W nocy Riot Games udostępniło patch 11.4 to gry League of Legends. Aktualizacja przede wszystkim wprowadza duże zmiany w dżungli, która zostaje znacząco osłabiona.
Dalsza część tekstu pod wideo
Riot Games wyszło z założenia, że dżunglerzy mieli zbyt duży wpływ na wynik gry i to właśnie ta pozycja została głównie osłabiona w najnowszej aktualizacji. Oprócz tego mnóstwo postaci otrzymało mniejsze lub większe wzmocnienia czy też osłabienia. Poza tym zmieniło się też kilka przedmiotów, które były zbyt mocne lub zbyt słabe.
League of Legends patch 11.4 - zmiany obozów w dżungli
Ponurnik
- Doświadczenie: 1
35/138,375/145,125/155,25/168,75/182,25 pkt (na poziomach 1/3/4/5/7/9) => 125/128,125/134,375/143,75/156,25/168,75 pkt (na poziomach 1/3/4/5/7/9)
- Złoto:
105 => 85 szt.
Duży Skalniak
- Doświadczenie:
37/37,925/39,775/42,55/42,55/46,25/46,25/49,95 pkt (na poziomach 1/3/4/5/7/9) => 27/27,675/29,025/31,05/31,05/33,75/33,75/36,45 pkt (na poziomach 1/3/4/5/7/9)
- Złoto:
42 => 32 szt.
Mały Skalniak
- Doświadczenie:
18/18,45/19,35/20,7/20,7/22,5/22,5/24,3 pkt (na poziomach 1/3/4/5/7/9) => 16/16/16,4/17,2/18,4/18,4/20/20/21,6 pkt (na poziomach 1/3/4/5/7/9)
Szkarłatny Brzywodziób
- Doświadczenie:
5/46,125/48,375/51,75/56,25/60,75 pkt (na poziomach 1/3/4/5/7/9) => 35/35,875/37,625/40,25/43,75/47,25 pkt (na poziomach 1/3/4/5/7/9)
- Złoto:
45 => 35 szt.
League of Legends patch 11.4 - zmiany bohaterów
Amumu
- Zdrowie:
613 => 615 pkt
- Histeria (E) obrażenia podstawowe:
75/95/115/135/155 => 75/100/125/150/175
Braum
- Lodowcowa Szczelina (R) czas odnowienia:
140/120/100 => 120/100/80 sek.
Caitlyn
- Przyrost obrażeń:
3,3 => 3,8 pkt
- Przyrost prędkości ataku:
3,5 => 4%
Camille
- Taktyczne podcięcie (W) czas odnowienia:
15/13,5/12/10,5/9 => 17/15,5/14/12,5/11 sek.
Fiora
- Umiejętność bierna - Taniec Fechmistrzyni obrażenia oznaczenia:
2,5% (+4,5% za każde 100 pkt obrażeń od ataku) => 3% (+5,5% za każde 100 pkt obrażeń od ataku).
Jinx
Kai'Sa
- Icathiański Deszcz (Q) obrażenia podstawowe:
45/61,25/77,5/93,75/110 pkt => 40/55/70/85/100 pkt
- Icathiański Deszcz (Q) maksymalne obrażenia podstawowe przeciwko jednemu celowi:
101,25/137,8125/174,375/210,9375/247,5 pkt => 90/123,75/157,5/191,25/225 pkt
- Icathiański Deszcz (Q) maksymalne obrażenia podstawowe po ewolucji przeciwko jednemu celowi:
168,75/229,6875/290,625/351,5625/412,5 pkt => 150/206,25/262,5/318,75/375 pkt
Katarina
- Lotos Śmierci (R) skalowanie obrażeń przy trafieniu: 25 => 25/30/35%
- Lotos Śmierci (R) obrażenia każdego sztyletu:
15% dodatkowych obrażeń od ataku (+9,9% za każde 100% łącznej prędkości ataku) => 16% dodatkowych obrażeń od ataku (+12,8% za każde 100% łącznej prędkości ataku).
Urgot
- Czystka (W) skalowanie obrażeń przy trafieniu:
50 => 75%
Lee Sin
- Fala Dźwięku (Q) czas odnowienia:
11/10/9/8/7 => 10/9/8/7/6 sek.
Renekton
- Rzeź Niewiniątek (Q) podstawowe leczenie po trafieniu jednostek niebędących bohaterami:
3/4,5/6/7/9 => 3/4/5/6/7 pkt
Samira
- Chojracki Impuls (umiejętność bierna) skalowanie dodatkowych obrażeń:
7,5 => 3,5-10,5% (na poziomach 1-18)
- Smykałka (Q) skalowanie obrażeń:
100 => 80/87,5/95/102,5/110%
- Wirujące Ostrze (W) czas trwania:
1 => 0,75 sek.
- Dziki Pęd (E): Samira nie można już doskakiwać przez sojuszników
- Dziki Pęd (E): Samira może teraz doskakiwać przez wrogie wieże, ale priorytetowo będzie obierała za cel bohaterów
- Dziki Pęd (E) prędkość doskoku:
2650 => 1600 jedn.
- Piekielny Spust (R) czas odnowienia:
3 => 8 sek.
Skarner
- Zdrowie:
601 => 580 pkt
- Przyrost Zdrowia:
90 => 85 pkt.
Soraka
- Deszcz Gwiazd (Q) premia do prędkości ruchu:
15/17,5/20/22,5/25 => 20/22,5/25/27,5/30%
- Astralne Natchnienie (W) podstawowe leczenie:
90/125/160/195/230 => 100/135/170/205/240 pkt
Talon
- Rozpruwanie (W) czas odnowienia:
9 => 9/8,5/8/7,5/7 sek
- Rozpruwanie (W) skalowanie obrażeń:
40 => 55%
Tryndamere
Varus
- Kołczan Rozkładu (W) wzmocnione dodatkowe obrażenia Q:
Zwiększone o 0-50% (zależnie od czasu ładowania) => zwiększone o 0-80% (zależnie od czasu ładowania)
- Kołczan Rozkładu (W) maksymalne obrażenia od brakującego zdrowia:
9/12/15/18/21% (na poziomach 1/4/7/10/13) => 10,8/14,4/18/21,6/25,2% (na poziomach 1/4/7/10/13)
Veigar
- Złowrogie Uderzenie (Q) koszt:
40/45/50/55/60 => 30/35/40/45/50 pkt
- Przedwieczny Wybuch (R) czas odnowienia:
120/100/80 => 120/90/60 sek
League of Legends patch 11.4 - zmiany przedmiotów
Ostrze Gniewu Guinsoo (Guinsoo's Rageblade)
- Prędkość ataku: 40 => 45%
Odnowienie Kamienia Księżycowego (Moonstone Renewer)
- Leczenie Sojuszników Łaską Gwiazd:
70-100 (zależnie od poziomu sojusznika) => 50-100 pkt (zależnie od poziomu sojusznika)
Morellonomicon
- Moc umiejętności:
70 => 80 pkt
Śmiertelne Przypomnienie (Mortal Reminder)
- Obrażenia od Ataku:
20 => 25 pkt
Chempunkowy Łańcuchowy Miecz (Chempunk Chainsword)
Kosmiczny Implus (Cosmic Drive)
- Prędkość Ruchu Czarownego Pląsu (usunięto): Kosmiczny Impuls nie zapewnia już premii do prędkości ruchu po zadaniu obrażeń umiejętnościami).
- Kosmiczny Odlot (dodano): jeżeli masz co najmniej 160 pkt mocy umiejętności, zyskujesz 20 jedn. przyspieszenia umiejętności i 10-30 jedn. prędkości ruchu (zależnie od poziomu)
Wieczna Zmarzlina (Everfrost)
- Przepis:
Zaginiony Rozdział + Różdżka Zniszczenia + 1250 szt. złota => Zaginiony Rozdział + Różdżka Zniszczenia + Rozgrzany Klejnot + 450 szt. złota
- Zdrowie:
200 => 250 pkt
- Obrażenia Oblodzenia:
100 (+30% AP) => 125 pkt (+25% AP)
- Czas rzucenia Oblodzenia:
0,25 => 0,15 sek.
Wieczna Zima (ulepszenia Ornna dla Wieczna Zmarzlina)
- Zdrowie:
300 => 350 pkt
- Obrażenia Oblodzenia:
100 (+30% AP) => 125 pkt (+25% AP)
League of Legends patch 11.4 - inne zmiany
Aktualizacja otrzymywanego leczenia
- Otrzymywane leczenie wyświetla się tylko dla gracza, który go używa, i jego sojuszników.
- Pasek otrzymywanego leczenia teraz bardziej odznacza się na tle innych efektów paska zdrowia.
Aktualizacja sklepu w grze
- Możecie teraz przeciągnąć róg sklepu, by zmienić jego wielkość. Ostrożnie, to łaskocze!
- Panel szybkiego zakupu otrzymał kilka usprawnień w przypadku talizmanów. Teraz automatycznie zmienia kolejność talizmanów w zależności od tego, w jakie jesteście aktualnie wyposażeni, aby zaoszczędzić wam trochę czasu.
- Poprawki i ulepszenia wydajności
Naprawione błędy / Drobne zmiany
- KLIENT: Odnaleźliśmy odznakę lojalności i przywróciliśmy ją do Kolekcji.
- KLIENT: Naprawiono wyciek pamięci, który pojawiał się po świętowaniu każdej misji po grze, dzięki czemu klient powinien działać sprawniej.
- Efekt wizualny osłabienia pancerza stworów i małych potworów za pomocą Umiejętności biernej — Odkształcanie Formy Rell został zmieniony.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że kara do prędkości ataku rakiet z Q — Zmienianka! Jinx wpływała na jej podstawową prędkość ataku, a nie tylko dodatkową.
- Poprawiono wartość obrażeń od ataku Gruboskórności Steraka.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że gracze nie mogli zakupić Totemów Kontroli, gdy miejsce w ich ekwipunku zwalniało się po użyciu zaopatrzenia poza fontanną.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że R — Napaść z Cienia Talona stawała się widoczna dla wrogów, jeśli zabił któregokolwiek z nich za jej pomocą, gdy był wyposażony w Mroczne Ostrze Draktharru.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że niewidzialność z Mrocznego Ostrza Draktharru była anulowana, gdy bohater, który był w nie wyposażony, wziął udział w zabójstwie podczas efektu niewidzialności.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że unieruchomieni lub uziemieni bohaterowie mogli używać Łamacza Falangi.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że Urwanie Chmury Potęgi Wichury wystrzeliwało mniej pocisków, niż powinno, gdy bohater był przenoszony do R — Wymiaru Śmierci Mordekaisera podczas używania Potęgi Wichury.
Źródło tekstu: League of Legends