DAJ CYNK

WhatsApp z reklamami w relacjach od przyszłego roku. Oto jak mogą wyglądać

Sebastian Górski

Rozrywka

Dopiero w ubiegłym roku przedstawiciele Facebooka zdali sobie sprawę z tego, że WhatsApp musi jakoś na siebie zarabiać. Reklamy w popularnym komunikatorze to już tylko kwestia czasu.

Reklamy na WhatsAppie pierwotnie miały się pojawić jeszcze w 2019 roku, jednak termin przesunięto na przyszły rok. Znajdziemy je w aktualizacjach Statusu, czyli odpowiedniku Relacji na Instagramie i Facebooku. Na konferencji Facebook Marketing Summit 2019 odbywającej się w Holandii zaprezentowano jak będą wyglądać w aplikacji mobilnej.

Zobacz: WhatsApp miał groźną lukę. Umożliwiała zdalną instalację oprogramowania szpiegującego

Oczywiście zainteresowani reklamowanymi produktami lub usługami będą mogli uzyskać więcej informacji po przeciągnięciu reklamy palcem do góry, tak jak odbywa się to na Instagramie. Wydaje się, że wprowadzenie reklam na WhatsAppie to naturalna konsekwencja coraz większej integracji różnych usług Facebooka. Katalog produktów reklamowanych w komunikatorze ma bazować na istniejącym katalogu Facebook Business Manager.

Zobacz: WhatsApp kasuje 2 mln kont miesięcznie. W 3/4 przypadków robią to systemy wykorzystujące uczenie maszynowe

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: PocketNow