DAJ CYNK

Radzimił pomoże znaleźć nową pracę. To wirtualny doradca na Messengerze Pracuj.pl

13.05.2019

Dodane przez: Uapsiabiduba

Kategoria: Aplikacje i rozrywka

Interakcje: 4496

Ważne 1

0

Serwis Pracuj.pl debiutuje z chatbotem Radzimił dostępnym w komunikatorze Facebook Messenger. Po wprowadzeniu swoich preferencji wyszukuje pasujące ogłoszenia i powiadamia o takich, które spełniają podane wcześniej kryteria.

Jeśli Facebook Messenger jest dla Was podstawowym sposobem komunikacji ze światem, nowość Pracuj.pl może się przydać. Ponieważ mamy do czynienia z chatbotem, nie oczekujcie, że zrozumie bardziej zaawansowane zapytania. Nie będzie wiedział jaki jest status rozpatrywania Waszej aplikacji. Jednak programiści zadbali o to, by był jednocześnie profesjonalistą i miał specyficzne poczucie humoru.

Zobacz: Asystent Google pomoże diabetykom w diecie dzięki integracji z serwisem Cukrzyca.pl

Obsługa chatbota jest bardzo prosta. Radzimił podsuwa możliwe komendy, które można mu w danym momencie wydać. Naszym zadaniem jest wskazanie tej, która nas interesuje. Następnie podajemy nazwę stanowiska oraz miasto, województwo lub kraj. Znalezione oferty możemy przeglądać w oknie komunikatora, a dopiero po kliknięciu na jedną z nich (Zobacz ofertę) zostaniemy przeniesieni na stronę Pracuj.pl. Radzimił podsuwa nam jeszcze możliwość filtrowania ogłoszeń.

Zobacz: Facebook zapowiada Project LightSpeed. Powstanie kompletnie nowa, szybka i oszczędna wersja Messengera

Jak mówi Piotr Kowalski, ekspert Pracuj.pl, Product Owner w Grupie Pracuj:

Coraz więcej osób, szczególnie młodych, korzysta z komunikatorów, takich jak Messenger. Jest to dla nich naturalna forma kontaktu i chcą w ten sam sposób komunikować się z dostawcami usług czy szukać pracy. Dlatego stworzyliśmy Radzimiła, do którego zadań należy przeszukiwanie blisko 50 tysięcy ofert pracy dostępnych na Pracuj.pl. Chatbot wybiera i prezentuje te, które spełniają wskazane kryteria selekcji. Co więcej, Radzimił zapamiętuje preferencje kandydata i uwzględnia je przy kolejnych cyklicznych wyszukiwaniach. Każdy może też wyznaczyć częstotliwość, z jaką chciałby otrzymywać oferty poprzez ten kanał.

Źródło zdjęć: informacja prasowa

Źródło tekstu: informacja prasowa

Komentarze
Zaloguj się