DAJ CYNK

Plus rozwija swój CRM

14.10.2014

Dodane przez: orson_dzi

Kategoria: Aplikacje i rozrywka

Interakcje: 8759

Ważne 6

4

Polkomtel, przy technologicznym wsparciu Asseco, rozbudowuje autorskie rozwiązanie Grupy Polsat do sprzedaży produktów i usług grupy.

Polkomtel, przy technologicznym wsparciu Asseco, rozbudowuje autorskie rozwiązanie Grupy Polsat do sprzedaży produktów i usług grupy.

W ramach prowadzonych prac wykorzystywane jest autorskie rozwiązanie stosowane w Cyfrowym Polsacie, pozwalające na pełną kontrolę rozwoju, przy jednoczesnym racjonalnym poziomie kosztów i braku uzależnienia od dostawcy. Obok funkcjonalności typowych dla rozwiązań CRM, takich jak historia relacji z klientem, kartoteka klienta, katalog produktów, obsługa posprzedażowa czy wielokanałowość, w ramach projektu rozbudowane zostanie narzędzie do zarządzania zamówieniami oraz platforma integracyjna. Nowe aplikacje zostaną zintegrowane z istniejącymi i działającymi już systemami Polkomtelu tworząc spójną platformę wsparcia biznesu Grupy Polsat.

Projekt realizowany jest w metodyce lekkiej, zakładającej ścisłą współpracę połączonych zespołów: biznes-IT-wykonawca. Pozwala to na stałą kontrolę postępu prac i uniknięcie tak zwanego syndromu huśtawki, czyli realizacji czegoś innego niż w pierwotnie zakładanym scenariuszu. To szczególnie istotne - zważywszy na skalę projektu. W przedsięwzięcie zaangażowanych jest ponad 200 osób, modyfikacji podlega 50 systemów, do zrealizowania jest ponad 1500 wymagań. To główny powód, poza obszarem integratorskim, dla którego Polkomtel oprócz wykorzystania własnych zasobów IT, korzysta ze wsparcia ekspertów firmy Asseco Poland.

Projekt jest rozwinięciem zapowiadanych wcześniej synergii systemowych między Cyfrowym Polsatem i Polkomtelem. Realizowana obecnie modernizacja naszego systemu CRM pozwoli jeszcze sprawniej niż dotychczas odpowiadać na oczekiwania klientów i zapewni im wysoki komfort korzystania z naszych usług - podkreśla Jarosław Chudziak, dyrektor zarządzający do spraw IT Polkomtelu i Cyfrowego Polsatu.

Pierwsza faza projektu ma zakończyć się w marcu 2015 roku.

Źródło tekstu: Plus

Tagi: asseco crm plus
Komentarze
Zaloguj się
83. ~ola
0

2014-11-20 10:07:16

Dobry wybór CRMu to podstawa przy tak rozbudowanych korpo. Myślę, że dobry krok jeśli chodzi o wdrożenie systemu, który ułatwi pracę firmie ale tez i klientom, bo dzięki temu komunikatywność jest na lepszym poziomie, a za tym idzie sprawniejsza i bardziej kompleksowa obsługa. Bez CRM nie da się pracować na wysokim poziomie :) ja działam na CRM7 od more7 Polska i jestem zachwycona :) Czas pracy skrócił się, a efektywność jest o wiele wyższa.

Odpowiedz

82. ~Liwiusz
1

2014-10-17 08:58:54

Jaki CRM ma operator, to klienta średnio interesuje, ważniejsze jest jak obsługuje klienta, a tutaj PLUS leży i kwiczy. Internet "Power LTE bez limitu" działa tylko przez pół miesiąca, bo potem jest... limit. Takie rzeczy tylko w plusie.

Odpowiedz

81. ~Wicek
-2

2014-10-15 15:33:28

Bardzo dobry ruch, mają wspólną usługę smartdom i w nowym systemie dla klientów będzie to wszystko bardziej przejrzyste i czytelne. Mam wrażenie, że i jedna i druga firma sporo zyskała na połączeniu. No i przede wszystkim dużo zyskali abonenci...

Odpowiedz

80. ~ja
-2

2014-10-14 17:38:45

Ed74 Jest tu jakiś cwaniak?

Odpowiedz

79. Ed74
1

2014-10-14 17:13:13

Dobra ty już nie limituj ludziom łączy, wystarczy że twój wspaniały Plus tnie coraz bardziej :-) Tak z ciekawości płacą ci za to? czy kolejny psychofan? :-)

Odpowiedz

78. ~Kuzyn1920
-2

2014-10-14 17:04:38

77 boisz się o wypowiedź kolegów z pracy?? nikomu nic nie dyktuje , ja nawet światłowodem nie ściagne miesięcznie 900GB, całodobowy streaming w FHD nawet tyle nie wychodzi, dlatego pytam co to za liczby? nieznam ludzi którzy udostępniają neta na całe osiedle, i jaka moc przerobową musi mieć urządzenie rozdzielające, jaki transfer każdy z osobna, Gram w Diablo III i WOWa i nie jestem w stanie tyle wygrzmocić, z Youtuba mam liste puszczoną. Gratuluje naprawde gratuluje transferu :]

Odpowiedz

77. Ed74
2

2014-10-14 16:56:25

75* Nie twój interes, jest wolność i nie będziesz dyktował komuś co może a co nie. Jak ktoś ściągnie z kabla 900GB to wszystko ok. nic dziwnego, a z mobilnego to zaraz szok a na co a po co.

Odpowiedz

76. ~
2

2014-10-14 16:56:17

@75ściągać filmy w full HD, oglądać i usuwać. oglądać streamy na hitboxie czy twichu. oglądać filmy na yt. grać w wymagające dużo transferu gry przeglądarkowe, czy też dzielić internet na pół osiedla. można też archiwizować całe dyski na chmurach.

Odpowiedz

75. ~Kuzyn1920
-2

2014-10-14 16:50:48

Ok, kumam 900GB na cały miesiąc. to fajny transfer :] ale dla mnie nieosiągalny. Co można robić z 900GB.

Odpowiedz

74. ~Kuzyn1920
-3

2014-10-14 16:48:04

@71 Na co zużywa sie w 9h 900GB? i jak?

Odpowiedz

73. ~
3

2014-10-14 16:47:51

@72oczywiście zdajesz sobie sprawę z tego, że @71 miał na myśli cały miesiąc, a nie tylko 1 noc?

Odpowiedz

72. ~Kuzyn1920
-3

2014-10-14 16:38:01

@71 O_O 900GB?? WOW to daje średnią prędkość na poziomie 227,6 Mbps czyli ok 28,5MBps. Nie no teraz to serio zmieniam zdanie o Unlimited Data Play.

Odpowiedz

71. ~
4

2014-10-14 16:09:00

A na nockach w Play rekordziści cisną po 400-900GB :-)

Odpowiedz

70. ~
3

2014-10-14 16:07:08

69* Zgadza się tylko że Play ma w umowie 100GB dodatkowo dolicza się 25GB limitu dziennego i nocka bez limitu do 9 rano. Więc 125GB dziennego i nocka gdzie jest prawdziwy no limit w umowie, to nie to samo co szachrajstwo plusa gdzie dają lejka ostatnio po 50-60GB ;-)

Odpowiedz

69. ~
-3

2014-10-14 16:02:12

Play też już lejkuje w nielimitowanym LTE a będzie jeszcze bardziej. Żaden operator nie pozwoli sobie na zatkanie sieci i jak w Play ruch zwiększy się do poziomu zbliżonego do Plusa to też będzie lejkowal jeszcze bardziej.

Odpowiedz