracony czas?

Odpowiedz

3. ~Emejzing
1

2016-05-17 12:54:27

A nie sugerują by zrestartować urządzenie? How can it be? Amatorka.

Odpowiedz

2. ~turururu
3

2016-05-17 12:39:17

Apple taki niezawodny ;)

Odpowiedz

1. ~
2

2016-05-17 12:36:54

Brawa dla testerów Apple/''a!

Odpowiedz