DAJ CYNK

[Aktualizacja] Oświadczenie Samsung Polska w sprawie Note'ów 7

02.09.2016

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Sprzęt

Interakcje: 13075

Ważne 10

0

Samsung Polska przesłał nam oficjalne oświadczenie dotyczące problemów ze smartfonami Samsung Galaxy Note 7. Firma odnotowała 35 przypadków zapalenia się ich w czasie ładowania.

Samsung Polska przesłał nam oficjalne oświadczenie dotyczące problemów ze smartfonami Samsung Galaxy Note 7. Firma odnotowała 35 przypadków zapalenia się ich w czasie ładowania.

Jak do tej pory (stan na 1 września 2016) globalnie odnotowaliśmy 35 tego typu przypadków. Obecnie prowadzimy wnikliwą inspekcję wraz z naszymi dostawcami, aby zidentyfikować wszystkie potencjalnie uszkodzone baterie. Ze względu na to, że bezpieczeństwo naszych klientów jest dla nas najwyższym priorytetem, wstrzymaliśmy sprzedaż modelu Note 7 - czytamy w komunikacie.

Zobacz: Wybuchające Note'y 7 powodem zatrzymania sprzedaży

Jednocześnie uruchomiony został program wymiany urządzeń. Klienci, którzy zakupili Note'y 7 w Polsce proszeni są o kontakt z autoryzowanym serwisem telefonów Samsung, (pełen wykaz serwisów znajduje się na stronie www.samsung.pl) bądź kontakt z infolinią (0 801 672 678 lub +48 22 607 93 33).

Urządzenia zostaną poddane gruntownej weryfikacji i zwrócone ze sprawdzonym akumulatorem bądź klient otrzyma nowy egzemplarz w przypadku zidentyfikowania wady. Cały proces może zająć do kilku tygodni.

Aktualizacja
Jak przekazał na Twitterze Olaf Krynicki, rzecznik prasowy Samsung Polska, nastąpiła zmiana w programie weryfikacji urządzeń. Wszystkie Note'y 7 sprzedane w Polsce zostaną wymienione na nowe.

Źródło tekstu: Samsung

Komentarze
Zaloguj się
58. ~Marcin
0

2016-09-08 22:17:34

*55 - Warto też wspomnieć o całkowitej blokadzie ekranu przy aktualizacji S7 i S7 Edge (nie można przejść przez ekran blokady). Kiedy masz czytnik linii papilarnych i trafisz na wadliwą aktualizację, pozostają jedynie ustawienia fabryczne i to tylko w serwisie. Samsung ma niezły rok...

Odpowiedz

57. ~Diablo
0

2016-09-07 19:27:06

Coś czuje że np. Bartek dostanie tel po Marcie,zmieni sie mu nr. Imei a dostanie tel. klejony recznie przez serwis jako nowy bo przecież nr imei bedzie inny i ciesz się Bartku bublem żekomo nowym bo jak to im udowodnic?

Odpowiedz

56. ~pabloki
0

2016-09-07 11:04:46

polska to taki rynek gdzie mozna wcisnąc refurbished (z wymienionymi wadliwymi częściami ale to prawdopodobnie tylko bateria) z innych krajów. polak uzna to za nowy . w korporacjach nic nie może sie zmarnować. najpierw w Polsce chcieli na testy serwsowe i wymiana wadliwych części co przy tej cenie telefonu juz wydawało sie śmieszne a teraz niby wymiana na nowy. dopiero teraz? widać że chodziło o zysk co naturalne . nagle zmianiają podejście .dziwne.

Odpowiedz

55. tMati
1

2016-09-07 11:04:27

@39 Ciekaw jestem jaką wtopę zaliczą tym razem, puchnące i płonące baterie, żółknące ekrany, uścisk śmierci, aktualizacja zabierająca całą pamięć urządzenia, czy może aktualizacja "uceglająca" telefon. No i zostają te serie znaków, które wyświetlone w dowolnej aplikacji powodowały reset telefonu (wszyscy z cydią to kochali). To wszystko przy średnio 1,5 nowego telefonu na rok, a zdziałali na rynku więcej niż cała reszta.P.S. Czy oni nie mogą sprawdzić numeru baterii programowo i porównać z bazą danych. Wystarczyłoby 5 minut by przejść taką weryfikację?

