DAJ CYNK

Samsung: Darmowy transport reklamowanego sprzętu przez paczkomaty InPost

LuiN

Wydarzenia

Wraz z zakończeniem programu pilotażowego, paczkomaty InPost wykorzystywane są w czasie realizacji napraw gwarancyjnych sprzętu Samsunga. Nawiązane partnerstwo umożliwia łatwą i szybką obsługę zwrotów, wymian oraz reklamacji towarów. Wprowadzona usługa jest bezpłatna dla wszystkich klientów Samsunga.

Wraz z zakończeniem programu pilotażowego, paczkomaty InPost wykorzystywane są w czasie realizacji napraw gwarancyjnych sprzętu Samsunga. Nawiązane partnerstwo umożliwia łatwą i szybką obsługę zwrotów, wymian oraz reklamacji towarów. Wprowadzona usługa jest bezpłatna dla wszystkich klientów Samsunga.

Dzięki kooperacji, użytkownicy produktów marki Samsung, mogą w prosty sposób przekazać sprzęt do naprawy za pośrednictwem paczkomatów InPost - 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodni i bez konieczności oczekiwania na kuriera. Program pilotażowy darmowej usługi ruszył w listopadzie.

OD teraz wystarczy przeprowadzenie krótkiej rozmowy telefonicznej z Centrum Obsługi Samsunga, aby użytkownik otrzymał SMS z kodem uprawniającym do nadania reklamowanego towaru w jednym z paczkomatów InPost. Przesłanie sprzętu za pośrednictwem paczkomatu jest bezpłatne i nie wymaga adresowania przesyłki. Co więcej, system monitoringu i nagrania wideo pozwala śledzić każdy etap przesyłki, co dodatkowo zabezpiecza oddawany produkt.

Do końca 2013 roku na całym świecie funkcjonować będzie - w różnych modelach biznesowych - około 2.750 Paczkomatów. Terminale są już dostępne w 18 krajach na całym świecie - w zaledwie 2 lata podbiły oprócz Polski: Arabię Saudyjską, Australię, Chile, Wielką Brytanię, Irlandię, Islandię, a także Litwę, Łotwę, Ukrainę, Estonię, Rosję, Cypr, Słowację, Czechy, a także Kostarykę, Salwador oraz Gwatemalę.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Integer