DAJ CYNK

Pajacyki, czyli jakość obsługi klienta według Virgin Mobile

30.08.2012

Dodane przez: LuiN

Kategoria: Aplikacje i rozrywka

Interakcje: 14254

Ważne 0

0

Virgin Mobile ogłosił wielkie plany zdobywania polskiego rynku telefonii komórkowej. Tajną bronią sieci ma być jakość obsługi klienta. Z realizacją hasła customer champion są póki co drobne problemy...

Virgin Mobile ogłosił wielkie plany zdobywania polskiego rynku telefonii komórkowej. Tajną bronią sieci ma być jakość obsługi klienta. Z realizacją hasła customer champion są póki co drobne problemy...

Do serwisu Wykop.pl trafił zapis korespondencji pomiędzy klientem oczekującym na swój upragniony, obsługiwany prestiżowo starter Virgin Mobile a biurem obsługi klienta sieci.



Jak się okazuje, biuro ma już przygotowaną profesjonalną nomenklaturę do określania klientów. Uprzejmy Pan Marek określony został cieciem, aż strach myśleć jaką metkę otrzymałby w wersji nieuprzejmej.

Źródło tekstu: Wykop.pl

Tagi: Pajacyki
Komentarze
Zaloguj się
78. ~zoil
0

2012-12-14 15:11:20

a ja mam hosta z virgin

Odpowiedz

77. ~ja
0

2012-12-05 12:34:13

hello może i z GB operator ale czy to ma znaczenie ? jedynie Plus zostaje i niewiadoczmo czy też się nie sprzeda, ceny ma dobre i to jest najważniejsze

Odpowiedz

76. ~szafran
0

2012-10-20 14:02:55

Nazwa tej sieci jest bardzo nietrafna bo kto zna doskonale angielski to wie co znaczy virgin!

Odpowiedz

75. ~Neoo
0

2012-09-09 03:31:38

a czego się spodziewacie po ludziach zarabiających w najlepszym razie 9 zł na umowach miesięcznych o prace. Opy mają mnóstwo kasy i tylko wymyślają idiotyczne kampanie za miliony a taki konsultant bluzgany przez klientów myśli tylko kiedy przerwa i kiedy koniec pracy. Gdyby płacili średnią krajową to uwierzcie każdy problem klienta byłby 4 razy lepiej i szybciej naprawiany

Odpowiedz

73. ~
0

2012-09-08 17:27:05

72 E tam, przesadzasz. Gdyby było "minoł" to bym się jeszcze zgodził...

Odpowiedz

72. ~kaziu
0

2012-09-08 15:54:52

Jak ktoś pisze "miną" zamiast "minął" to może być uznany przez kogoś za ciecia.

Odpowiedz

71. ~
1

2012-09-07 09:18:51

Ten który go wyzwał powinien mieć świadomość, że korespondencja mailowa idzie dalej i że klient ją przeczyta. Druga sprawa że nie zna człowieka a wyzywa. Chamstwo i to powinno być karane.

Odpowiedz

70. ~johnny2010
-1

2012-09-06 22:26:47

Jakie ceny takie nazwy klientów. Nie ma darmowych obiadów :). Mało płacisz, mało płacą pracownikowi. Czy to nie jest uczciwe?

Odpowiedz

69. ~nie obrazam sie
1

2012-09-06 14:24:14

Kiedys "doradca biznesowy" Polkomtela odpisal mi tak: "Krzys prze¶lij mu to dzi¶ lub jutro albo cos odpisz bo truje dupe jak zwykle:) Mail byl skierowany do innego pracownika, do mnie trafil zapewne przez przypadek.

Odpowiedz

68. ~zyggi
1

2012-09-06 13:57:00

ale o co chodzi? przeciez ostatnio nawet na topie jest piosenka o cieciach CIE CIE CIE RE CIE czy jakos tak leci ;) pelen wypas hehhehe

Odpowiedz

67. ~
1

2012-09-06 11:33:31

@65 prawda, jesteśmy małymi trybikami generującymi im kasę!

Odpowiedz

66. ~
-1

2012-09-05 19:46:14

trolle???

Odpowiedz

65. ~xxx
-1

2012-09-05 18:31:59

Widzicie klienci? Tak się zawsze na forum spuszczacie, porównujecie i podniecacie nowymi ofertami a dla operatora i tak będziecie tylko małym cieciem. hehe

Odpowiedz

64. ~zniesmaczony brakiem stylu
1

2012-09-05 16:10:57

Z realizacją hasła customer champion są póki co drobne problemy... OCZYWIŚCIE, bo co to za bluzgi te kastomer szampią?! w języku polskim nie dają rady, bo ryba z frytkami w głowach im zalega.

Odpowiedz

63. ~
1

2012-09-05 11:05:58

Nie miałem tego problemu, pakiet mi włączyli gdzieś po pół godzinie od zalogowania

Odpowiedz