Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w Internecie, dotyczy to 80% osób spośród ponad 12 tys. badanych w 12 krajach.
Dalsza część tekstu pod wideo
Najpopularniejszą aktywnością towarzyszącą oglądaniu TV stało się surfowanie w Internecie, dotyczy to 80% osób spośród ponad 12 tys. badanych w 12 krajach.
Wraz z rozwojem Internetu oraz pojawieniem się na rynku wysokiej klasy urządzeń mobilnych, zmieniają się nawyki użytkowników. Jednak wbrew przewidywaniom, wzrost znaczenia Internetu nie odbywa się kosztem telewizji. Wprost przeciwnie, mobilny Internet pozwala na oglądanie telewizji w dowolnym miejscu i o dowolnej porze. Dlatego właśnie, choć telewizję oglądamy inaczej, to wcale nie rzadziej niż do tej pory.
Do odbioru telewizji coraz częściej służą nam laptopy, tablety i smartfony. 67% konsumentów ogląda ściągnięte lub streamowane programy telewizyjne przy użyciu sprzętów mobilnych.
Źródło tekstu: Ericsson