DAJ CYNK

felippe

Ostatnia aktywność

felippe
21.07.201623:11:11

Niestety większość z tych gier jest dość prymitywna, gdyż czas ich powstawania jest niewspółmierny do gier na PC i konsole. Odnośnie dochodowości, to liczby które podał orson tyczą się głównie modelu free to play, a więc z mikropłatnościami. Niektóre gry wogóle nie wymagają od nas dużej interakcji - rano przed pracą nastawiamy, później podczas lunchu robimy poprawki, płacimy za dodatkowe - złoto, broń, gemy itp i gramy dalej. Duże firmy się już dawno z tego rynku wycofały, bo mało kto chciał płacić powyżej 1$ za grę, a przy takich kosztach nie byłoby możliwe zrobienie sensownego developingu. Zresztą gry mobilne są dość ograniczone ze względu na ekran dotykowy, który owszem nadaje się do niektórych, ale do TPS i FPS już zupełnie nie.

felippe
07.06.201611:45:56

Szkoda tylko, że nadal nie ma obsługi połączeń audio i wideo, które na Androidzie i iOS są już od dawna.

felippe
07.06.201611:36:19

Filmowałem zarówno iPhone 6s oraz Galaxy S6 i szczerze mówiąc rezultaty były takie same.

felippe
22.04.201611:14:29

@2 Czlowieku, ty to chyba powinieneś być jakimś analitykiem ;) Używam komputerów Apple od blisko 20 lat, co nie znaczy, że większa sprzedaż Apple musi mnie cieszyć, bo w jaki sposób wpływa to na mnie? Czy mam dzięki temu niższe ceny? Roczny cykl OS X też zaczyna być irytujący. W czym Apple jest lepsze od Microsoft?