DAJ CYNK

Polsat coraz ściślej integruje serwis Interia.pl ze swoimi platformami

Henryk Tur

Telewizja i VoD

Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat, mówi o integracji z Interią: "Idziemy w kierunku jednego produktu". Ale co to właściwie oznacza?

W połowie lipca 2020 roku Telewizja Polsat sfinalizowała przejęcie Grupy Interia od Bauer Media za 422 mln zł. Odbyło się to po uzyskaniu zgody prezesa UOKiK-u. Stanisław Janowski, prezes zarządu Telewizji Polsat, zapowiada ściślejszą integrację tych dwóch podmiotów. Pierwszym krokiem w tym kierunku było dołączenie jeszcze w lipcu do władz Interii menedżerów Polsatu: członkiem zarządu został Adam Nowe, prokurentem Norbert Walkiewicz, a członkami rady nadzorczej: Zygmunt Solorz, Tobias Solorz, Piotr Żak, Maciej Stec i Stanisław Janowski. Ponadto dziennikarz Polsatu i koordynator Polsatnews.pl, Piotr Witwicki, objął dodatkową funkcję pełnomocnika zarządu Interii ds. informacji i publicystyki.

Z początkiem października Polsat Media, biuro sprzedaży oferty reklamowej grupy Cyfrowy Polsat, przejęło obsługę w tym zakresie Grupy Interia, a jej pracownicy dołączyli do zespołu Polsat Media. Wirtualne Media spytały o integrację Stanisława Janowskiego podczas konferencji wynikowej Cyfrowego Polsatu. Prezes Telewizji Polsat wyjaśnił:

Realizacja synergii między Polsatem a Interią ma już miejsce, sprzedaż reklamowa jest realizowana przez Polsat Media, udostępniany jest content zarówno w segmencie informacyjnym, jak i sportowym, rozrywkowym. Content informacyjny pochodzi z feedu Polsat News i jest on obecny w Interii. Zakończył się projekt Interia Fakty, zaczął się projekt Interia Wydarzenia, który jest bezpośrednio połączony z Polsatem, z Polsat News. W tym segmencie jest bardzo ścisłe połączenie i idziemy w kierunku jednego produktu

Zobacz: Wyniki Grupy Cyfrowy Polsat po 3Q2020: kwartał minął pod znakiem wzrostów

Ponadto dodał, że działania marketingowe również zostaną ujednolicone:

Aktywizujemy je teraz w Interii. Idzie to bardzo sprawnie, jesteśmy z tego bardzo zadowoleni. Czekamy, aż będziemy mogli monetyzować synergię z którą wystartowaliśmy od początku

O wynikach Cyfrowego Polsatu za III kwartał piszemy w osobnym artykule, do którego lektury zapraszam. Tutaj napiszę tylko, że we wrześniu br. 65,4 mln odsłon wykonało w Interii.pl 4,69 mln użytkowników.

Zobacz: Nowy Cyfrowy Polsat – Twoja telewizja nie potrafi aż tyle

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: http://www.cyfrowypolsat.pl/biuro-prasowe/

Źródło tekstu: Wirtualne Media