DAJ CYNK

Play opowiada bajki z influencerami. Szczypta miłości, trochę uczciwości i wreszcie hejt

Sebastian Górski

Rozrywka

Nauka przez zabawę to chyba najlepsza możliwa forma zdobywania wiedzy. Z taką właśnie intencją Play przy współudziale znanych youtuberów stworzył współczesną wersję znanych bajek, przy okazji edukując najmłodszych o zagrożeniach czyhających w sieci.

Współczesne interpretacje “Kota w butach”, “Kopciuszka”, “Królowej Śniegu”, “Królewny Śnieżki” oraz “Czerwonego Kapturka” trafiły właśnie na kanał YouTube prowadzony przez Play. Wybór konkretnych bajek był owocem głosowania widzów i fanów, a do ich produkcji zaangażowano topowych influencerów (między innymi Martin Stankiewicz, Piotr Ogiński, Człowiek Warga, Dawid Myśliwiec, Ajgor Ignacy, Wujaszek Liestyle, Ciocia Liestyle).

Zobacz: YouTube wyłącza komentarze w filmach z nieletnimi

Zobacz: Wyniki Play za 2018 rok - przychody i zyski w górę, rośnie baza klientów abonamentowych

Bajki w nowoczesnym wydaniu poruszają współczesną tematykę, informując najmłodszych o zagrożeniach jakie stwarzają technologie. Z filmów możemy się dowiedzieć nieco o zjawisku hejtu, rozmowach z nieznajomymi w sieci, zakłamywaniu rzeczywistości, relacjach przez internet, anonimowości oraz uczciwości. Filmy najlepiej oglądać w towarzystwie rodziców, z którymi o wyżej wymienionych tematach łatwiej wtedy porozmawiać.

Zobacz: Oferta rodzinna Play z darmowym Internetem nawet przez 9 miesięcy

Zobacz: Nowa promocja w Play: Tidal za darmo na 3 lub 6 miesięcy

Za produkcję filmów odpowiada Oto Film. Pomysł kreatywny i postprodukcja: Plej. Współpracę z influencerami poprowadziły firmy Plej i MediaCom.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Play

Źródło tekstu: Play