DAJ CYNK

T-Mobile Polska: Thomas Lips przechodzi do struktur centralnych Deutsche Telekom

Marian Szutiak

Wydarzenia

Thomas Lips, Członek Zarządu T‑Mobile Polska, Dyrektor ds. Technologii i Innowacji, awansuje do struktur centralnych DT, obejmując od 15 sierpnia 2019 roku odpowiedzialność za obszar IoT Delivery, gdzie odpowiedzialny będzie za planowanie i wdrażanie usług powiązanych z Internetem Rzeczy.

Po 4 latach na stanowisku Członka Zarządu T‑Mobile Polska, Thomas Lips awansuje do struktur centralnych Deutsche Telekom, obejmując odpowiedzialność za obszar „IoT Delivery”. Thomas Lips przez ostatnie lata pełnił funkcję Dyrektora Pionu ds. Technologii i Innowacji, gdzie odpowiedzialny był za rozbudowę i utrzymanie sieci oraz infrastrukturę IT, Data Center i Innowacje technologiczne.

- Przez lata spędzone w Polsce Thomas dał się poznać jako osoba, która konsekwentnie dąży do realizacji wyznaczonych celów. Utrzymywana konsekwentnie, od lat, pozycja lidera jakości sieci jest tego niepodważalnym dowodem. T‑Mobile Polska może się również poszczycić nowoczesnym Centrum Zarządzania Siecią, w ramach którego uruchomione zostało Centrum Operacyjne ds. Cyberbezpieczeństwa. T‑Mobile to nie tylko jakość, ale również najważniejsze innowacje jak HD Voice+, VoLTE czy VoWiFi, które wdrażamy przede wszystkim z myślą o satysfakcji klientów.

- powiedział Andreas Maierhofer, CEO T‑Mobile Polska

Thomas Lips jest związany z Deutsche Telecom od ponad 20 lat, od 11 lat piastując stanowiska menedżerskie (w tym 4 lata na stanowisku CTIO w T‑Mobile Polska). W trakcie swojej kariery zawodowej odpowiadał za liczne projekty strategiczne, w tym transformację i rozwój infrastruktury sieciowej operatorów azjatyckich i europejskich.

Zobacz: RFBenchmark: Internet LTE najszybszy w sieci Play, a 3G w T-Mobile
Zobacz: Wyniki T-Mobile Polska za 1Q2019: stabilny wynik EBITDA, mimo negatywnego wpływu zdarzeń jednorazowych, wzrost bazy klientów
Zobacz: [Aktualizacja] Play odgryza się T-Mobile i składa wnioski o zabezpieczenie procesowe dotyczące dwóch kampanii reklamowych

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: wirtualnemedia.pl

Źródło tekstu: T-Mobile