Nowy serwis stworzony przez bank ING - Moje Usługi, dostępny pod adresem mojeuslugi.pl - to rozwiązanie automatycznie agregujące rachunki w jednym miejscu, co pozwala na łatwe monitorowanie i zarządzanie cyklicznymi opłatami przez użytkownika. Integracja z bramką płatniczą imoje.pl pozwala klientom opłacać swoje zobowiązania kartą, BLIK-iem lub szybkim przelewem on-line. Moje Usługi to pierwszy taki serwis w Polsce, z którego mogą korzystać klienci wszystkich banków w Polsce.
Korzystając z serwisu Moje Usługi, klient sam decyduje, którymi rachunkami i fakturami, od których usługodawców chce zarządzać. Mogą to być np. rachunki za prąd, gaz, telefon czy czynsz, ale także opłaty za przedszkole, szkołę czy zajęcia dodatkowe. Terminy i kwoty do zapłaty są widoczne na jednym ekranie, system również przypomina o nadchodzących płatnościach. Dzięki temu użytkownik dokładnie wie ile i na co wydaje pieniądze, płaci w terminie, a wykonywane opłaty nie mieszają się z licznymi innymi wydatkami na rachunku bankowym.
Zobacz: BLIK zyskuje globalną popularność dzięki partnerstwu z PPRO
Zobacz: 4 miliony użytkowników aplikacji IKO w PKO Banku Polskim
Serwisu Moje Usługi automatycznie pobiera dane do płatności. Jest to możliwe poprzez:
Zespół Moje Usługi współpracuje ze startupem BillTech, który jest dostawcą technologii. Operatorem serwisu jest spółka z grupy ING Banku Śląskiego, ING Usługi dla Biznesu, oferująca dotychczas ING Księgowość i ALEO.com.
Zobacz: Z Twisto można płacić w każdym sklepie stacjonarnym i internetowym, w którym akceptowany jest Mastercard. Także za granicą
Zobacz: Już 62% Polaków płaci zbliżeniowo, w tym smartfonami
Zobacz: e-Awizo i Polecony do skrzynki - nowe usługi w Banku Pocztowym
Źródło tekstu: ING Bank Śląski