Za nami Międzynarodowy Dzień Emoji. Z tej okazji Netflix wprowadziła udogodnienie dla swoich fanów, w postaci bota na oficjalnym profilu firmy na Facebooku.
Dalsza część tekstu pod wideo
Za nami Międzynarodowy Dzień Emoji. Z tej okazji Netflix wprowadziła udogodnienie dla swoich fanów, w postaci bota na oficjalnym profilu firmy na Facebooku.
Netflix Recomoji to nowy sposób na odkrywanie treści dostępnych na platformie, który nie wpływa na system rekomendacji samego serwisu. Algorytm aplikacji Netflix powstał po to, by odczytywać stałe upodobania swoich użytkowników i jest przypisany bezpośrednio do poszczególnych kont. Netflix Recomoji bazuje na informacjach podanych w konwersacji przy użyciu Messengera. Dzięki emoji mechanizm odczytuje samopoczucie użytkownika w danej chwili i dostosowuje do tego swoje rekomendacje. Te z kolei można w prosty sposób udostępniać swoim znajomym. Jeśli rekomendacja przypadnie mu do gustu, wystarczy, że wybierze w konwersacji opcję "Dodaj do ulubionych". W oknach rozmów pojawi się dodatkowe rozszerzenie Netflix Recomoji.
Akcja Netflix Recomoji potrwa do połowy października i w tym czasie będzie dostępna dla wszystkich fanów serwisu w Polsce. Propozycje przedstawiane za pośrednictwem aplikacji Messenger nie są połączone z subskrypcją Netflix, dzięki czemu każdy może sprawdzić, jak działają rekomendacje bazujące na samopoczuciu.
Zobacz: Netflix pobierze sam to, co zamierzasz obejrzeć
Zobacz: Droższe dzielenie konta w nowym Netfliksie?
Źródło tekstu: Netflix