Firma LogMeIn zapowiedziała poważne zmiany w popularnym menedżerze haseł LastPass. Już niedługo użytkownicy darmowego pakietu stracą dostęp do jednej z kluczowych funkcjonalności, o ile nie wykupią wersji Premium.
Nadchodzące zmiany dotkną wyłącznie darmowego pakietu LastPass Free. Już niedługo, bo od 16 marca, jego użytkownicy będą mogli korzystać z menedżera na nieograniczonej liczbie urządzeń, ale tylko jednego rodzaju: komputerów lub urządzeń mobilnych. Oznacza, to że w ramach darmowego pakietu nie będzie można równolegle korzystać z usługi np. na laptopie i smartfonie.
Biorąc pod uwagę, że możliwość korzystania z aplikacji na kilku urządzeniach jest jedną z kluczowych funkcjonalności menedżera haseł, wielu użytkowników z pewnością będzie szukała sposobu, żeby ją odzyskać. Dobra wiadomość jest taka, że będą mogli to zrobić. Zła - wyłącznie w ramach płatnego pakietu LastPass Premium, który zapewnia dostęp do usługi na nieograniczonej liczbie urządzeń obydwu kategorii. Jego cena to 2,90 euro miesięcznie.
Jaki jest cel planowanych zmian? Można podejrzewać, że chodzi o nakłonienie darmowych użytkowników do przejścia na jeden z płatnych planów. Szkoda tylko, że odbywa się to poprzez ograniczanie dostępu do podstawowej funkcjonalności i stawianie ich pod ścianą.
Zobacz: Edge otrzymuje możliwość generowania unikalnych haseł
Zobacz: 15 miliardów haseł w Darknecie
Źródło zdjęć: LogMeIn
Źródło tekstu: LogMeIn
A ja korzystam z różnych rodzajów płatności i ciul ci do tego buraku :D
po prostu patrza co wysylasz, szyfrowanie nie ma znaczenia, sproboj zrobic cos nielegalnego, np. nap ...
Co roku ten sam bełkot, jak bym mógł slajdy bym wam wkleił
To dajcie mi te "zaledwie" 2899zł... Jak będzie kosztować z 1200zł to będzie w miarę niedrogo.
A gdzie podwarszawski WAWTEL 950/450 ?