DAJ CYNK

Bilety Przewozów Regionalnych z CallPay

11.06.2014

Dodane przez: SirmarK

Kategoria: Aplikacje i rozrywka

Interakcje: 4944

Ważne 2

4

Przewozy Regionalne wspólnie z firmą CallPay wprowadziły mobilną aplikację, dzięki której można dokonać zakupu biletu na przejazd pociągiem.

Przewozy Regionalne wspólnie z firmą CallPay wprowadziły mobilną aplikację, dzięki której można dokonać zakupu biletu na przejazd pociągiem.

Podróżny może zakupić bilet z wyprzedzeniem, do 30 dni przed planowaną podróżą, lub też na chwilę przed odjazdem pociągu.

Nie trzeba doładowywać wirtualnego konta. Wystarczy, że w aplikacji podepnie się kartę płatniczą, dokona zakupu, a opłata zostanie pobrana bezpośrednio z konta - bez dodatkowych prowizji. System działa w technologii MasterCard Mobile, co gwarantować ma bezpieczeństwie dokonywanych transakcji.

Aplikacja CallPay Kolej jest dostępna dla systemu iOS oraz Android.

Źródło tekstu: CallPay, wł

Komentarze
Zaloguj się
21. ~dominika
0

2015-07-16 15:43:23

Noi bardzo dobrze, jak widać zawsze maja na uwadze swoich podróżnych i to im sie naprawde bardzo chwali.

Odpowiedz

20. ~kornelia90
0

2015-06-02 18:20:35

Powiem Wam ze Przewozy Regionalne spośród tych wszystkich innych przewozników są dla mnie najlepsi. Nie zawiodłam sie, zawsze wszystko o czasie bez spóznień. Lubie z nimi jezdzic.

Odpowiedz

19. ~qazimodo
0

2014-06-13 11:51:28

@2 - pitolisz, bilety sa w takiej samej cenie. Przetestowane na krótkich odcinkach

Odpowiedz

18. ~Pabelo
0

2014-06-13 11:39:01

Ceny biletów są normalne i uwzględniają nawet wszystki możliwe zniżki - testowałem działa bez najmniejszych pronlemów. Pieniadze ciagnie prosto z karty Visa lub Mastercard. Wreszcie nie ma tych mrożących kasę portmonetek. Ponoćna byc też IC i koleje wlkp - mnie się podoba :)

Odpowiedz

17. ~Johny11
0

2014-06-12 09:40:34

@14, a ty byś nie chciał jej zniszczenia jakby ktoś używał twojej własności (tory = PKP PLK), a nie płacił tego co w kontrakcie (długi => PR)? Te spółki samorządowe zawsze miały straty.

Odpowiedz

16. ~mmmm
0

2014-06-11 22:00:26

Zniżkę rodzinną??? To nie w tej firmie. Zniżka rodzinna masz w PKP Intercity a nie w Przewozach Regionalnych. W PR masz cos podobnego tylko sie nazywa Ty i raz,dwa , trzy gdzie polega to na tym że pierwsza osoba jedzie na normalnym bilecie(lub na uldze ustawowej) a druga, trzecia, lub czwarta ma zniżkę 30%

Odpowiedz

15. ~f
0

2014-06-11 21:00:02

a czy można zakupić z zniżką rodzinną. bo w internecie nie można i musze łażić na dworzec

Odpowiedz

14. ~
0

2014-06-11 19:18:35

13, Przewozy Regionalne to nie jest PKP. To zupelnie inna firma ktora przez PKP najchetniej by zostala zniszczona :]

Odpowiedz

13. Wiksa11
0

2014-06-11 16:59:48

4. ~pabloki @ prowizja już jest w cenie, a na pewno mnie kosztowna dla PKP jest sprzedaż biletu przez telefon/internet niż opłacać kasjera, drukować bilet itp.

Odpowiedz

12. Wiksa11
0

2014-06-11 16:58:12

Najgorsze, że na stronie (pewnie w tej aplikacji też) nie ma uwzględnionych wszystkich zniżek przez co moja dziewczyna za każdym razem musi za biletem stać w kolejkach jak po ostatnią kiełbasę 30 lat temu...

Odpowiedz

11. ~
1

2014-06-11 15:47:58

Tam nie ma zadnej prowizji. Przynajmniej oficjalnie. Moze czlowiek ma konto z karta gdzie za darmo mozna raz w miesiacu dokonac transakcji. A za dodatkowe placi sie ekstra. I niepotrzebnie ktos zamęt robi takim komentarzem.

Odpowiedz

10. ~pabloki
-1

2014-06-11 13:04:24

jak pisałem już w #4 prowizja pewnie zwiększa cene . Niestety pociągami nie jeżdżę. Mam też pytanie czy to prawda co pisze #7 że tylko visa skoro działa w technologii mastercard mobile?Nie skorzystałbym z tych rozwiązań ze wzgl właśnie na te niby sfałszowane bilety. Pewnie skaner konduktora nie czyta wszystkich rozdzielczości , domyślam sie że chodzi o ppi.

Odpowiedz

9. ~pekapowiec
0

2014-06-11 12:12:23

pozdrowienia dla pani Agnieszki z Plusa i Callplaya. Gdyby nie pani...

Odpowiedz

8. ~
0

2014-06-11 11:31:17

O tych sfalszowanych biletach ktoś pisał na samym początku jak pojawił się program. Teraz chyba już jest ok.

Odpowiedz

7. ~tomek
0

2014-06-11 11:17:42

obsługa tylko Visa, do tego ponoć zdarza się że zeskanowany bilet z aplikacji pojawia się jako sfałszowany. Na razie zostaję przy kupowaniu przez www. ;)

Odpowiedz