Bank Pekao S.A. stopniowo udostępnia swoim klientom nowy serwis transakcyjny Pekao24 do testowania. Wprowadzone funkcjonalności mają pozwolić użytkownikom na szybsze i łatwiejsze zlecanie przelewów, a także lepiej kontrolować swoje wydatki. Całość stała się bardziej intuicyjna i przejrzysta.
Jak podaje Bank Pekao, jedną z najważniejszych cech nowego serwisu Pekao24 jest wygodny dostęp do wszystkich posiadanych w banku produktów i usług już z poziomu strony głównej. Dzięki temu klienci banku powinni z łatwością uzyskać wszystkie niezbędne informacje o saldach czy historii operacji na rachunkach oszczędnościowo-rozliczeniowych, kredytach, lokatach oraz kartach.
Zobacz: Bank Pekao S.A. wprowadza cyfrową identyfikację mojeID
Zobacz: Garmin Pay i Fitbit Pay dostępne w Pekao S.A.
– Nowe Pekao24 to nowoczesny i zaawansowany system bankowości elektronicznej, którego projektowanie było zorientowane na użytkownika. Właśnie udostępniamy naszym klientom pierwszy etap wdrożenia. Stale pracujemy nad kolejnymi usprawnieniami, które będą pojawiać się w kolejnych tygodniach po uruchomieniu nowego serwisu.
- powiedział Bartosz Zborowski, Dyrektor Departamentu Innowacji i Płatności w Banku Pekao S.A.
Dla wszystkich klientów Bank Pekao przygotował przy okazji specjalną ofertę „Lokata na start”, która jest dostępna wyłącznie w nowym serwisie Pekao24. Aby z niej skorzystać, wystarczy wejść w zakładkę OFERTA i założyć lokatę na promocyjnych warunkach.
Nowe Pekao24 jest dostępne dla klientów jednocześnie z dotychczasową wersją serwisu transakcyjnego. Dzięki temu mogą oni zapoznać się ze wszystkimi proponowanymi zmianami. Bank zachęca również do dzielenia się opiniami i sugestiami na temat nowego serwisu, aby jeszcze lepiej odpowiadać na potrzeby swoich klientów, wprowadzając kolejne udogodnienia.
Zobacz: Wzrost BLIKA po trzech kwartałach 2019 r. Więcej transakcji niż w pierwszych 4 latach
Zobacz: [Aktualizacja] Lidl wprowadzi w Polsce swój własny system płatności Lidl Pay. Bez NFC, za to z kodami QR
Źródło tekstu: Pekao