T-Mobile chwali się wyróżnieniem Friendly Workplace i tłumaczy swoją strategię

T-Mobile Polska poinformował o zdobyciu tytułu Friendly Workplace 2025, przyznawanego przez MarkaPracodawcy.pl, oraz o zajęciu 11. miejsca w rankingu 50 najlepszych pracodawców, przygotowanym przez tygodnik „Wprost”. To awans w porównaniu z poprzednimi edycjami zestawienia „Wprost”. Przedstawiciele firmy podkreślają, że wyróżnienia te są odzwierciedleniem konsekwentnie budowanej kultury organizacyjnej, opartej na zaufaniu, innowacyjności i rozwoju pracowników.

Marian Szutiak (msnet)
1
Udostępnij na fb
Udostępnij na X
T-Mobile chwali się wyróżnieniem Friendly Workplace i tłumaczy swoją strategię

Naszym celem nie jest tylko nadążać za przyszłością. My ją współtworzymy – razem z ludźmi, których rozwój traktujemy jak inwestycję. Burzymy bariery i tworzymy środowisko, w którym technologia służy człowiekowi, a różnorodność inspiruje do działania.

Dorota Kuprianowicz-Legutko, Członek Zarządu ds. HR, Prawnych i Bezpieczeństwa

Magentowy operator wskazuje na pięć kluczowych zasad, które mają charakteryzować jej środowisko pracy.

Dalsza część tekstu pod wideo
  • Rozwój jako fundament.

T-Mobile deklaruje, że rozwój pracowników jest podstawą strategii personalnej. Firma inwestuje w programy rozwojowe, w tym szkolenia z zakresu sztucznej inteligencji, programy ambasadorskie oraz wewnętrzną platformę edukacyjną WEGROW. Celem jest budowanie kompetencji przyszłości, obejmujących zarówno umiejętności technologiczne, jak i miękkie, takie jak empatia i odwaga w myśleniu.

  • Zespół jako społeczność.

Magentowi kładą nacisk na budowanie poczucia wspólnoty. W ramach organizacji działają aktywne grupy pracownicze, takie jak Magenta Women Network, Magenta Pride, Pokolenie T, T Mind czy T Rodzice. Organizowane są również cykliczne wydarzenia, na przykład Tydzień Magentowych Wartości, oraz wspierane są inicjatywy oddolne, wolontariat pracowniczy i działania na rzecz społeczności.

  • Technologia w służbie człowieka.

Zgodnie z polityką firmy, nowoczesne technologie mają wspierać pracowników i usprawniać procesy. Jako przykłady podawane są między innymi wewnętrzny chatbot HR, projekt SeeAI (wykorzystujący AI do analizy danych) oraz cyfrowe narzędzia wspierające komunikację i zarządzanie wiedzą. Celem jest upraszczanie zadań, aby umożliwić pracownikom skupienie się na działaniach tworzących wartość.

  • Otwartość jako zasada.

Kolejnym filarem kultury organizacyjnej T-Mobile ma być tworzenie inkluzywnego środowiska pracy. Firma podkreśla, że dąży do tego, aby każdy pracownik czuł się akceptowany i mógł być sobą, niezależnie od wieku, pochodzenia, poglądów czy stylu życia, traktując inkluzywność jako integralną część strategii działania.

  • Pozytywna atmosfera i dobrostan.

T-Mobile wskazuje również na znaczenie dobrej atmosfery oraz możliwości dbania o samopoczucie i integrację. Wśród udogodnień wymienia się m.in. siłownię dostępną w biurze. Firma zaznacza, że istotne jest także wspólne celebrowanie sukcesów oraz budowanie pozytywnych relacji w zespole.

Przedstawione wyżej zasady mają, według deklaracji T-Mobile, definiować codzienne funkcjonowanie firmy i stanowić podstawę jej podejścia do pracowników. Osoby zainteresowane możliwościami rozwoju zawodowego w strukturach firmy mogą znaleźć więcej informacji na stronie internetowej T-Mobile Kariera.