DAJ CYNK

Nowe Internetowe Centrum Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu

28.03.2014

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Aplikacje i rozrywka

Interakcje: 7117

Ważne 7

3

Cyfrowy Polsat uruchomił nową wersję Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK), która pozwala na samodzielne zarządzanie kontem klienckim przez Internet w znacznie szerszym niż dotychczas zakresie i upraszcza proces realizowania płatności.

Cyfrowy Polsat uruchomił nową wersję Internetowego Centrum Obsługi Klienta (ICOK), która pozwala na samodzielne zarządzanie kontem klienckim przez Internet w znacznie szerszym niż dotychczas zakresie i upraszcza proces realizowania płatności.

Klienci w prosty sposób sprawdzą stan swoich należności za telewizję, Internet, usługi VOD i online i zdecydują czy chcą realizować płatności za pojedynczą usługę, czy zbiorczo. Nowy serwis daje także możliwość opłaty abonamentu z góry za dowolną liczbę miesięcy - mówi Grzegorz Sandel, Dyrektor Zarządzający ds. Obsługi Klienta i Telekomunikacji, Cyfrowy Polsat.

Każdy użytkownik ICOK może zobaczyć w swoim panelu szczegóły wykupionych pakietów, informacje dotyczące sprzętu (numery seryjne, instrukcje obsługi), a w dziale "VOD, PPV i Serwisy Online" - dane materiałów wideo i pakietów wykupionych w ramach telewizji IPLA oraz platformy VOD Domowa Wypożyczalnia Filmowa, m.in. ilość wypożyczonych filmów i czas, jaki pozostał na ich obejrzenie. W dziale "Usługi/Wykorzystanie limitów" klienci sprawdzą, ile gigabajtów danych lub minut wykorzystali i czy mieszczą się w swoim miesięcznym limicie.

Zmiany mają docenić je przede wszystkim osoby, które korzystają z więcej niż jednej usługi Cyfrowego Polsatu. Otrzymają możliwość utworzenia własnej opisowej nazwy usługi zamiast skomplikowanego zwykle numeru karty dekodera czy usługi telekomunikacyjnej, np. "dekoder u babci" czy "Internet córki". Klient może także w każdej chwili sprawdzić i zmienić swoje dane kontaktowe, zapoznać się z warunkami posiadanej umowy oraz łatwo zmodyfikować posiadane pakiety i usługi. Nowy ICOK to także zmieniony wygląd oraz większa czytelność obsługi.

Źródło tekstu: Cyfrowy Polsat

Komentarze
Zaloguj się
34. ~Wiesiek
0

2014-04-14 16:08:52

Chciałem to gdzieś napisać, znalazłem temat na tej stronie, więc piszę. Bardzo przyjazny serwis do obsługi klienta. Przejrzyście, jasno i da się załatwić podstawowe sprawy (niesprawny dekoder) bez zbędnych problemów. Duży plus dla CP

Odpowiedz

33. czajson
0

2014-03-30 23:57:10

woody - odkąd pamiętam Orange ma problem ze sprzętem Sony. Popyt jest a oni dają ciała z dostępnością.

Odpowiedz

32. ~woody
0

2014-03-30 19:57:00

Wiecie może kiedy w Orange będzie dostępny Sony Z1 Compact w kolorze czarnym. Czekam z założoną umową 2 tygodnie i na infolinii ciągle dostaję tę samą informację że czekają na dostawę tego modelu. Dziwne jest to o tyle że na stronie internetowej jest ponoć dostępny. Czy ktoś z was ma jakieś info. Dzięki za odpowiedź.

Odpowiedz

31. czajson
0

2014-03-30 12:36:22

Napisałem dosłownie jeden komentarz (nr 16) na temat tego za co mam żal do CP. Jeśli Ty to uważasz za płacz, to faktycznie nie ma o czym gadać. Tak swoją drogą nie napisałeś dlaczego CP jest dla Ciebie skurwielem. Wyszło na to, że jesteś dla CP skurwielem, bo ten jest nim z definicji i zwyczajnie wysępiłeś lepszą ofertę. W innym przypadku wyrzuciłbyś dekoder i poszedłbyś do konkurencji. EOT

Odpowiedz

30. ~user_delete27
0

2014-03-30 12:26:48

A przepraszam, czy klient powinien glaskac operatora ? Nie sadze. Jezeli operator jest dla mnie skurwielem to ja jestem dla niego taki sam. Nie wiem co w tym dziwnego, to ze Ty wolisz plakac w komentarzach ze jest ci zle w CP to twoja sprawa, ja natomiast wole dzialac i nie narzekac. Koncze ta dyskusje bo mocno odbiegla od tematu newsa.

Odpowiedz

29. czajson
0

2014-03-30 11:44:14

Świadomość w Twoim rozumieniu wygląda tak, że przeglądamy fora po to, żeby wiedzieć kiedy operator się potknął i natychmiast z tej okazji korzystać? Taki klient niczym nie różni się od operatora.

Odpowiedz

28. ~user_delete27
0

2014-03-30 11:28:59

Hmmm gadka sepow? Od tego wlasnie sa takie fora - czyli mam rozumiec ze na forum telepolis o przedluzaniu umow tez sa sepy? No przestan, chodzi o to zeby byc swiadomym, a nie o to zeby pozniej psioczyc tak jak Ty.

Odpowiedz

27. czajson
0

2014-03-30 11:23:37

@26 - ignorantem, bo nie czytam satkuriera? Jak kupię samochód to mam od razu zapisywać się do fanclubu? Jak podpiszę umowę z providerem na internet to mam od ręki na wszelki wypadek zakładać antyfanpage na facebooku lub takiego szukać? Nie tędy droga. Nie jestem typem człowieka, który śledzi fora tylko po to, żeby jakiś haczyk znaleźć na operatora. Czytam fora, których tematyka mnie interesuje a nie te dzięki którym mogę osiągnąć jakieś korzyści materialne. Przejrzałem 219 stronę tego wątku i komentarze wyglądają jak gadka sępów czyhających tylko na okazję, żeby wyrwać jakieś mięso. "Znając życie oddzwonią i zaproponują pewnie jakąś ciekawą ofertę z bonusami ;-D"

Odpowiedz

26. ~
0

2014-03-30 09:39:49

@22, w takim razie pozostajesz ignorantem, którego komentarzy nie warto czytać. Ale przyczepić bzdetów - owszem. Póki będziesz je wypisywał, póty ktoś Ci udowodni, że pitolisz :)

Odpowiedz

24. ~
0

2014-03-29 23:11:08

@dziadek, ja także dzięki tamtemu forum za familijny HD +pakiet sport płacę średnio 18zł :)

Odpowiedz

23. ~
0

2014-03-29 23:09:20

22, nie zawracaj sobie tym głowy, bo tylko niepotrzebnie będziesz zaśmiecał sobie umysł sprawami od płytkiej rozrywki.

Odpowiedz

22. czajson
0

2014-03-29 22:42:45

Nie śledzę forum satkuriera, bo nie mam zamiaru zawracać sobie głowy kolejnym forum tylko dlatego, że mam telewizję. Sprawy telekomunikacyjne i IT mnie interesują a satelita ma tylko dostarczać mi płytkiej rozrywki. A tak wogóle co zabrali i czy można na tej podstawie nadal wypowiadać umowę?

Odpowiedz

21. ~user_delete27
0

2014-03-29 22:36:59

Oczywiscie że nie informowali mnie listownie. Sledze forum satkuriera, tam jest watek o wypowiadaniu umow w przypadku braku kanalu gwarantowanego. Ja przedluzylem w maju 2013 na chyba 24 miesiace a w grudniu wypowiedzialem listownie. Pod koniec grudnia dzwonili z utrzymania klienta i wywalczylem to co opisalem powyzej. Zawsze po wyslaniu wypowiedzenia z koncem umowy mozna ugrac taka oferte.

Odpowiedz

20. czajson
0

2014-03-29 22:03:53

@dziadek - nic mi na ten temat nie wiadomo. Myślisz, że czekałbym jak idiota do końca umowy gdybym miał możliwość zakończenia wcześniej? Poinformowali Cię o tym listownie? Do mnie nic nie doszło poza smsami o walkach KSW, których rzekomo się nie da wyłączyć. Dało się. Trzeba tylko było postraszyć prezesem GIODO.@19 - spiąłem się, bo nie lubię jak ktoś pisze bzdury w komentarzach do mnie nie czytając dokładnie moich.

Odpowiedz

18. ~user_delete27
0

2014-03-29 19:45:46

@16. nie wiem o co ci chodzi, w grudniu mozna bylo wypowiadac umowy bez konsekwencji ze wzgledu na usuniecie z oferty kanalu gwarantowanego, a ty mowisz ze do maja sie z nimi meczysz? Po co? Gdyby ci zalezalo na zerwaniu umowy to trzeba bylo to zrobic bez konsekwencji, a nie teraz placz i zgrzytanie zebow. Ja wypowiedzialem i otrzymalem oferte z umowa na 12 miesiecy w tym 5 za darmo i ipla w prezencie. Mnie to satysfakcjonuje ... i do nastepnego usuniecia kanalu ;D

Odpowiedz