DAJ CYNK

kamail86

Ostatnia aktywność

kamail86
20.10.201514:34:36

@17, jasne... skoro uważasz że te wszystkie maszyny mają ułatwiać ludziom życie to dlaczego z roku na rok wraz z wzrostem techniki tempo życia również wzrasta, zamiast zwalniać?<br />@19, mylisz się, maszyny będą oliwione przez inne maszyny...

kamail86
14.10.201514:39:57

@34, myślałem że to oczywiste, ale skoro pytasz to np. po to by przeniesiony nr, który od doby nie loguje się do sieci wreszcie zaczął się do niej logować, albo po to by wiszący od tygodnia pakiet w trakcie aktywacji wreszcie się aktywował, albo by operator podał przyczynę dlaczego nie chce wypuścić przenoszonego do innej sieci numeru oraz by rozwiązać wszelkie innego rodzaju problemy techniczne jakie mogą się pojawić lub złożyć reklamację na niedziałającą usługę.

kamail86
14.10.201513:04:35

Przez ok rok czau byłem w VM i taryfie BK i nieszczególnie byłem zadowolony z obsługi klienta. Dodzwonić może i się dało w miarę szybko, ale na tym dobre strony się kończą. Zacznę od tego że jest to jedyna sieć w której byłem w której konsultanci rozmawiali z klientem nie jak z klientem a jak z jakimś kolegą, w dodatku ton w jakim prowadzona była rozmowa niejednokrotnie brzmiał jakby chcieli powiedzieć &quot;znowu jakiś durny klient dzwoni i zawraca mi dupę głupim problemem&quot;. A rozmawiałem nie raz z konsultantami różnych sieci m.in. w Plusie, Play, Kluczu oraz nieistniejącym już mBank mobile i rozmowa zawsze prowadzona była na znacznie wyższym poziomie niż w VM. Poza tym podobnie jak i w innych sieciach, konsultantom VM nie zawsze udawało się rozwiązać problem za pierwszym telefonem, a z jednym ze zgłoszonych problemów nie poradzili sobie nawet po kilkukrotnym kontakcie aż w końcu mi się znudziło, pisać/dzwonić.

kamail86
09.10.201513:58:01

A może to właśnie T miało na myśli pisząc o &quot;symbolicznym początku tego procesu&quot; - dziś zniesienie 4gr za sprawdzanie konta a już niebawem... za 3 lata kolejny krok naprzód i zniesienie 9gr za logowanie do sieci :)