Amazon zaprezentował pierwszą reklamę swojego smartfonu Fire Phone. Nie jest to typowa reklama wychwalająca funkcje smartfonu. Amerykański producent postawił w niej na zupełnie coś innego.
Specyfikacja "Ognistego smartfonu" nie odbiega zbytnio od znanych modeli z wyższej półki. Wydajny, czterordzeniowy Snapdragon 800 z taktowaniem 2,2 GHz, układ graficzny Adreno 330, 2 GB pamięci RAM i wbudowane 32 lub 64 GB pamięci wewnętrznej. Do tego wyświetlacz 3D wykonany w technologii IPS o przekątnej 4,7 cala i rozdzielczości 720p oraz pełny pakiet łączności bezprzewodowej z NFC i LTE na czele. Całością zarządza bazowany na Androidzie Amazon Fire OS 3.5.
W reklamie na próżno szukać informacji o którejkolwiek z tych cech. Zamiast tego Amazon poświęcił cały czas krótkiego klipu na informacje o usłudze Amazon Prime. Kosztująca 99 dolarów subskrypcja daje użytkownikom nielimitowany dostęp do muzyki, filmów i książek serwisu Amazon oraz dostarczanie zamówionych produktów w sklepie Amazonu w ciągu dwóch dni. Nabywcy Fire Phone otrzymają roczny, darmowy dostęp do Amazon Prime.
Smartfon będzie dostępny w sprzedaży od 25 lipca w amerykańskiej sieci AT&T w cenie 200 dolarów (z umową) oraz sklepie internetowym Amazon w cenie 650 dolarów za wersję 32 GB i 750 dolarów za wersję 64 GB.
Źródło tekstu: BGR
*celów Czemu nadal nie można edytować swoich komentarzy?
@Matte, Pomyśl logicznie - wprowadzili tę funkcję żebyś oglądał mniej lub tyle samo? Nie sądzę. Jedn ...
Ciekawe jak to liczą? 1 klient = 1 abonament, czy też, jeżeli abonament jest na 4 stanowiska to od r ...
@mariusz9a - tutaj chodzi o wejście USB-C w ładowarce.
Nie szalej przecież tu mamy nie 3 ale aż 7dni na wydzwonienie tych 1000minut. Reg. http://www.telepolis.pl/s/qn8yn5
Telefon dla seniora z blokowaniem połączeń
[DOWOLNY] Jaki internet domowy wybrać?
[KARTA/MIX T-Mobile] 1000 minut w prezencie
[prepaid] T-Mobile Go!
Play Fresh + Stare Zbieraj Minuty - czy warto zmienić?