DAJ CYNK

Wyniki UPC Polska po 2Q2013

LuiN

Prawo, finanse, statystyki

Na koniec II kwartału UPC Polska miało 1 449 500 klientów, którzy korzystali z 2 657 000 usług: 1 271 500 telewizji, w tym 809 500 cyfrowej, 880 000 Internetu i 505 500 telefonii.

Na koniec II kwartału UPC Polska miało 1 449 500 klientów, którzy korzystali z 2 657 000 usług: 1 271 500 telewizji, w tym 809 500 cyfrowej, 880 000 Internetu i 505 500 telefonii.

Przyrosty netto RGU (ang. Revenue Generating Unit - liczba usług generujących przychody) w tym okresie wyniosły 12,1 tys. w przypadku Telewizji Cyfrowej, 5,2 tys. - Internetu i 17,2 tys. - telefonii UPC. Inwestycje w rozwój usług oraz działania promocyjne skutkują wzrostem liczby klientów korzystających z potrójnej usługi. W drugim kwartale przybyło 18,5 tys. takich klientów, a na koniec tego okresu z potrójnej usługi korzystało niemal 30% abonentów UPC.

W II kwartale liczba klientów UPC Polska wyniosła 1 449 500 w porównaniu do 1 466 100 w poprzednim kwartale. Usługą, która stale zmniejsza swój udział jest telewizja analogowa - na koniec drugiego kwartału korzystało z niej o 32 400 klientów mniej.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Liberty Global

Tagi: upc