DAJ CYNK

Fitbit prawie potroił udziały w rynku inteligentnych zegarków, Apple w dół

Michał Świech

Prawo, finanse, statystyki

Huawei ma ambitne plany stania się liderem sprzedaży na rynku smartfonów. Podobne plany, ale co do inteligentnych zegarków, ma Fitbit. Póki co wszystko idzie z planem.

Apple utrzymał pierwszą pozycję na rynku inteligentnych zegarków. Firma zanotowała również duży wzrost rok-do-roku, jednak okazało się to za mało by urosły udziały w rynku. Firma z Cupertino musi zatem zadowolić się 30% udziału w rynkowym torcie, to mniejszy kawałek niż rok temu, wtedy było to 35%.

Na drugim miejscu znalazł się Fitbit, którego udziały wzrosły z 6% do 18%. Marka zawdzięcza sukces dobrej sprzedaży serii Versa. Na trzecim miejscu Imoo - chiński producent zegarków dla dzieci - z wynikiem 10%, natomiast na czwartym jest Samsung. Koreańczycy również zanotowali wzrost sprzedaży, jednak udziały w rynku spadły z 9 do 7%. Na piątym miejscu z 3% znalazł się Amazfit.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: counterpoint, wł