DAJ CYNK

Inea oficjalnie udostępnia aplikację do obsługi konta

12.04.2017

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Aplikacje i rozrywka

Interakcje: 8

Ważne 3

3

Inea, wielkopolski operator kablowy, oficjalnie udostępniła swoim klientom aplikację mobilną do zarządzania kontem. Nowa aplikacja umożliwia obsługę klienta bez konieczności kontaktu z infolinią czy odwiedzin w salonie sprzedaży.



Inea, wielkopolski operator kablowy, oficjalnie udostępniła swoim klientom aplikację mobilną do zarządzania kontem. Nowa aplikacja umożliwia obsługę klienta bez konieczności kontaktu z infolinią czy odwiedzin w salonie sprzedaży.

Po zalogowaniu do aplikacji mobilnej za pomocą loginu bądź odcisku palca (iOS) klient ma możliwość szybkiego podglądu wszystkich aktywnych umów, przypisanych do nich urządzeń oraz usług, z których korzysta. Zyskuje też możliwość zamówienia dostępu do wydarzeń specjalnych typu pay-per-view lub skorzystania z wybranych promocji. Użytkownik ma również dostęp do aktualizacji swoich danych - numerów telefonów, adresu email i adresu korespondencyjnego. W części "Komunikaty" sprawdzić będzie można aktualne informacje dotyczące prac planowych, ewentualnych usterek oraz zgłoszonych spraw wraz z ich aktualnym statusem.





Aplikacja daje dostęp do rozbudowanej części poświęconej płatnościom. Można w niej sprawdzić salda opłat i informacje o sumie opłat naliczonych za poszczególne usługi. Aplikacja umożliwia opłacenie rachunku przelewem bankowym, za pomocą karty płatniczej lub w punkcie obsługującym kody QR. Przed wykonaniem płatności można zapoznać się z billingiem telefonicznym i listą wypożyczonych filmów.

W każdej chwili klient z poziomu aplikacji może połączyć się bezpośrednio z konsultantem lub sprawdzić lokalizację najbliższego salonu sprzedaży.

Nowa aplikacja jest dostępna w AppStore oraz Google Play.

Źródło tekstu: Inea, wł

Tagi: inea
Komentarze
Zaloguj się