Odpowiedz

54. ~jakol
0

2016-09-07 11:02:47

Samsung robi wszystko by tylko gwarancje wytrwal a potem bujaj sie.Telewizor Samsung to wielkie nieporozumienie 5 razy w serwisie i problem ten sam.Wymiana ukladu zasilania i po 2mies. efekt sie powtarza.W miedzyczasie padl inwenter i tu klops bo czesci nie ma.Po przepychance zwrocili pieniadze.Kupilem tanszy telewizor i nie Samsunga i chodzi 7rok.

Odpowiedz

53. psxmaster
0

2016-09-07 11:00:00

@39 Nie żebym bronił samsunga , bo obydwie firmy (samsung i Jabłko) mam głęboko , ale chyba zapominasz o kilku wpadkach apple w historii smartfonów. Słynny "uchwyt śmierci" , żółknące ekrany , problemy z rozłączaniem rozmów, wyginające się obudowy czy ostatnio mrugające ekrany . Jak widać było tego trochę (a wymieniłem tylko te najbardziej znane) wiec czy będą wybuchać czy nie to dowiemy się w przyszłości.

Odpowiedz

52. ~~~~
1

2016-09-07 10:39:25

Kupujesz drogi telefon. Jest wadliwy. Wymieniają ci go na sprawny, ale musisz poczekać kilka tygodni. Haha

Odpowiedz

51. ~Pix
3

2016-09-07 10:37:49

@50 - takim sposobem, to można powiedzieć, że i ekran mają wymienny a np. każda Nokia ma wymienną obudowę.

Odpowiedz

50. ~Olek
-2

2016-09-07 10:18:40

@47To nieprawda że Apple montuje w telefonach baterie na stałe. Można je wymieniać w serwisie albo posiadając odpowiednie narzędzia samemu.

Odpowiedz

49. ~lukas
0

2016-09-07 10:00:50

@47Nie żebym bronił Samsunga, ale mój poprzedni tv lcd działa już 7 lat bez żadnej awarii. 2 lata temu kupiłem inny, większy tv 3d, również samsung a tamten działa u rodziny. Serwisuje się może i dużo tv samsunga ale to wynika raczej z tego, że się ich najwięcej sprzedaje.

Odpowiedz

48. ~Nmn
0

2016-09-07 09:44:49

To ja już widzę nową reklamę apple: kupuj naszą siódemkę, bo konkurencyjna spala się automatycznie.... :-o

Odpowiedz

47. ~Pix
1

2016-09-07 09:42:43

TV Samsunga to akurat najgorszy sprzęt na rynku. Był o tym nawet program dokumentalny!!! Celowe i chamskie postarzanie produktu przez montaż kondensatorów przy elementach najbardziej nagrzewających się, aby kondensatory napuchły i telewizor zdechł po ok. 2 latach. Były nawet wywiady z serwisantami TV we Francji i faceci mówili, że zdecydowana większość TV u nich w serwisie to Samsungi. Pokazywali również gdzie są montowane te kondensatory i że mogły być zamontowane w innym miejscu. Obecnie Samsung utrudnia już nawet wymianę tych kondensatorów, przez takie składanie TV, aby dostanie się do nich, zajmowało dużo więcej czasu. Obecnie ten sam trend widać w dziale mobilnym, bowiem akumulatory montują w telefonach na stałe, niczym Apple (o którym zresztą był kolejny odcinek tego programu)!!!

Odpowiedz

46. ~Tomek
0

2016-09-07 09:38:36

Jak ktos kupile przez internet i ma jeszcze mozliwosc zwrotu to bym sie nie zastanawial - przynajmniej kasa w kieszeni, pozniej mozna kupic jeszcze raz jak komus zalezy.

Odpowiedz

45. LuiN
0

2016-09-07 09:32:51

@41, Sig - podobno cała ta akcja zwrotów dotyczy 2,5 mln sztuk sprzedanych telefonów.

Odpowiedz

44. ~
0

2016-09-07 08:55:13

42, co to jest 12 lat. Mam Sony trynitron zakupiony w 1996 roku i ciągle plomba gwarancyjna nieruszona, miałem też Sanyo z 1992 roku, który oddałem do użytkowania też i miał 2 naprawy w całej swojej historii. Teraz takich sprzętów już się nie robi.Prawdą jest, że w latach 90-tych sprzęt Smasunga uchodził za dużo gorszy, teraz się zmieniło.

Odpowiedz