DAJ CYNK

Wolny Internet w Virgin Mobile to nie awaria. Problemy wynikają z niezbędnej modernizacji sieci

orson_dzi

Taryfy, promocje, usługi

Klienci Virgin Mobile od kilku dni narzekają na niską prędkość Internetu. Wolny transfer danych jest łączony z awarią lub ograniczeniami narzuconymi przez sieć Play, w której działają numery Virgin. Jak udało nam się dowiedzieć od przedstawicieli operatora, problemy wynikają z prowadzonych prac nad modernizacją sieci światłowodowej.

Z informacji od użytkowników Virgin Mobile, które można znaleźć na naszym forum wynika, że w ostatnich dniach występują bardzo duże problemy z działaniem Internetu mobilnego. Prędkość pobierania w bardzo dużych przedziałach czasu ma problem z przekroczeniem 1 Mb/s. Oliwy do ognia dolewa obsługa profilu operatora na Facebooku, która usuwa wpisy niezadowolonych klientów sugerujących awarię sieci.

Zobacz: Virgin Net, czyli internet mobilny od Virgin Mobile. Pakiety 60 GB oraz 120 GB. Ceny od 25 zł miesięcznie

Z prośbą o wyjaśnienie sprawy poprosiliśmy biuro prasowe Virgin Mobile. Wynika z nich, że klienci muszą się uzbroić w cierpliwość, bo problemy mogą potrwać jeszcze kilka dni. Wynikają one z modernizacji sieci światłowodowej.

Rozpoczęliśmy prace modernizacyjne naszych łączy światłodowych. W związku z tym mogą pojawić się przejściowe problemy z działaniem internetu. Pracę zakończymy w przyszłym tygodniu.
Ich przeprowadzenie jest niezbędne do prawidłowego działania usług, są planowe i nie wynikają z żadnej awarii.
Prosimy wszystkich naszych klientów o wyrozumiałość.

Zobacz: [Aktualizacja III] Pierwszy dzień wiosny przywitał użytkowników Virgin Mobile awarią sieci
Zobacz: Rosja ostrzega przed eksperymentem na ludzkości, czyli siecią 5G. Czy nie brzmi to znajomo?
Zobacz: Tanie telefony w maju: najlepsze modele do 500, 800, 1000 i 1200 zł

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł