DAJ CYNK

Zakup biletów PKP Intercity na trzech platformach mobilnych

20.02.2015

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Aplikacje i rozrywka

Interakcje: 5023

Ważne 1

1

Aplikacja SkyCash umożliwia od teraz zakup biletów PKP Intercity użytkownikom telefonów z Androidem, Windows Phone oraz iOS. W ramach aplikacji dostępne są bilety na wszystkie połączenia krajowe oferowane przez przewoźnika, w tym na pociągi Express InterCity Premium.

Aplikacja SkyCash umożliwia od teraz zakup biletów PKP Intercity użytkownikom telefonów z Androidem, Windows Phone oraz iOS. W ramach aplikacji dostępne są bilety na wszystkie połączenia krajowe oferowane przez przewoźnika, w tym na pociągi Express InterCity Premium.

Korzystając z aplikacji SkyCash można kupić bilet w dowolnym miejscu, nawet na 15 minut przed odjazdem pociągu. Po dokonaniu płatności kartą lub środkami zgromadzonymi na koncie SkyCash bilet zostaje automatycznie zapisany w pamięci urządzenia, w zakładce "Kontrola Biletów". Każdy bilet wyświetlony na ekranie, oprócz podstawowych danych podróżnego, takich jak imię i nazwisko, trasa przejazdu czy rodzaj oferty, zawiera również specjalny kod, przeznaczony do kontroli. Pasażer może okazać go konduktorowi nawet wtedy, gdy urządzanie nie ma dostępu do Internetu.

Aplikacja SkyCash posiada opcję wystawienia faktury VAT. Dokument wysyłany jest w formacie PDF na adres e-mail użytkownika. SkyCash umożliwia również szybką i wygodną opcję zwrotu biletu. Wszystko odbywa się online, bez konieczności udawania się do kasy. Zaletą aplikacji jest też możliwość dokonania zakupu z 30-dniowym wyprzedzeniem. Dzięki temu pasażer może skorzystać np. z oferty Wcześniej, dającej nawet 30-procentowy rabat, czy oferty Superpromo, pozwalającej zapłacić 49 zł za przejazd pociągami EIP oraz EIC.

Bezpłatną aplikację można pobrać wpisując w przeglądarce telefonu adres m.skycash.com, wysyłając pustego SMS-a na numer 510 510 205 (opłata zgodna z cennikiem operatora telekomunikacyjnego) lub korzystając ze sklepu z aplikacjami.

Źródło tekstu: PKP Intercity

Komentarze
Zaloguj się
12. ~Calm8
-2

2015-02-21 07:48:31

dla Calma7 wszyscy to chłoptasie, chłpczyki ... kawał byka musi być

Odpowiedz

11. ~janek z polany
-1

2015-02-20 21:27:28

ty z 9. uważaj sobie , bo pan calm7 nie żartuje i jak sie zdenerwuje to tylko kłaki beda z ciebie dookoła fruwac. wielu już tu było co sobie żarciki stroili. dzis żałuja . to twardy gośc i nie zna litości !

Odpowiedz

10. ~Calm7
-2

2015-02-20 17:50:38

9, ni no chłoptasiu, uspokój sie i waz słowa bo inaczej porozmawiamy

Odpowiedz

2015-02-20 17:43:17

#4: ale w kasie mogę kupić dosłownie w ostatniej chwili i wsiąść do pociągu, mogę też wsiąść bez biletu i kupić u konduktora, dlatego to ogranicznie jest bez sensu. PS do ciebie #6 nie piszę.

Odpowiedz

2015-02-20 17:41:15

#6: jak mi 4 odpowiedział, to po co dodajesz swoje nic nie wnoszące trzy grosze? Poza tym jak mogę to kupuję wcześniej, a nie czekam do odjazdu pociągu, ale czasem spotkanie się przeciągnie i wpadam w ostatniej chwili, o to mi chodziło, to chyba logiczne, może nie dla Ciebie.

Odpowiedz

7. ~a
0

2015-02-20 15:58:07

A co z wersja na blackberry, bb10, java, symbian, bada, meego, tizen? ;))

Odpowiedz

0

2015-02-20 13:30:55

@2 - tak jak odpowiedział tobie "4". System, też chwilę musi pomyśleć. Zawsze możesz kupić bilet 15 min wcześniej...

Odpowiedz

4. ~
0

2015-02-20 13:29:08

@wg4518 a dlatego że system potrzebuje "chwili" na przeprocesowanie zamówienia

Odpowiedz

3. ~pabloki
0

2015-02-20 13:05:53

boja sie wejscia nowego przewoznika na tory ktory ma lepsze pociagi.

Odpowiedz

2015-02-20 13:00:40

A dlaczego tylko 15 min przed odjazdem? Czasem wsiadam w stolycy do tzw. intercity w ostatniej chwili.

Odpowiedz

1. ~vini
0

2015-02-20 12:39:50

No i cacy.

Odpowiedz