DAJ CYNK

ABC Data polskim dystrybutorem marki Oppo

orson_dzi

Sprzęt

Oppo będzie kolejną azjatycką marką w portfolio ABC Data. Dystrybutor oficjalnie poinformował o zawarciu umowy.

ABC Data ma być jednym z kilku dystrybutorów smartfonów Oppo. Sprzedaż urządzeń ma wystartować w I kwartale 2019 roku. Smartfony Oppo znajdziemy m.in. w ofercie sieci Play.

Zobacz: Play będzie miał w ofercie smartfony Oppo

Dzięki naszym kompetencjom i budowanemu przez lata unikalnemu know-how, stale wzmacniamy swoje przewagi konkurencyjne, co szczególnie dobrze obrazuje nasza kooperacja z najbardziej dynamicznie rozwijającymi się partneramiJuż wkrótce będziemy mogli podać więcej szczegółów oraz pokazać, jak zamierzamy prowadzić dalszą ekspansję naszych firm.

 - komentuje sprawę Ilona Weiss, Prezes zarządu ABC Data

ABC Data ma już doświadczenie z dalekowschodnimi markami. W 2016 roku firma stała się pierwszy dystrybutorem smartfonów Xiaomi w Polsce. Z kolei w 2018 roku rozpoczęła się współpraca ABC Data z Alibaba Cloud. Firma jest też dystrybutorem produktów Lenovo w Polsce.

Zobacz: 31 stycznia marka Oppo oficjalnie zadebiutuje na polskim rynku

Cały czas nie wiadomo, z jakimi konkretnie modelami Oppo zadebiutuje na polskim rynku. Sugerując się brytyjską premierą, powinniśmy w Polsce zobaczyć modele Oppo RX17 Pro oraz Oppo RX17 Neo, Raczej nie spodziewałbym się na naszym rynku startu z flagowym Oppo FInd X.

Zagadką pozostaje też cena smartfonów, która w dużej mierze będzie decydować o sukcesie marki. Typowego polskiego klienta nie przekona argument, że Oppo w Chinach to taki miejscowy iPhone i to właśnie Oppo zajmuje większość witryn sklepowych rodzimych operatorów. Typowy polski klient nie kupi flagowca nieznanej mu marki ze Snapdragonem 710 za 3000 zł. Miejmy nadzieję, że osoby zajmujące się Oppo w Polsce, a nie można odmówić im doświadczenia i znajomości rynku, będą tego świadome.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: wł

Źródło tekstu: ABC Data; wł