DAJ CYNK

Japończycy pozywają Apple'a w sprawie animoji

22.10.2017

Dodane przez: Isand

Kategoria: Aplikacje i rozrywka

Interakcje: 4503

Ważne 5

5

Japońska firma Emonster, która jest właścicielem znaku handlowego Animoji na terenie USA pozwała Apple. Domaga się odszkodowania oraz zaprzestania używania tej nazwy przez Amerykanów.



Japońska firma Emonster, która jest właścicielem znaku handlowego Animoji na terenie USA pozwała Apple. Domaga się odszkodowania oraz zaprzestania używania tej nazwy przez Amerykanów.

Dyrektor generalny Emonstera Enrique Bonansea oskarżył firmę z Kalifornii o próbę przywłaszczenia sobie tego znaku handlowego. W 2014 roku jego firma wprowadziła do sklepu aplikację pozwalającą na wysyłanie animowanych emotikon. Rok później zastrzegła sobie znak handlowy. Jednak w ubiegłym miesiącu Apple zabiegał o odebranie Japończykom praw do animoji.

Bonansea dodaje również, że Apple kilkukrotnie zgłaszał się do Emonstera z propozycją kupna praw do animoji. Próbowano również gróźb. Uparci Japończycy (pod przewodnictwem Amerykanina żyjącego w Japonii) nie zgodzili się ani wtedy ani nie zamierzają skapitulować teraz.

Źródło tekstu: theverge, wł

Tagi: apple
Komentarze
Zaloguj się
12. kArAkAn
0

2017-10-23 13:08:39

a może ktoś w końcu napisze, że te animoji są po prostu kurde brzydkie?

Odpowiedz

11. applefan_
0

2017-10-23 12:45:43

Kiedy pojawią się komentarze dot. bezsensownych patentów?

Odpowiedz

10. ~Jarek Mik
-1

2017-10-23 12:30:09

ONN - prawisz PAN głupoty podając jako argument to, że pracownicy przedłużyli abonament w PLAY. Albo jest PAN tępy, albo świadomie PAN sieje dezinformację - przecież w każdej sieci PRACOWNICY MAJĄ WYDZIELONE LEPSZE KANAŁY, PRIORYTETOWE PASMA, ORAZ NIE MAJĄ BLOKOWANEJ SZYBKOŚCI I JAKOŚCI PRZESYŁU DANYCH.Puknij się PAN w swój łysy łeb Playowski.

Odpowiedz

9. ~TS
1

2017-10-23 11:44:31

@8 właśnie, przecież Apple ma najszczęśliwszych pracowników, którzy nigdy nie doświadczyli mobbingu, nie mówiąc o tym, że nigdy nie stosowali monopolistycznych praktyk! ... a na poważnie to się cieszę, że Apple popełnia tyle błędów, bo konkurencja dzięki temu staje się coraz mocniejsza, a to sprzyja nam, klientom którzy chcą coraz lepsze rozwiązania techniczne.

Odpowiedz

8. ~abc
0

2017-10-23 11:20:46

Apple i zastraszanie? to przecież nie może być prawda!

Odpowiedz

7. mlody_pelikan
0

2017-10-23 11:08:42

@6 i bardzo dobrze że ujadają, nie podoba mi się oferta którego z opów to po niej jade. Od tego sa wlasnie komentarze zeby mozna bylo wysmiac jakiegoś smiesznefo operatora, play kiedyś było atrakcyjne a teraz nie jest i co zrobisz?

Odpowiedz

6. ~Onn
1

2017-10-23 10:52:25

do @1. Byłem już u wszystkich ostatnio w Play, teraz od 10 miesięcy Orange i Plus. I nie potwierdzam żeby mi się coś mocno polepszyło. Co więcej paru pracowników, gdy przyszła ich kolej odnowienia umowy, bardzo optowało za pozostaniem w Play. I myślisz że to są masochiści telefoniczni?PS Jak Play dawał kupę bonusów, to modliliście się do fioletowego gluta jak do Najwyższego. Gdy przestał Was dotować, to ujadacie jak sprzedawczyki.

Odpowiedz

5. ~Darek
1

2017-10-23 09:38:03

No jeśli prawdą jest to o groźbach to Ogryzek przesadził.

Odpowiedz

3. ~zenON
-2

2017-10-23 09:31:38

Ponieść ich, ponieść... Apple uważa że ma prawo do wszystkiego, chora firma...@1 - Co do Play, szkoda strzępić język, Play i jakość to słowa które zupełnie do siebie nie pasują...

Odpowiedz

2. ~
1

2017-10-23 07:53:30

@1 wtedy jak zmadrzejesz

Odpowiedz

1. ~Flej
-5

2017-10-23 00:13:27

A kiedy klienci pozwą Playa za "jakość" oferowanych przez nich usług i kłamliwe reklamy w sprawie roamingu krajowego 4 operatorów?

Odpowiedz